Permalänk

LG SJ9

Hej!

Hjälper min polare att sälja sin sjuka soundbar + bas. Basen körs via Bluetooth och behöver inte kopplas in i soundbaren!

Specs: https://www.lg.com/se/ljud/lg-SJ9

Köptes tidigt 2018, fungerar klockrent. Originalemballage finns troligtvis kvar (ska kolla upp detta under veckan). Elkabeln till basen har hans tidigare hund bitit lite på (se bild) men inget som påverkar basens funktion, funkar att eltejpa den.

Pris
Inleder på 1500 kr!

Avhämtning prioriteras p.g.a sin storlek, förmodligen blir det ganska dyrt att skicka men kan ordnas om du står för frakten.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, inte sälja alls och inte ta något ansvar efter att ha lämnat in soundbaren hos posten. Har ni frågor så tveka inte att fråga mig!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem

Är inte ute efter att basha ner på din prissättning utan jag har ett genuint intresse men känns som prisbilden du har är lite off.. LG SL10YG ligger på 5990:- just nu på MediaMarkt som är efterträdaren till efterträdaren för SJ9. SJ9 kostade 4290:- 2018 här i Sverige så kan du tänka dig att skicka så kan jag inleda med ett bud på 1500:- + frakt.

Permalänk

@chrippe7 Hade inte en aning, hjälper en polare som nämnt i annonsen och satt priset efter vad han hittade på ebay/tyckte själv. Justerar priset till 1500, tack för att du klargjorde priset då jag inte alls är insatt i det hela.

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem

Jag kan komma och titta på imorgon om den finns kvar. Bor i Värnamo.

Mvh Anton

Permalänk

@Jacapo Kanske till helgen, är upptagen nu under veckan. Skickar gärna fler bilder om det skulle vara intressant.

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem

Då så om du kan skicka bilder låter bra. Jag kan hämta den till helgen. / Anton

Permalänk
Medlem

Matchar budet på 1500 men med avhämtning istället. Bor också i Ljungby så kan hämta mer eller mindre när som helst.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

Då så om du kan skicka bilder låter bra. Jag kan hämta den till helgen. / Anton

Permalänk

1600kr plus frakt.

Permalänk

Liten update, polaren väljer att sälja den på annat håll då han tycker den är värd mer än vad som budas här. Tackar för visat intresse!

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15