Utbytesfötter till till K95 Platinum

Utbytesfötter till till K95 Platinum

Har letat ganska länge efter någonstans man kan köpa utbytes fötter till K95 Platinum, men har inte hittat något ännu. Undrar om någon här har någon hint på vart det går att få tag på? Hälst inom EU så import inte blir löjlig hade jag haft en 3D Printer hade jag gjort egna nya bara som jag har sett några som gjort :/

Senast redigerat 2020-02-19 14:38: Rubrik förtydligad /Kent, moderator

Hör av dig till corsair. Annars finns det väl företag som kan 3d prints åt dig på nätet och skicka hem.

@Chrisism8: Skickade ett meddelande till dom för typ 4 månader sedan, fick aldrig något svar

Skrivet av Kithio:

@Chrisism8: Skickade ett meddelande till dom för typ 4 månader sedan, fick aldrig något svar

#InteFörvånad =( Ibland behöver man ligga på lite dock. Testa att pinga dom på Facebook/twitter. Annars är det väl att 3D printa på nätet ifall du känner det är ett alternativ.

@Kithio: Skicka iväg igen! Använd deras support. Tappade nämligen bort adaptern till mitt Virtuoso och fick svar efter ca 2 dagar!

Skrivet av Kithio:

Det är supporten som gäller, skapa en ticket på Corsair Support

Skriv till Corsair. De har sjukt bra support och kommer säkert skicka ut ersättningdelar

Vi får väl tagga in @Corsair Johan till tråden så kanske det kan komma svar

Skrivet av TiasE:

Vi får väl tagga in @Corsair Johan till tråden så kanske det kan komma svar

Han för tillfället semester.