Permalänk
Medlem

Zalman reserator 1 plus

Tjo. Har en Zalman Reserator 1 plus och skulle vilja ha en till. Behöver inte vara komplett med vattenblock då jag har dessa från EK. Är bara den svarta jag är intresserad av och inte Reserator 2 (den som ser ut som ett element).

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har en troligen komplett liggandes på förrådet kan leta fram det om det är av intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shrghi:

Jag har en troligen komplett liggandes på förrådet kan leta fram det om det är av intresse.

Oj. Ja det vore kalas. Vad vill du ha för den?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Perrablerra: Kom med ett bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av shrghi:

@Perrablerra: Kom med ett bud

Oj. Ja kanske en femhundring. Är jag helt ute och cyklar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Perrablerra: Jag vill inte spekulera om priset förrän jag har testat den. Den har legat i förrådet i sin originalkartong i många år, jag ska vid något tillfälle ta och funktionstesta den, återkommer om några dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shrghi:

@Perrablerra: Jag vill inte spekulera om priset förrän jag har testat den. Den har legat i förrådet i sin originalkartong i många år, jag ska vid något tillfälle ta och funktionstesta den, återkommer om några dagar.

Gör så. Har ingen panik

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Perrablerra: Ska köpa destillerat vatten och fylla i och testköra den

Permalänk
Medlem

@Perrablerra: Hej, testade den idag gick i gång direkt men la av efter 5 minuter tror att pumpen är trasig (brakade ihop). Jag vet inte om man kan skaffa en sådan pump som passar i den.
Mvh.
Sharok

Permalänk
Medlem
Skrivet av shrghi:

@Perrablerra: Hej, testade den idag gick i gång direkt men la av efter 5 minuter tror att pumpen är trasig (brakade ihop). Jag vet inte om man kan skaffa en sådan pump som passar i den.
Mvh.
Sharok

Tja skulle nog kunna köpa den ändå. Hade ändå tänkt seriekoppla den så gamla pumpen hade jag ändå monterat ur. Är 400 + frakt ok?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Perrablerra: Under dagen ska jag ta några bilder på den så du vet vad du eventuellt köper.
MVH.
/Sharok