Mekaniska tangentbord och tillbehör, allmän diskussion och frågor.

Ursäkta dubbelpost men.

Voala!

Behold the Speedios!

Stammen från Helios
Höljet från Kailh Speed Pro Burgandy
Fjäder från Gateron Clear

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av StuntmanMike:

Ursäkta dubbelpost men.

Voala!

Behold the Speedios!
https://i.imgur.com/Ypve8ew.jpg

Stammen från Helios
Höljet från Kailh Speed Pro Burgandy
Fjäder från Gateron Clear

Här va det dött så jag antar att det är OK att trippelposta. XD

https://www.tme.eu/se/details/sp-mini20/lodkolvar-och-pistole...

Men skulle den här fungera bra för att löda fast brytare? Vill inte behöva beställa utrustning för samma peng som ett set med keycaps. =P

Senast redigerat 2020-02-27 11:25: Glömde länken
Skrivet av StuntmanMike:

Åååå detta kommer ruinera mig. Än värre är alla GBs man precis har missat innan man fick upp ögonen för att. 😂

[...]

Jag har lagt ett förköp för några veckor sedan på MiTos Godspeed SA kit. Solar Alphas, Nordic kit, och Apollo mods. Ska försöka posta bilder när de kommer men dröjer änsålänge.

Skrivet av willesakken:

Jag har lagt ett förköp för några veckor sedan på MiTos Godspeed SA kit. Solar Alphas, Nordic kit, och Apollo mods. Ska försöka posta bilder när de kommer men dröjer änsålänge.

Härligt, jag kommer nog lägga en order på den fast med Ares mods imorgon om jag inte kommer på bättre tankar. 1600kr för keycaps är rätt sinnessjukt.
Men vad tror du oddsen är att få nordic kit till MITOspeed I framtiden?

Hittade brädan jag vill ha inatt dessutom så där försvinner 2400kr till.
Och sedan ~1000kr till för brytare och stabs...

Det jobbiga är att jag hittar ingen info om PCBn.
Each kit will includes:
- Top aluminum housing
- Acrylic bottom
- Weight
- Plate
- suo TKL L (USB-C)
- Medium TX Bag
- USB-C Cable
- Microfiber cloth
- Bumpons and screws

Senast redigerat 2020-02-27 11:28
Skrivet av willesakken:

Kul, jag beställde nästan samma, Solar Alphas, Nordic kit, Classic mods och Solar numpad.
Nu är jag lite ny på detta så vet inte riktigt hur det fungerar men jag antar att det finns något minimum antal av ex. Nordic kit som måste beställas för att de ska köra. Någon som vet?

Skrivet av Gimbal:

Kul, jag beställde nästan samma, Solar Alphas, Nordic kit, Classic mods och Solar numpad.
Nu är jag lite ny på detta så vet inte riktigt hur det fungerar men jag antar att det finns något minimum antal av ex. Nordic kit som måste beställas för att de ska köra. Någon som vet?

I vanliga fall ja, men just denna GBn så kommer alla få det de beställer, vet inte om det är för att det är flera tusen som beställt eller om det är för att det inte finns något grundkit utan vad man än beställer så måste man välja ett par stycken. Eller om det är för att det går via drop.

Skrivet av StuntmanMike:

I vanliga fall ja, men just denna GBn så kommer alla få det de beställer, vet inte om det är för att det är flera tusen som beställt eller om det är för att det inte finns något grundkit utan vad man än beställer så måste man välja ett par stycken. Eller om det är för att det går via drop.

Ok, det låter bra. Då är det väl bara att luta sig tillbaka ett halvår eller två.

Skrivet av Gimbal:

Ok, det låter bra. Då är det väl bara att luta sig tillbaka ett halvår eller två.

Mmm, augusti är en bit bort, men en bra tröst när sommaren är över och en tidig födelsedagspresent för min del.

Men lite surt när brädan jag ska ha kommer i Maj. Kommer troligen inte se allt för bra ut med de svarta capsen jag har nu. =/