Världens bästa 2080Ti round 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

@BunkeR: Du kan endast köra ett BIOS på kortet, det har inte plats för 2 st. Jag rekommenderar att du tar stock BIOS först, och sen installerar XOC om du vill. Mitt kort gör 2190MHz på vatten med stock BIOS, kan säkert gå över 2200MHz med XOC men inte testat mer än flashat.

Mvh

Tack !

Permalänk
Medlem

@Trullon: Ledsen men kort nr 2 är sålt, fick ett bra bud på en annan sida. Kortet ska till en överklockare på Hawaii
Är du intresserad av det andra kortet?

@BunkeR: Kommer inte sälja något kort för under 8000.

Förresten så kan ni ju höra med @Aeig om att köpa hans kylare. Han bör ha en mycket vacker och passande kylare över från sitt kort. http://www.galax.com/hof_en/graphics-card/hof/geforce-rtx-208...

Permalänk
Medlem

@Rauf: Kul att du fick iväg kortet!

Jag är sugen på kort 1 om du kan tänka dig hjälpa mig med silikonfettet/ montera kylare. Det är toppen om @Aeig kan tänka sig sälja sin kylare. Då slipper jag importera en från Kina

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

@Trullon: Ledsen men kort nr 2 är sålt, fick ett bra bud på en annan sida. Kortet ska till en överklockare på Hawaii
Är du intresserad av det andra kortet?

@BunkeR: Kommer inte sälja något kort för under 8000.

Förresten så kan ni ju höra med @Aeig om att köpa hans kylare. Han bör ha en mycket vacker och passande kylare över från sitt kort. http://www.galax.com/hof_en/graphics-card/hof/geforce-rtx-208...

Okej tack !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullon:

@Rauf: Kul att du fick iväg kortet!

Jag är sugen på kort 1 om du kan tänka dig hjälpa mig med silikonfettet/ montera kylare. Det är toppen om @Aeig kan tänka sig sälja sin kylare. Då slipper jag importera en från Kina

För 1000kr extra kan jag montera och skicka med x62 kylare och g12 adapter med fläkt. Du bor i Lund va? Då kan vi mötas upp för att lämna över den. Silikonfettet påverkar inte funktionen.

Permalänk
Medlem

@Rauf:
Vad händer om jag budar 8,5k ?

Permalänk
Medlem

@BunkeR: högsta bud får kortet är grundprincipen...

Permalänk
Medlem

10000 kr + frakt med x62 kylare och g12 adapter med fläkt.

Permalänk
Medlem

Alltså det här kortet är helt sjukt, att kunna köpa det för buden som är just nu är galet Vem som än får det blir en lycklig ägare.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

10000 kr + frakt med x62 kylare och g12 adapter med fläkt.

Känns som ett bra bud för mig. Kommer inga högre tills imorgon förmiddag så är det ditt. Skickas eller hämtas i så fall?

Permalänk
Medlem

@Rauf:

9.5k + frakt utan kylare
Kan du skicka filar till D3 Print för fläkt adapter ?

Permalänk
Medlem

innan du säljer kort håll mig /oss uppdaterat med pris.
Så alla kommer överens med högsta bud

Tack !

Permalänk
Medlem
Skrivet av BunkeR:

@Rauf:

9.5k + frakt utan kylare
Kan du skicka filar till D3 Print för fläkt adapter ?

Det är ett ännu bättre bud. Jag har ingen 3d-filer, bara hört om någon som gjort det.

Permalänk
Medlem

@Rauf:

Okej , men jag trodde att du sa att du skulle printa adapter till fläkten, var det inte så eller ?

Permalänk
Medlem

10000 kr + frakt

Permalänk
Medlem

11k + frakt 📦

Permalänk
Medlem

11,500 kr Frakt

Permalänk
Medlem

12k + frakt 📦 😈

Permalänk
Medlem

12,5 tkr +frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

12,5 tkr +frakt

You win ! ill w8 for other generation of card 3000 .. series

Permalänk
Medlem

If no one buy, i'll buy for 10k / 10.5K / 11k without cooling

Permalänk
Medlem

Båda korten sålda!