Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

Men ingen rgb

Skickades från m.sweclockers.com

Den uppoffringen kan jag göra, idag har ingen av mina prylar RGB.
Stängt av både moderkort och GPU för att ha en svart stilren rigg som inte stör eller ser ut som ett disco

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Livsnjutare 😎
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

G Wolves Haiti, Helt sjukt imponerad.
2 par extra glides (otroligt bra, bättre än Glorious).
Grepptejp/håltäckare
Extra klickare
Klistermärke med musstats (vem som nu vill ha det)
Mjukaste lättaste sladden jag någonsin har sett/känt IRL.

Testade innan jag slutligen hittade min favorit Haiti.
Glorious O (För stor för mig, känns klumpig)
Glorious O- (för lite, handen krampar konstant av att hålla den)
Xtrfy M4 (Stenhård sladd och dåliga glides var en buzzkill annars bra grepp)

https://i.imgur.com/Thr6jGZ.jpg

Ska där inte vara en extra paracord också, sett på reviews och står på maxgaming också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ska där inte vara en extra paracord också, sett på reviews och står på maxgaming också

Den ligger under plasten i botten av lådan så han har säkert bara missat den

Själv har jag bla köpt denna, 60mm tjock och 2,1kg tung

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ska där inte vara en extra paracord också, sett på reviews och står på maxgaming också

Nu när du säger det så var jag tvungen att kolla och visst fanns det det med under plasten i förpackningen.
Det är verkligen en egen liga på deras sladdar så en extra skadar inte

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Kanske finns några fler /r/flashlight-läsare här som är intresserade av ficklampor? Blev två till brukslampor för mig, går inte att ha för många. Convoy s2+ med 7135x8-driver, neutral-vit XML2 T6-3B emitter, banggood sålde dessa för $10 us stycket. Mer prisvärda ficklampor får man leta efter, 100 kr för ~700 riktiga lumen.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asce:

Har ett par Sennheiser HD600 som jag haft länge, men alltid kopplade direkt in i datorn. Kom på att jag nog kunde få ut mycket bättre ljud ur dem. Så jag skaffade ett s.k. "Schiit stack". Magni 3+ Hörlursförstärkare och en Modi 3 DAC. Dessa kopplade jag ihopa med högkvalitativ kabel,
"Van Damme - Monster Silver Plated OFC RCA Phono Cable Blue braided 0.15m". Mycket riktigt, klart bättre ljud än innan faktiskt. Helt annat djup och bättre nyanser.
https://i.gyazo.com/0c83661c093c863df61c475d31628172.jpg
https://i.gyazo.com/299564b544b90db8d044de5577c29435.jpg

Beställde du från deras hemsida? Tycker frakten är för dyr där.

Permalänk
Medlem

Xiaomi Mi Band 4
Google Home Nest Hub
Ring Fit Adventure Nintendo Switch

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

@LeVvE: Jag beställde på www.schiit-europe.com. Frakten blev 16.53 Eur.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem

Ett nytt mindre tangentbord.

Permalänk

Hur känns ducky?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

Hur känns ducky?

Skickades från m.sweclockers.com

Lite tidigt att säga, men än så länge gillar jag känslan att skriva på den bättre. Gick från Röda brytare till Bruna, nackdelen är avsaknaden av dedikerade mediaknappar men med lite övning så lär jag vänja mig vid macro kombinationerna på Ducky.

Permalänk
Medlem

En ny vattenblandare räknas väll? Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du hade varken tid att diska eller rotera bilden ser jag

Permalänk
Inaktiv

Klart som fan det gör. En av de vettigare inköpen som blivit postat 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Du hade varken tid att diska eller rotera bilden ser jag

Nu med ny blandare kan du ge dig på att det blir av att diska mer.
Och av någon anledning så roteras vertikala bilder från discord automatiskt, vet inte varför.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Livsnjutare 😎

Den dära festivalen @Webhallen just nu innehåller en hel del godbitar !

Plockade upp 2st iPhone 7 32GB + skärmskydd med bra rabatt.
Nu blir mor och far glada utav en uppgradering

Edit: La till videon i detta inlägget istället då det vart lite "hmmpf" i tråden.
Video och bilden i detta inlägg har ju faktiskt med varann att göra så det kändes som den bästa lösningen.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Självklart blev det en semla på fettisdagen! Blev dock något oortodoxt en Nutella variant

Visa signatur

Intel I7 7700K - GTX 1070

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av ultranooben:

Självklart blev det en semla på fettisdagen! Blev dock något oortodoxt en Nutella variant
https://i.gyazo.com/25603fadda0679237d9af45697cd480e.jpg

Åt katten också upp brödet eller tog den bara grädden ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Åt katten också upp brödet eller tog den bara grädden ?

Han får snällt hålla sig undan medan denna intas

Visa signatur

Intel I7 7700K - GTX 1070

Permalänk
Livsnjutare 😎

Ett stycke Xbox Elite Controller Series 2 !

Det här var det värsta jag varit med om i handkontrolls-väg, det bara OSAR kvalitet. G'damn!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har tagit bort ett sidospår i tråden. Hoppas detta lättar lite på stämningen så medlemmar kan fortsätta dela med sig av deras senaste inköp

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Rekordmedlem

Gamla bilar och terrängbilar har ju ofta reservhjul på bakluckan så jag tänkte göra samma sak med min terrängtouringcykel

2 par standardhjul, framnjulen med navdynamo. jag är less på att inte ha navdynamo på cykeln som drar kärran och bakhjulet på den är också nära på helt utslitet, både fram och bakfälgarna är "tunnbromsade" och bak så är frihjulsspärrarna väldigt slitna så de lossar ibland vid hård belastning så den ska muntras upp med nya hjul.
Andra paret ska delas mellan 2 andra cyklar och blir väl nån typ av reservhjulssats.
Hjulen är från Taylor Wheels och kartongerna var så stora att jag först trodde det var en cykel så jag dumpade dem direkt i kartongåtervinningen för att få plats att ta hem hjulen.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Avstängd

Köpte ett mindre Corona Kit.

Permalänk
Medlem

Ny basförstärkare!

Visa signatur

Dator: Gigabyte Gigabyte GA-Z170-HD3P| ASUS GeForce GTX 1070 | i5-6500 @ 3.20GHz | 32 GB DDR4 2133 MHz | AeroCool Battlehawk | Corsair 140mm RED LED |
Kringutrustning: HyperX Alloy Elite RGB | Beyerdynamic DT 770 Pro 80 ohm | HyperX Pulsefire FPS PRO | Corsair MM300 | AOC C27G1 | Blue Snowball

Permalänk
Avstängd

Fortsätter på konceptet "Corona Kit", mina bönor i tomatsås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Fortsätter på konceptet "Corona Kit", mina bönor i tomatsås.

https://i.imgur.com/fkU2t0w.jpg

Antar att du är ett stort fan av bönor? Känns som att det skulle sitta fint med lite variation.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Treant:

Antar att du är ett stort fan av bönor? Känns som att det skulle sitta fint med lite variation.

Varierar Coop / Heinz, blir nog bra det

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dekkan:

Varierar Coop / Heinz, blir nog bra det

Hehe, jag har annat också

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Dredd:

Fortsätter på konceptet "Corona Kit", mina bönor i tomatsås.

https://i.imgur.com/fkU2t0w.jpg

Skrivet av Dekkan:

Varierar Coop / Heinz, blir nog bra det

Jag kokar bönorna själv, de tar mycket mindre plats när man förvarar dem utan tomatsås, har man brottom kan man skaffa en tryckkokare.

Jag tänkte prova att ge mig in i smartblinkträsket så jag besöktte en svensk handlare som gillar vita platta paket och handlade lite teknikprylar, de hade dock inte fått kaffebryggaren som jag egentligen åkte dit för men vi får väl se om jag kan få till det så att belysningen i trapphuset slås på om jag öppnar ytterdörren och det är mörkt ute.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.