Assassin's Creed Syndicate gratis på Epic Games Store

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Assassin's Creed Syndicate gratis på Epic Games Store

Epic Games Store fortsätter att locka användare enligt devisen gratis är gott. Den här veckan är gratisspelen Assassin's Creed Syndicate som utspelar sig i en alternativ viktoriansk era och Faeria, i vilket kortspel möter brädspel. Det senare har beskrivits som en kombination av Catan och Heartstone. Båda spel är gratis till den 27 februari.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tack för påminnelsen.

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Medlem

Spelade Faeria en hel del i helgen. Har man spelat Magic the Gathering eller liknande spel så kommer man känna sig hemma. Bra spel om man vill ha ett lite lättare tidsfördriv

Permalänk
Medlem

Oh, aldrig gillat AC men det där andra spelet ska jag garanterat suga hem och testa

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Hjälpsam

jävlar vad spel jag har på Epic Games, köpt ett av dessa, Borderlands 3, får nästan dåligt samvete.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Inaktiv

Man lessnar fort på dom spelen, har aldrig orkat spela klart nått av dom, var väl den första som kom som jag spelade ut och sen dess har alla varit ungefär lika.

Permalänk
Medlem

Har suttit å lirat Assasins creed syndicate dom senaste dagarna till och från. Dom har fixat dom största problemen med Unity där det kändes som ett stort tomt paris med hög press för att köra multiplayer.
London är mycket bättre att köra i och det känns som dynamiskt spelande genom att snabbt använda husen för att hoppa bakom fienden är vad gameplayen går ut på.
Skulle säga att dom har tagit ett steg bakåt och gjort staden och karaktärerna mer personliga.
Det är fortfarande långt kvar till Black flag på den fronten och man har ingen båt heller (försökte självklart köra en kanalbåt).
Skulle helt klart säga att det är värt att testa, vackert och enklare att få fps än i unity är det också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Nog för att gratis är gott, men jag har till och med slutat att logga in på EGS-klienten för att få dessa gratisspelen. Det är bara fler spel som man aldrig kommer att spela, i en klient hos ett företag jag inte vill stödja.

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tankjunior:

Har suttit å lirat Assasins creed syndicate dom senaste dagarna till och från. Dom har fixat dom största problemen med Unity där det kändes som ett stort tomt paris med hög press för att köra multiplayer.
London är mycket bättre att köra i och det känns som dynamiskt spelande genom att snabbt använda husen för att hoppa bakom fienden är vad gameplayen går ut på.
Skulle säga att dom har tagit ett steg bakåt och gjort staden och karaktärerna mer personliga.
Det är fortfarande långt kvar till Black flag på den fronten och man har ingen båt heller (försökte självklart köra en kanalbåt).
Skulle helt klart säga att det är värt att testa, vackert och enklare att få fps än i unity är det också.

Skickades från m.sweclockers.com

Själv gillade jag Unity mer (trots alla dess brister) mer än Syndicate. Paris och tidsepoken spelet utspelar sig i är för mig väldigt intressant. Vet inte riktigt vad jag inte gillade med Syndicate men för mig är det sämsta spelet i serien, förutom Liberation eller vad PS Vita versionen nu kallades.
Syndicate är väl värd att spela, och sista delen innan rebooten i form av Origins. Samt förstås, gratis är gott!

Men Black Flag är nog min absoluta favorit så här långt, möjligen att Origins och Odyssey dragit förbi. Om inte annat än topp tre i serien för mig, i någon ordning.

EDIT: Reboot, inte revolt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ratatosk:

jävlar vad spel jag har på Epic Games, köpt ett av dessa, Borderlands 3, får nästan dåligt samvete.

Satisfactory, Tetris Effect och Outer Wilds kan vara värda en titt med, om du är på jakt efter något nytt.

Heavy Rain, Beyond: Two Souls och Detroit: Become Human Kan vara värda en titt med, men är lite osäker på hur dessa är på PC. De tre i första stycket kan jag personligen varmt rekommendera och speciellt då Satisfactory.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja usch vad jag börjar få spel där.

Skapade ett konto för rätt längesedan för att norma spel och så nu i vintras blev det att köpa Mechwarrior 5 men var och varannan vecka lägger jag till ett nytt spel när det är gratis. Inte allt givetvis men de som verkar intressanta. Inte för att jag spelat något av dom ännu. Men om jag vill så finns dom.

Permalänk
Medlem

Tack, plockat båda

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Själv gillade jag Unity mer (trots alla dess brister) mer än Syndicate. Paris och tidsepoken spelet utspelar sig i är för mig väldigt intressant. Vet inte riktigt vad jag inte gillade med Syndicate men för mig är det sämsta spelet i serien, förutom Liberation eller vad PS Vita versionen nu kallades.
Syndicate är väl värd att spela, och sista delen innan revolten i form av Origins. Samt förstås, gratis är gott!

Men Black Flag är nog min absoluta favorit så här långt, möjligen att Origins och Odyssey dragit förbi. Om inte annat än topp tre i serien för mig, i någon ordning.

Jag har samma erfarenhet som dig här. Syndicate är det enda AC spel jag inte har spelat klart, och all andra AC spel har jag spelat till 100% med alla samlingsföremål etc. Unity är miljömässigt betydligt bättre, men det lider fortfarande av sina skavanker. Tror det har något med motorn och alla NPC att göra som drar ner prestandan rätt ordentligt.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Avstängd

Tog båda spelen. Har inte spelat igenom ett AC sedan AC3. Tyckte att AC 1 till 3 var riktigt roliga och nyskapande med intressant story men sen blev det lite samma sak om och om igen.

Visa signatur

8700K/1080Ti/XG32VQR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

jävlar vad spel jag har på Epic Games, köpt ett av dessa, Borderlands 3, får nästan dåligt samvete.

Det ligger i ekorrens natur att samla så...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Alltid roligt med gratis spel. Har i nuläget 63 spel på Epic launchern och har totalt spenderat 0 öre
Var dock sugen på att köpa Division 2 för 100 kr, tills jag fick reda på att dem höjt priset från 30 kr. Vet dock ej om den kostade 30 kr i Sverige men många klagade på det på Reddit, och så kostar den fortfarande 30 kr i USA. Lite surt kanske.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem

Men man fpmår behålla spelen alltså? Inte bars under en vecka..?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av FredrikMH:

Det ligger i ekorrens natur att samla så...

Skrivet av Nima2001:

Men man fpmår behålla spelen alltså? Inte bars under en vecka..?

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, du får behålla dem.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

Ubisoft frågar efter en nyckel till assassins creed syndicate, var hittar jag den? har kollat mailen

Edit: fixat. Loggade in på ubisoft innan jag startade spelet i epic game launcher.

Visa signatur

9900k @4.7GHz VCore: 1.185v. Rtx 2080 gaming X trio. Corsair vengeance pro white 2x8gb @3200mhz. Gigabyte Aorus z390 Master. Corsair Obsidian 500D. NZXT kraken x72.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av HoboCop:

Jag har samma erfarenhet som dig här. Syndicate är det enda AC spel jag inte har spelat klart, och all andra AC spel har jag spelat till 100% med alla samlingsföremål etc. Unity är miljömässigt betydligt bättre, men det lider fortfarande av sina skavanker. Tror det har något med motorn och alla NPC att göra som drar ner prestandan rätt ordentligt.

Riktigt trist period under serien med dessa två spel men vid tidpunkten kändes det verkligen som om spelserien behövde en Reboot. Sen hade jag gärna sett att Unity och Syndicate fått förbättrade utgåvor vid något tillfälle som förbättrar dessa spel. De är värd bättre som jag ser det.

Själv har jag fortfarande inte spelat igenom Odyssey, kom av mig och inte lyckats komma igång igen. Skönt att veta att jag har ett mestadels outforskat spel väntande till den dag jag vill ha något riktigt bra att spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Riktigt trist period under serien med dessa två spel men vid tidpunkten kändes det verkligen som om spelserien behövde en Reboot. Sen hade jag gärna sett att Unity och Syndicate fått förbättrade utgåvor vid något tillfälle som förbättrar dessa spel. De är värd bättre som jag ser det.

Själv har jag fortfarande inte spelat igenom Odyssey, kom av mig och inte lyckats komma igång igen. Skönt att veta att jag har ett mestadels outforskat spel väntande till den dag jag vill ha något riktigt bra att spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Odyssey är i stort sett samma spel som Origins, med förfinad stridsmekanik som gör att man måste vara mer uppmärksam för att kontra attacker korrekt. Men storyn är riktigt fin där, och finns några riktigt rejäla DLC som ger en del timmar mervärde. Hoppas dagen kommer snart för dig att plocka fram äventyret

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova