Vattenkylning i9-9900K 32GB RAM 1000W PSU moderkort ASUS PRIME Z390-A Fractal Design Meshify C Blackout Tempered Glass

Vattenkylning i9-9900K 32GB RAM 1000W PSU moderkort ASUS PRIME Z390-A Fractal Design Meshify C Blackout Tempered Glass

Säljes till smaskigt Sweclockers-pris! 8500:- inklusive frakt. Nypris för samtliga delar idag är ca 14.000:- Först till kvarn på PM!

Kraftfull workstation eller gamingdator (om du sätter i ett grafikkort). Ej hårddisk. Köp till en SSD så har du ett riktigt monster. I övrigt sitter allt i som behövs för att köra igång!

Datorn är byggd i höstas, anledningen till att jag säljer är för att jag konverterat till Apple-sekten. Orkar inte sälja i delar, men det kanske går att tjäna en slant på att plocka isär och sälja löst själv?

CHASSI: Fractal Design Meshify C Blackout Tempered Glass
MOBO: ASUS PRIME Z390-A
VATTENKYLNING: NZXT Kraken X62 All-in-One 2x140 mm Liquid Cooler
PSU: EVGA Supernova G2 1000W
RAM: HyperX Fury RGB DDR4 3200Mhz 32GB (2x16GB)
CPU: Intel Core i9-9900K 8 cores 16 threads
FLÄKT: 1 st (bakåt)

CPUn är oklockad, men redo med vattenkylning och Arctic Silver 5 påsatt så bara att börja överklocka och se vad besten går för. Update: det är rev. P0

Front I/O behövs kopplas in (man kan ej starta datorn med Power-knappen). Använd start-knappen på själva moderkortet, eller försök koppla in de hemskt dåligt markerade och frustrerande små sladdjävlarna till moderkortet. Patience makes the man...

Tumskruvarna saknas till glasskivan på chassit. Jag har gjort en ghetto-lösning med silvertejp (bakom den fasttejpade musmattan är glasskivan med skyddsplats kvar på). Går säkert att fixa en montering med andra skruvar. Tejpen gör ju att man kan lyfta på glaset och nå in till start-knappen på moderkortet... I told you it's ghetto.

Jag har haft ett RTX 2080 inne i datorn och det får plats, men man måste vara försiktig med kabeldragningen, det är precis att hela kalaset får plats om man sätter i ett stort grafikkort. Någon frustrerande att jobba i chassit, därför som jag säljer allt i paket, när det till slut gick in kan det liksom lika gärna sitta kvar där.

Manualer, extra tillbehör och dylikt ingår ej (manualer för moderkort etc. går att hitta på nätet). Frågor besvaras i tråden eller på PM.

Skickas med Schenker
Betalning Swish/Paypal

Läs hela annonsen här

@grönsaksröra: Börjar på 6000kr.

6100 +hämtar

Senast redigerat 2020-02-22 14:34

följer väl tråden 6500 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Vart finns datorn?

7000 inkl frakt

7300 + frakt

7500 plus frakt

Hur mycket för cpu

Hämtar den nu för 8000;-

Finns vart?

Skrivet av Skogho1m:

Finns vart?

Skövde

Vet du va frakten kan gå på ?

Skrivet av Skogho1m:

Vet du va frakten kan gå på ?

Läs beskrivningen! Frakt ingår.

Skrivet av grönsaksröra:

Läs beskrivningen! Frakt ingår.

Är jävligt intresserad om du kan invänta lönning

Har du nått nr man kan nå dig på? Köper för 8500

Skrivet av Skogho1m:

Har du nått nr man kan nå dig på? Köper för 8500

Jag ser att du är registrerad igår och endast har skrivit i den här tråden. Jag har tidigare haft problem med nya medlemmar som "mystiskt" dyker upp på Sweclockers och budar på en annons out of the blue. Ta det inte personligt, men jag väljer att endast sälja till etablerade medlemmar. Sorry!

Har inga problem å swisha dig för datorn om de är det du är orolig över va en kompis som visa mig denna annons så va man tvungen å registrera sig för å skriva

@grönsaksröra:

Kan gå i god för Skogho1m eller så betalar han mig så för jag över till dig.

Okej. Betar av ett par intressenter på PM först (skrev ju "först till kvarn på PM" så det är mest rättvist). Uppdaterar om den finns kvar.