Senaste klarade spel?

MItt senaste Spel klarat var DOOM Lite sen men det var askul att köra igenom

Mitt senaste var Mass Effect Andromeda, var inte alls så dåligt som många säger. Men når inte upp till den bästa i serien, nämligen ME 2.

Drog igenom Star Wars Battlefront 2 också ganska nyligen.

Körde Frostpunk. Riktigt bra faktiskt, men ganska svårt ändå. Gäller hålla koll på material och uppgraderingar om man ta sig igenom stormen. Finns på gamepass, så kan verkligen rekommendera det.

Celeste

Final Fantasy VII

Skickades från m.sweclockers.com

Är nog Dark Souls 3, hinner tyvärr inte spela så mycket nu förtiden.

Jedi: Fallen Order, dock är jag bara 99% klar, har en växt som inte är klar, men orkar inte spendera tid bara för att få det att växa färdigt.

Zelda:BOTW Grymt spel!

Med ett gammalt Ref. 7970 som låter som en lövblås blir det inte mycket spelande, Binding of Isaac Afterbirth+ har man ju varvat några gånger ( Nej, 101%at alla 3 saves...)
Började spela lite Witcher 3, men pallar inte allt j-a surrande så skippar det mesta...
Black Mesa pallade dock datorn sig igenom

Red Dead Redemption 2. Sjukt stort och tog fruktansvärt mycket tid...

Disco Elysium, rekommenderas skarpt ifall man är på jakt efter bra och spännande story ála 90-tal

Spel nummer 4 genomspelat för detta år. Ett riktigt trevligt spel. Tack Epic Games för att man även fick detta spel gratis.

Yooka-Laylee and The Impossible Lair

Vampyr. Lite kluven. Välskrivna karaktärer men otroligt enahanda stad. Samma score genom hela liret. Tråkig fighting och ibland så mycket dialog man han drunkna innan de var klara. Väldigt repetitivt ett spel som kanske hade gett mer på att va gjort på 5h än 40h.

Föll till föga för the lust of blood bra ofta pga all grinding men det var kul få höra deras slutord och andras reaktioner på det. Och då man spenderat så mycket tid tänkte man efter både en och två gånger om de verkligen var värt det.

Hade jag vart helt ren hade de gjort för ett otroligt tråkigt lir dock men det är fullt möjligt.

Skrivet av Tenchi:

Mitt senaste var Mass Effect Andromeda, var inte alls så dåligt som många säger. Men når inte upp till den bästa i serien, nämligen ME 2.

Drog igenom Star Wars Battlefront 2 också ganska nyligen.

Den mesta av kritiken som det spelet fick var väl på grund av att det var så ofattbart trasigt vid release?

OnT: Fable: The Lost Chapters på og Xbox. Otippat kort om man inte lullar runt med "dailies", smådeppigt slut.

Luigi's Mansion 3 riktigt trevligt och underhållande 😁
Innan det var de säkert flera år sedan jag spelade igenom ett spel. Ska helt klart spela mer storyspel än bara att köra evighetsspel som PUBG, WOW osv

RDR2, bra story som jag njöt av hela vägen in i mål.
Mycket att göra om man känner för det, men ”Main story” tar ~50h om man inte sölar för mycket. (Rätt lätt att fastna i någon butik och styla vapen i ett par timmar)

Shenmue III (PS4), hoppas det blir en fortsättning. Stamina-systemet som krävde en att äta hela tiden kan de skrota dock.

Portal 1 och 2, F.E.A.R 1 och 2 - kände för lite gammal hederlig retrogaming