Permalänk
Medlem

Uppdatering:

-Båda skärmarna är tagna
-Phenom II skickas till malmmalm
-Jag avslutar budgivningen av Thinkpad X201 vid midnatt. @emil.sjoeholm har just nu högsta budet. Jag har inte röjt klart på vinden ännu, så har därmed inte hittat någon laddare. Jag kan inte garantera att jag hittar den, men jag är rätt hoppfull (90% chans eller så) på att jag kommer att göra det.
- @Cellomannen har högsta budet på Das Keyboard. Högsta budet vid midnatt vinner automatiskt.
- @J0hanm har högsta budet på Model M. Högsta budet vid midnatt vinner automatiskt.
- @Lerners har högsta budet på mikrofonen och wifimodulen. Högsta budet vid midnatt vinner automatiskt.
-Läget kring RAM, GPU, och nätagg är oklart. Kan du tänka dig att buda på dem separat @Lerners?

Permalänk
Medlem

Budar 550 + upphämtning för micen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Budar 150 upphämtning för GPU:n.

Permalänk
Medlem

@Valvar: 200kr + frakt för TX650

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

Ger ett bud på 600 kr + frakt för GTX680 samt 4x8 GB DDR

Permalänk
Medlem

Hej.

Das keyboard 350:-
X201 300:-

+Frakt

Permalänk

@valvar 350kr för x201. hämtar.

sen får du avgöra vad du prioriterar fraktbudet skall ligga på för att det skall vara värt det.

Permalänk
Medlem

Bjuder
525 för ram
175 för gpun
575 för röde mic
50 för wifi mackapär
50 för moderkortet om bakplattan finns

Hoppar psun
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är webbkamerorna kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för alla bud!

Det har dock uppstått en mindre "katastrof" vad gäller minnet från Corsair - det verkar som att det bara är 4x4GB. Det står visst både 8GB och 4GB på dem, men jag såg inte det senare, och det verkar som att 8GB syftar på ett set med två stycken tillsammans. @Ulf Svensson, @ByteBitten, vill ni halvera/ändra era bud på minnet, eller hur ska vi göra? Jag förlänger budgivningen på dem tills imorgon iallafall, så får vi se hur det går. Modellnumret är CMZ8GX3M2A1600C9.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SouthernC:

Är webbkamerorna kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Japp!

Permalänk

@Valvar: Då får jag nog tyvärr dra tillbaka mitt bud på minnena, har redan 4x4 gb ddr3 i den dator som jag tänkte använda dem i så blir i så fall ingen förbättring.

Permalänk

400 + frakt för Das Keyboard

EDIT: Fick för mig att Model M var såld med ändrar mig gärna till 350 kr + frakt för model M istället!

Permalänk
Medlem

Bjuder då 275 kr för 16 gb 4x4 istället för 525

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Valvar: Jag passar på 4x4GB

Permalänk

Ändrar mitt bud till 350 kr + frakt för model M istället om det är okej, hade missat att det fortfarande fanns kvar!

Permalänk

180 kr för GPU, hämta

Permalänk
Medlem

Bjuder
275 för ram
185 för gpun
575 för röde mic
50 för wifi mackapär
50 för moderkortet om bakplattan finns

Permalänk
Medlem

300kr + frakt för x201

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

390kr + frakt för x201

Permalänk
Skrivet av Super Älg:

180 kr för GPU, hämta

Jag kommer att runda det upp till 200 kr.

Permalänk
Medlem

Då rundar jag upp mitt bud till 225 för gpun

Permalänk

GPU 225 kr hämta

Permalänk
Medlem

@file-: Fin snipe

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

750 kr + frakt för 16 GB, GTX 680 och nätaggregatet. Jag är inte intresserad av att köpa separat.

Lägger 60 kr för moderkortet också om jag får det ovan.

Permalänk
Medlem

Jag orkade inte vara uppe efter midnatt. Ett antal budgivningar avslutas enligt följande:

-GTX680 vanns av @Super Älg
-Mikrofon från Röde vanns av @Sienar (inte högsta budet, men föredrar upphämntning)
-X201 vanns av @emil.sjoeholm (inte högsta budet, men föredrar upphämntning)
-WIfi-modul från Deltaco vanns av @Lerners
-RAM från Corsair vanns av @Lerners
-Model M vanns av @Cellomannen
-Das Keyboard vanns av @nDre
-TX650 vanns av @morronrost

Följande saker finns kvar och jag avvaktar tills imorgon kväll med att avsluta dem, sedan lägger jag upp en ny annons med fler saker som jag hittat + det jag inte fick sålt:

-Steelkeys 7G
-T60 + docka
-Två webbkameror från Logitech, ledande bud just nu 200kr
-AMD Athlon II
-Moderkort från Gigabyte - jag slängde antagligen backplaten av misstag, så jag kan tänka mig att skänka bort det mot upphämnting

PM:ar vinnarna och kan förhoppningsvis skicka det mesta som skulle skickas ikväll - annars imorgon kväll.

Permalänk

Ursäkta frågan, men för benq skärmen, vad för bud leder?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexandersson91:

Ursäkta frågan, men för benq skärmen, vad för bud leder?

Skickades från m.sweclockers.com

Den är redan såld och hämtad.

Permalänk

budar 125kr för 1080p webkameran

Permalänk
Medlem

Eftersom det mesta blivit sålt nu avslutar jag annonsen. Jag föredrar nog att behålla webbkameran som det bjudits på samt wifi-modulen, och har gett bort eller slängt moderkort, AMD Athlon och T60+docka. Endast tangentbordet från Steelseries, 4x4GB RAM från Corsair samt den äldre webbkameran från Logitech finns kvar. Om någon erbjuder något inte helt orimligt för något av det, antingen här eller via PM, går det nog att lösa.