Gaming dator säljes & kringsutrustning!

Permalänk

Gaming dator säljes & kringsutrustning!

Hej! Lägger nu upp en intressekoll på min dator pga andra byggplaner på gång. (För närvarande har jag endast en bild, tar mer ikväll/imorgon!)

Datorn byggdes ihop sen december / tidig januari. Kvitto på datordelarna & kringsutrustning finns i majoritet, likaså kartonger till.
Datorn har alltid gått kallt, endast OC klockad via bios (cpu) Grafikkortet har inte klockats något alls. Hanterar alla spel jag spelat perfekt, likaså med streaming.
Windows 10 är installerat. Levereras nyformaterad, Datorn kan givetvis skickas alt hämtas hos mig i degerfors. Datorn är liten & väger inte mycket så väldigt billig frakt om så skulle behövas.

Dator specs nedan, för att förtydliga allt är mITX.

Moderkort: Msi B450i Gaming Plus Ac (Wifi)
Processor: Ryzen 7 2700X
Grafikkort: Gigabyte GTX 1660 SUPER OC
Ram: G.Skill 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL16 Trident Z Royal RGB Guld
Vattenkylning: Ek-CoolStream SE 280 Radiator, EK-XRES 140 Revo D5 PWM med sleevad pump, EK-Velocity RGB (nickel+plexi) osv, nu slangar, Rör används till annat bygge. ( Hela vattenkylningen är från EK)
Fläktar: 5st Fractal Design Prisma AL-14 140mm ARGB med Cooler Master Small ARGB LED Controller
SSD: Kingston A2000 250GB M.2 NVMe
Nätaggregat: Corsair TX750M 750W (Guld)
Chassi: Phanteks EVOLV mITX Tempered Glass RGB Vit

Kringsutrustning nedan som finns till salu,

Tangentbord: Ducky One 2 SF RGB Cherry Red

Mus: SteelSeries Rival 650 RGB Wireless

Skärm: AOC 24" C24G1 Curved (1500R) 144 Hz

Riktpriset som står i annonsen är något diffus, jag är osäker vad allt är värt begagnat, vet endast nypris värde på allting, så tar bud med rätt att neka! (hoppas det är tillåtet.)

Eventuellt byte mot billigare PC/Laptop.

Läs hela annonsen här

Nya bilder.
Permalänk
Medlem

Hej! Hard du något som helst riktpris för musen/tangentbordet?

Permalänk

Riktpris

@marwil96: Hej, nej faktiskt inte. Tar emot bud Allt är som nytt, använda 1 månad endast. Ge gärna ett bud om du vill.

Permalänk
Administrativ avgift

Ducky One 2 SF RGB Cherry Red 500 + hämtar

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

@andra94: Hej! Kan du något litet bättre? Isåfall har vi en affär.

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem

Riktpris på SteelSeries Rival 650 RGB Wireless?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

@Edin1984: Hej Edin! har inget riktpris i nuläget. Men kom gärna med ett bud så diskuterar vi i pm & försöker komma fram till något bra!

Permalänk

Tangentbord såld till @Dragonslay3r

Permalänk
Avstängd

Riktpris för full Vattenkylning system?

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune säljer i första hand datorn komplett om inte väldigt bra bud på styck delar. är du intresserad, lägg isf bud så får man se.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timeriksen95:

@Edin1984: Hej Edin! har inget riktpris i nuläget. Men kom gärna med ett bud så diskuterar vi i pm & försöker komma fram till något bra!

PM!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

Vill någon ha bilder på datorn / kringsutrustning så skriv ett pm.

Permalänk
Medlem

Hej, kan vi få se nån bild hur det ser ut med vattenkylningen I det chassiet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

intel 750@4,1ghz
7950@1070 core 1400mem
mb gigabyte p55ud6

Permalänk

@xxbiker: Ordnat nu! Ursäkta något potatisbilder men, inte min bästa egenskap. Ligger gyazo länkar där uppe

Oerhört trångt med 140mm's runt om ihop med 280mm där uppe med radiator och det, men gick bra tillslut hehe.