Glasskärmen hos Samsung Galaxy Z Flip tar stryk av fingernagel

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av cyklonen:

Men tror du verkligen att "tajta jeans" och "vikbar mobil som är 2-3 gånger tjockare" verkligen är en lyckad kombo?

Det kommer nya jeans med en mobilficka i skrevet, Bon Scott var långt före alla andra med mobiljeans.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Erotisk tonläge

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Det skulle vara intressant att få testa denna telefon i vardage. Det enda jag egentligen är orolig över är om det kommer in sand och grus mellan displayerna när den ligger ihopvikt.

Annars så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att Samsung fold håller bättre, eftersom man rimligen borde slippa sprucket glas om man tappar den.

(Med det sagt så skulle jag aldrig lägga så mycket pengar på en telefon )

Visa signatur

Intel Core i5-3570K Processor || AMD Radeon HD 7970 || MSI Z77A-G45 (MS-7752)
3DMark06 30 781, SM2.0 Score - 11982 - HDR/SM3.0 Score 15632 - CPU Score 7631

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Men tror du verkligen att "tajta jeans" och "vikbar mobil som är 2-3 gånger tjockare" verkligen är en lyckad kombo?

jag sa inte att jag tyckte det var en bra kombo