Köpa Win 10 billigt, förslag ?

Permalänk
Medlem

Köpa Win 10 billigt, förslag ?

Tänkte bara höra om ni hade några tips var man kan köpa Windows 10 billigt?
Ska vara för hemdator, inget speciellt så även om PRO osv är att föredrar så är det inget krav.
Föredrar Eng/USA språk.

Såg en del billiga på Prisjakt, men många av dom var sidor som jag inte litar på.
( Prisjakt )

livekort.se Windows 10 Pro 152kr - Bra pris men kan man lita på siten, någon som handlat där tidigare och kan voucha för att dom är legit ?

Men sidan behöver inte vara svenska som jag köper ifrån eftersom föredrar ENG i windows.
Så om någon vet en pålitligt sida som är billig, släng en länk så i tråden så kikar jag.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Avstängd

Bör finnas billigare på typ ebay.

Sedan finns kinguin också där jag köpt mina licenser (pro), samtliga fungerar fortfarande efter typ fem år eller hur lång tid det nu än är..

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Medlem

Har handlat spel på Livekort utan problem.

Köpte ett Windows 10 samt Office 2019 på cdkey. Officeprogrammet gick inte att installera på Svenska men fick snabb hjälp på Svenska via deras chat.

Köper hellre från dem än ebay, varför snåla mer än nödvändigt? För att tjäna 100kr?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

https://www.premiumcdkeys.com/

Köpte en win 10 pro license där förra veckan. Fungerade kanonbra

Permalänk
Medlem

Köpte nyligen en från CDkey.se som var och är billigast på Prisjakt. Utger sig för att vara ett svenskt företag baserat i Norrköping. Såg nu att recensionerna på Prisjakt var minst sagt blandade, men jag fick nyckeln inom en kvart och den fungerade utan problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Skrivet av Mayhem SWE:

Köpte nyligen en från CDkey.se som var och är billigast på Prisjakt. Utger sig för att vara ett svenskt företag baserat i Norrköping. Såg nu att recensionerna på Prisjakt var minst sagt blandade, men jag fick nyckeln inom en kvart och den fungerade utan problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här. Fick nyckeln på en gång och det funkar klockrent. Dessutom är det MUI vilket mig veterligen innebär att man kan byta språk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWolfbane:

Tänkte bara höra om ni hade några tips var man kan köpa Windows 10 billigt?
Ska vara för hemdator, inget speciellt så även om PRO osv är att föredrar så är det inget krav.
Föredrar Eng/USA språk.

Såg en del billiga på Prisjakt, men många av dom var sidor som jag inte litar på.
( Prisjakt )

livekort.se Windows 10 Pro 152kr - Bra pris men kan man lita på siten, någon som handlat där tidigare och kan voucha för att dom är legit ?

Men sidan behöver inte vara svenska som jag köper ifrån eftersom föredrar ENG i windows.
Så om någon vet en pålitligt sida som är billig, släng en länk så i tråden så kikar jag.

Tja!
Köpte min senaste win10 på ebay av denna säljaren.
Coco3n

https://www.ebay.com/itm/Windows-10-Home-Product-Key-32-64-Bi...
Fick kod snabbt och funkat bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alienware Aurora