Permalänk
Medlem

MSI GeForce RTX 2080 VENTUS 8G

Hej!
jag säljer min GeForce RTX 2080 VENTUS 8G link: https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-RTX-2080-VENTUS-8G/...
felfritt,inga skador, funkar perfekt, coil whine fri, kartong och kvitto finns köpt från Inet. det gäller bara avhämtning skickar inte via post du kan komma med dina vänner om du känner dig osäkert! snälla bara seriösa köpare och inga skum bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 4000 kr. Kan hämta.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Lägger bud på 4000 kr. Kan hämta.

nej tyvärr, snälla inga skum bud! jag har inte alls bråttom att sälja kortet, och jag har bara spelat då då med den i 6 månader därför är i nyskick nästan. du är välkommen med mycket högre och bättre bud!

Permalänk
Medlem

detta är live stream på kortet som spelades upp live den 13 jan. 2020 call of duty: MW
https://youtu.be/adu9QsFVcVc

Permalänk
Medlem
Skrivet av PNCSWE:

detta är live stream på kortet som spelades upp live den 13 jan. 2020 call of duty: MW
https://youtu.be/adu9QsFVcVc

Vad spelar du på för upplösning?

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem
Skrivet av PNCSWE:

nej tyvärr, snälla inga skum bud! jag har inte alls bråttom att sälja kortet, och jag har bara spelat då då med den i 6 månader därför är i nyskick nästan. du är välkommen med mycket högre och bättre bud!

Varför skulle jag lägga ett högre bud på en gammal 2080 när 2080S går på ca 6500 på marknaden?

Du är välkommen att neka bud bäst du vill, men jag är också likväl välkommen att sätta det bud jag tycker produkten är värd

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av molliz:

Vad spelar du på för upplösning?

hej!
1080p på 144hz free sync 24 tum skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Varför skulle jag lägga ett högre bud på en gammal 2080 när 2080S går på ca 6500 på marknaden?

Du är välkommen att neka bud bäst du vill, men jag är också likväl välkommen att sätta det bud jag tycker produkten är värd

du verkar lever i ett annat värld den billigaste 2080 super på Inet kostar 8699:- link: https://www.inet.se/kategori/167/geforce-gtx-rtx?filters=%7B%...
sen jag har inte hittad begagnade 2080 super till salu någonstans i Sverige, har du hittad det linka det till mig så att jag vet det också har vänner som vill köpa det med det priset som du snackat om 6500:- dom vill ha SUPPER modellen!

Permalänk
Permalänk
Medlem

då vidare skickar linken till min vän tack!
men det var 7500:- innan och ändrade priset på kort tid till 6500:- han/hon måste ha mycket bråttom att blir av med den efter 2 månaders gaming med kortet. det låter märkligt! kortet kostar 9249:- på Inet och det låter konstig han går ner priset till 6500:- det är ju 2749:- han vill förlora på bara 2 månader han måste var biiiiiiiiiiiib i huvudet.

men jag säljer min kort minst 6000:- och som sagt jag har inte bråttom sälja kortet det funkar perfekt, bara Nvidia team har inte validerat skärmen för kompatibel med G jävla sync därför säljer kortet och vill satsa på en ny AMD 5700XT som passar in i min gaming rig som är topp till tå AMD, bara kortet köpte jag fel som kostade 1000:- dyrare än 5700xt och det var dumt av mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PNCSWE:

du verkar lever i ett annat värld den billigaste 2080 super på Inet kostar 8699:- link: https://www.inet.se/kategori/167/geforce-gtx-rtx?filters=%7B%...
sen jag har inte hittad begagnade 2080 super till salu någonstans i Sverige, har du hittad det linka det till mig så att jag vet det också har vänner som vill köpa det med det priset som du snackat om 6500:- dom vill ha SUPPER modellen!

Om ett nytt går på 9000, vad får dig att tro att du skulle få mer än ca 6500 - 7 000 för ett begagnat?
Och varför tror du återigen att du skulle få lika mycket för en äldre modell?

Otroligt vilken attityd vissa har också, speciellt när de försöker sälja något....

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Jag tror ca 5000kr är ett lagom bra pris, då en asus dual rtx 2080 kostar 6300kr på elgigantens fyndvaroavdelning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Om ett nytt går på 9000, vad får dig att tro att du skulle få mer än ca 6500 - 7 000 för ett begagnat?
Och varför tror du återigen att du skulle få lika mycket för en äldre modell?

Otroligt vilken attityd vissa har också, speciellt när de försöker sälja något....

vill du köpa kortet eller inte? om svaret är nej då vill jag ha dig bort från min annons avdelning som jag har betalat för det och nu på en gång! det var du som började med din ego bud och jag sa till dig flera gånger INGA SKUM BUD! kommer lägga en anmäla på din konto!
det är jag som äger kortet inte du!? och spela inte som marknads chef du är bara medlem på Sweclockers inget annat jag påminnade dig nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azizbek:

Jag tror ca 5000kr är ett lagom bra pris, då en asus dual rtx 2080 kostar 6300kr på elgigantens fyndvaroavdelning.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack du har mycket mer rättvisa på pris sättning än förra personen jag hade planerat att sälja kortet för 5500:- därför blev 6000:- och -500:- att pruta, sen kom en person med sitt skum bud trots varningen, då ändrade min plan helt och hållet nu vill ha minst 6000:- med inga prut sänkning! tror inte det är svårt att förstår det!

Permalänk
Medlem

Lycka till med försäljningen @PNCSWE, men det är alltid svårt att få produkten såld för sitt önskade pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PNCSWE:

Hej!
jag säljer min GeForce RTX 2080 VENTUS 8G link: https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-RTX-2080-VENTUS-8G/...
felfritt,inga skador, funkar perfekt, coil whine fri, kartong och kvitto finns köpt från Inet. det gäller bara avhämtning skickar inte via post du kan komma med dina vänner om du känner dig osäkert! snälla bara seriösa köpare och inga skum bud!

Läs hela annonsen här

Skickat meddelande

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon30129:

Skickat meddelande

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!
svarat i pm!