Permalänk
Medlem

12 st biobiljetter säljes

Har 12 st biobiljetter för valfri film hos SF Bio / Filmstaden.
Giltiga till 5/3.

110 kr styck eller 4 för 400 kr, skickar koden via PM.
Det går också bra att hämta biljetterna hos mig i Linköping.

Betalning med Swish, konto, kontant eller vad vad du vill

Läs hela annonsen här

Permalänk

kan tänka mig köpa 2 st för 80kr styck med tanke på utgångsdatumet är såpass nära

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Standardpriset för denna typ av biljetter brukar vara max 95 kr styck med tanke på att de går att köpa för just det, 95 kr styck

Och med tanke på hur kort datum det är på dem så tycker jag du har satt priset lite högt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Standardpriset för denna typ av biljetter brukar vara max 95 kr styck med tanke på att de går att köpa för just det, 95 kr styck

Och med tanke på hur kort datum det är på dem så tycker jag du har satt priset lite högt.

Sålde just fyra biljetter till en som skulle ta med familjen på Jumanji. Biljetterna skulle gå på 4x135 = 540:-.
Han sparade alltså 140:- på att köpa mina för 400:-
Men han kunde alltså fått dem för 4x95:-? Var köper man för 95:-? Låter som ett bra tips.

Stavfel
Permalänk
Medlem
Skrivet av hanek212:

Sålde just fyra biljetter till en som skulle ta med familjen på Jumanji. Biljetterna skulle gå på 4x135 = 540:-.
Han sparade alltså 140:- på att köpa mina för 400:-
Men han kunde alltså fått dem för 4x95:-? Var köper man för 95:-? Låter som ett bra tips.

Benify kan jag köpa via, många som har via jobbet och för 95 kr styck. Finns även meny biljetter för 55kr där man får popcorn + läsk.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

@hanek212: Hyresgästföreningen säljer dem för 95 kr styck. Tror det osannolikt att det är många som inte känner någon som är medlem där. Jag har köpt mängder med biljetter där och funkar supersmidigt.

Edit: Och som ovan skriver så finns det flera portaler för företag att erbjuda sina medarbetare trevliga saker där man också kan köpa biljetter billigt.

Edit2: Inom vissa fackförbund så finns det också det såg jag nu.

Permalänk
Medlem

Så det är bara vissa som kan få biljetter för 95:- alltså? Inte vem som helst.
Då kan vi väl säga 95:- så alla får chansen Iaf alla Sweclockare.

Permalänk
Medlem

@hanek212: Som jag skrev så finns jag det osannolikt att det är många personer som inte känner någon med möjligheten att köpa biljetter till de priserna som standard. Och då har de en giltighetstid på 1 år om jag inte minns fel. Dina har en giltighetstid på drygt två veckor... Förstår du skillnaden?

Skriver man ut på Facebook och frågar om någon är med i HGF så är det bara att köpa biljetter genom dem. De är inte personliga och det är nu mera ännu enklare och går direkt då det är digitala koder istället för att beställa hem pappersbiljetter. Så med andra ord, supersmidigt.

Permalänk
Medlem

Handelsbankens kortportal säljer också biljetter för 95/styck om man loggar in

Permalänk
Medlem

Benify har ökat priset till 105kr/st efter nyår för de som missat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fextreme_fa:

Benify har ökat priset till 105kr/st efter nyår för de som missat

Skickades från m.sweclockers.com

Icke, köpte igår. Stämmer att de ökat, dock kostade det 100kr styck och inte 105 kr. Det var 95 innan nyår, iaf för min del.

Hur som helst, TS får sälja för vad han vill och vill ni icke köpa så köp inte. Kladda inte ner hans annons för att det går att få tag på biljetter någon annanstans. Sällan man behöver långt utgångsdatum heller, köper jag biljett är det för att jag ska på bio och då spelar det ingen roll om giltighetstiden är 100 år eller 10 dagar.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

@ottomanslap: Det är fullt rimligt att komma med synpunkter på priset speciellt när det går att köpa billigare med ett års giltighetstid istället för drygt två veckor.

Ja han får sälja en biljett för tiotusentals kronor om han skulle vilja försöka med det. Men man får likväl kommentera då och upplysa andra om att det finns billigare att köpa på andra ställen. För mig känns det värdefullt på ett vänskapligt forum att man försöker hjälpa medlemmarna få en sån bra deal som möjligt eller upplysa en säljare som kanske inte har koll på prisbilden om den är lite skev eller så

Permalänk
Medlem

@Alla
Inga problem för mig att @PsyCor och några till kommenterar. Bara kul att få lära sig lite nytt. Vill folk köpa får de och jag är rätt säker på att man vill använda i princip omedelbart om man köper.
Är det ingen som köper så blir det skänkes till IRL-folk Men sålt 6 st redan så de verkar gå iväg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

@ottomanslap: Det är fullt rimligt att komma med synpunkter på priset speciellt när det går att köpa billigare med ett års giltighetstid istället för drygt två veckor.

Ja han får sälja en biljett för tiotusentals kronor om han skulle vilja försöka med det. Men man får likväl kommentera då och upplysa andra om att det finns billigare att köpa på andra ställen. För mig känns det värdefullt på ett vänskapligt forum att man försöker hjälpa medlemmarna få en sån bra deal som möjligt eller upplysa en säljare som kanske inte har koll på prisbilden om den är lite skev eller så

Bra resonemang den köper jag fullt ut! Ibland brukar folk kladda ner t.ex någon som säljer ett grafikkort hen fått tag på under BF för 4000:-, men idag kostar t.ex. 7000:- i butik, försöker sälja för 5000:- och då ska alla klaga.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Fast detta är en annons. Man sätter det pris man vill, är man inte intresserad behöver man inte skriva. Skulle tro att det går utmärkt att starta en ny tråd ang biljetter.
Tycker mod borde rensa här bland kommentarerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Tollen: Det är helt enligt reglerna att kommentera priser. Om du anser det fel så får det stå för dig. Men så länge det är på en vettig nivå och inte påhopp så är det enligt reglerna.

Permalänk
Medlem

Priset justerat då det är 8 st kvar. 80:- st vid köpa av 4 eller fler.