Permalänk
Skrivet av aka-tora:

IKEA "HILVER" och det kostade runt 1000-lappen

Anade att det kunde vara Ikea. Ibland får de till det bra med sina möbler.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aka-tora:

Efter många år i det i det vuxna ekorrhjulet (familjeliv, karriär, träning och diverse måsten) känner jag en växande känsla av varm och härlig nostalgi växa fram i bröstet. Likaså behovet av egentid och utrymme för de hobbys och intressen som jag älskat sedan jag var liten. Så, jag tänker fylla mitt hem med saker som gör mig glad och stimulerar den där lilla nörden i mig. Detta albumet må sakna episk kabeldragning och den senaste hårdvaran, men för mig symboliserar det en nörd-comeback i livet. Jag ser detta som ett pågående projekt och detta är bara början.

I pipelinen ligger att investera i ljus (Philips Hue), samt lite mer dekoration.

Synpunkter, tankar, tips och konstruktiv kritik mottages tacksamt. <3

Besök galleriet här

Ser bra ut men allt sånt med egentid och annat skulle du tänkt på innan du skaffade barn😂
Själv hoppade jag och sambon över det steget i vårt liv och man har mer tid till allt det andra😀 Men det var vårt val.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk

Snyggt jobbat!
Får jag fråga vilken matta du har? Skulle passa bra in även på mitt nördrum..

Permalänk

Hemtrevligt tycker jag....men
...Varför är spisen igenmurad? antar att man inte får elda i den men... knacka upp och sätt i en hög med stearinljus eller alt. dra in gasol till någon brännare du kan täcka med lava stenar och fixa brasa utan rök (tänk på ventilation så du inte eldar upp allt syre hemma)

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense VM|3 Windows VM|Windows 10 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

Du har det så fint så gubbe!! 60-talet hade varit stolt över dig :*

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk
Medlem

Var har du hittat fåtöljerna? De för verkligen tankarna till dansk 60-talsdesign. Jag gillar dem skarpt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. N:

Var har du hittat fåtöljerna? De för verkligen tankarna till dansk 60-talsdesign. Jag gillar dem skarpt.

Om du är på jakt efter något liknande så har Ikea sin serie Ekenäset

Edit: kanske faktiskt är den serien TS har, tyckte de såg ljusare ut i galleriet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av julianooz:

Snyggt jobbat!
Får jag fråga vilken matta du har? Skulle passa bra in även på mitt nördrum..

Tack kompis!
Hmm.. Kolla IKEA - medelstora mattor. Är dock inte säker på om den finns kvar. (kostade typ 400-500kr) om jag minns rätt

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Ser bra ut men allt sånt med egentid och annat skulle du tänkt på innan du skaffade barn😂
Själv hoppade jag och sambon över det steget i vårt liv och man har mer tid till allt det andra😀 Men det var vårt val.

Äh... Det behöver inte vara antingen eller tänker jag. Barn är det bästa som har hänt mitt liv och att kunna kombinera det med nördiga hobbys är en win-win.

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av niddan:

Du har det så fint så gubbe!! 60-talet hade varit stolt över dig :*

Ey Niddan! *Brofist!

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. N:

Var har du hittat fåtöljerna? De för verkligen tankarna till dansk 60-talsdesign. Jag gillar dem skarpt.

Skrivet av muddiz:

Om du är på jakt efter något liknande så har Ikea sin serie Ekenäset

Edit: kanske faktiskt är den serien TS har, tyckte de såg ljusare ut i galleriet.

Skickades från m.sweclockers.com

Exakt! Det är IKEA Ekenäset, precis som Muddiz säger. Mina är dock från första serien de släppte och har en annan färg än de nya - dvs ljusare. Men de nya är också vrålsnygga om du frågar mig!

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av aka-tora:

Ey Niddan! *Brofist!

*bro-fist* !!!

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk
Medlem

Må säga att du har det väldigt klint, men ändå riktigt fräscht! Gillar verkligen ditt krypin eller vad man nu vill kalla det.