Sparad plats i Google Maps försvinner

Permalänk

Sparad plats i Google Maps försvinner

Hoppas jag lägger min fråga rätt.

I Google Maps kan man välja att spara en plats och på kartan syns då en gul symbol med en vit stjärna i.
Jag har märkt att med tiden att vissa sparade platser helt plötsligt försvunnit.

Någon som vet varför de platser som jag sparat är borta fast jag inte själv tagit bort dom?

Hoppas någon vet svaret.

Permalänk
Medlem

Inloggad på samma konto? Lätt hänt om någon lånat datorn...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@medbor: Jo det är samma konto. Ingen har lånat datorn.

Permalänk
Medlem

Hade samma fenomen i mobilen med offlinekartor när jag var i Singapore. Sparade platser kom och gick beroende på om jag hade nät eller inte, men det var inte konsekvent så att de alltid försvann när jag inte hade wifi.

Permalänk
Hedersmedlem

@Nils_Nils_Nils *Bump raderad*

Observera att vi, av rättviseskäl, inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Detta då vi vill att alla ska ha samma chans att få sina trådar uppmärksammade.

Skrivet av Nils_Nils_Nils:

Ingen som vet varför det blir så? Jag har försökt googla om det men hittar inget svar.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kent:

@Nils_Nils_Nils *Bump raderad*

Observera att vi, av rättviseskäl, inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Detta då vi vill att alla ska ha samma chans att få sina trådar uppmärksammade.

Förlåt, det var inte meningen.

Permalänk
Medlem

Gå in på dina sparade platser och titta om du har råkat dölja dina stjärnmärkta platser

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Skrivet av Microapple:

Gå in på dina sparade platser och titta om du har råkat dölja dina stjärnmärkta platser

Kollade men det har jag inte gjort. Många sparade platser syns fortsatt men många är bort, fast jag inte tagit bort dom.