Permalänk

[Köpes] Noctua L12 (ej S)

Hej,

Som titeln lyder är jag på jakt efter den numera inte längre producerade lågprofilskylaren Noctua L12. Skall sitta i ett ryzensystem så behöver am4 Mount.

// Axel

Läs hela annonsen här

Permalänk
99:e percentilen

Osannolikt att du hittar någon som säljer en L12 med AM4-fäste, så om jag var du skulle jag skippa det kravet i annonsen. Du kan köpa det för under hundralappen på Komplett eller Webhallen.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Alling:

Osannolikt att du hittar någon som säljer en L12 med AM4-fäste, så om jag var du skulle jag skippa det kravet i annonsen. Du kan köpa det för under hundralappen på Komplett eller Webhallen.

Sant, tog bort det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av FiftyFifty:

Vill helst slippa det. Verkar superbökigt då det verkar som man måste böja upp den ifall den skall skruvas av sen. Sen tror jag inte mina ram går under även fast de är lpx, kanske om jag tar av kylflänsarna men vet inte om jag orkar hålla på. Kan köra med en 92 mm fläkt under men då måste jag lösa en sån separat också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har en NH-L12 och ett AM4-fäste(separat kit), som skulle varit till min burk. Men det visade sig att min skolåda var för kompakt.

Jag har tillhörande 92mm, men minns inte om jag har någon 120mm.

För egen del tog jag hem en Scythe Big Shuriken 3 från Tyskland som precis lanserats när det begav sig för mig. Kanske en sådan skulle passa även dina ändamål?

Alternativt att vi kan komma överens.

Permalänk
Skrivet av Qn1f3:

Jag har en NH-L12 och ett AM4-fäste(separat kit), som skulle varit till min burk. Men det visade sig att min skolåda var för kompakt.

Jag har tillhörande 92mm, men minns inte om jag har någon 120mm.

För egen del tog jag hem en Scythe Big Shuriken 3 från Tyskland som precis lanserats när det begav sig för mig. Kanske en sådan skulle passa även dina ändamål?

Alternativt att vi kan komma överens.

Shuriken 3 är något för hög för mig. Men jag är intresserad av din l12 och am4 mountet om du vill sälja. Ska vi ta vidare i PM?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Letar fortfarande

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu vet jag ju inte om just L12 har den supporten men de skickar ju iväg AM4 kit gratis för några av sina modeller så länge det finns kvitto. Fick ett i förra veckan.

Skickades från m.sweclockers.com