Blandad rensning

Blandad rensning

Hej!

Försöker rensa lite bland prylarna här hemma och tänker att det är synd att saker bara ligger och det är bättre om de kommer till användning hos någon annan.

Har följande till salu:

Marshall Monitor BT 400:- fullt fungerande saknar dock laddkabel till dom.

Acer Aspire 5741G(i3, 4gb RAM, Ati grafik) 300:- saknar laddar samt HDD annars fullt fungerande.

DualShock 4 svart 250:-

Harman Kardon AVR 165 500:- fullt fungerande 5.1 reciever med 4 HDMI in 1 ut samt ARC

Be Quiet Pure Base 500. 500:-. Köpt precis innan jul, kvitto samt original kartong finns. Endast avhämtning!

Samsung 256gb M.2 SSD 300:-. Från MSI OEM dator så vet inte exakta modellbeteckning.

Alla priser är fasta och utan frakt inräknat dock prioriteras upphämtning på samtliga saker.

Då det är äldre saker så saknas kartonger samt kvitto men allt är funktions testat och fungerar utan anmärkning.

Läs hela annonsen här

Senast redigerat 2020-01-18 01:34

bara undrar stämmer prissättningen 165 500:-

@ResarXam: Vet inte om du är sarkastisk men 165 är med i modellnumret 😂😂

Skrivet av ResarXam:

Till och med jag fattade att priset är 500kr

Hej igen, tar gärna PS4 kontrollen om det inte är någon brådska (är tillbaks i Malmö lör/sön)

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av ResarXam:

Som de andra nämner så är det modell nr på förstärkaren

Skrivet av Mix0r:

Hej igen, tar gärna PS4 kontrollen om det inte är någon brådska (är tillbaks i Malmö lör/sön)

Mvh

Ingen brådska den är din.

@Kelzzor: saknarde en punkt olikt dem andra varför jag undrade

Tar gärna hörlurarna men då behöver de skickas

Skrivet av konjc:

Tar gärna hörlurarna men då behöver de skickas

Taget.

Skrivet av Kelzzor:

Ingen brådska den är din.

Hej! Resan blev förlängd ett tag till så vi får tyvärr få tag på en kontroll snarast från annat håll - ursäkta besväret!!

Skrivet av Mix0r:

Hej! Resan blev förlängd ett tag till så vi får tyvärr få tag på en kontroll snarast från annat håll - ursäkta besväret!!

Alright då vet jag. Tack för att du meddelade.

Marshall hörlurarna är sålda!

Jag kan köpa DualShock 4 svart om den fortfarande finns kvar och är i okej skick. Är det v1 eller 2 btw? : )

Skrivet av Asplin:

Jag kan köpa DualShock 4 svart om den fortfarande finns kvar och är i okej skick. Är det v1 eller 2 btw? : )

Den är kvar. Jag har 3 st I bra skick så du kan välja vilken som, kan lada upp bilder på alla 3 så du kan välja själv dock är en av dom röd. Samtliga är V2.

Nice! Ja lägg gärna upp dem. Det viktiga för mig är att den funkar felfritt då mina timmar i Rocket League har gjort att min nuvarande inte registrerar alla inputs på vänstra styrspaken : p

Skrivet av Asplin:

Nice! Ja lägg gärna upp dem. Det viktiga för mig är att den funkar felfritt då mina timmar i Rocket League har gjort att min nuvarande inte registrerar alla inputs på vänstra styrspaken : p

Ok. Fixar lite bilder snart. Alla är i fullt fungerande skick och används inte mycket alls

Toppen! : )

Hej. Är avr 165 kvar?

@malmmalm: Ja den finns kvar.

Hur går det med bilderna för kontrollerna? : )

@Asplin: Oh sorry hade helt glömt det. Har haft det ganska struligt senaste veckorna samt influensa senaste veckan men fixar det ikväll när jag kommer hem.

@Asplin: här är en bild. Den röda kontrollen är i likadant skick om inte bättre.

Jag kan köpa den svarta : )

@Asplin: Ok. Skicka PM så tar vi resten där