Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER OC

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER OC

Hej,

Har detta kort till övers efter att min bror gick bort för några månader sedan. Har ingen koll alls på kvitto eller liknande då brorsan försvann hastigt. Men tillverkaren lämnar väl ändå 36 månaders garanti.

Vet att brorsan skaffade kortet ganska precis innan han avled. Har testat kortet i min burk och tycker det presterar riktigt bra faktiskt, 6Gb GDDR6, Kärnklocka på 1830 mHz, Effektiv klockhastighet minnet 14 000 MHz. Kortet har 3 displayportar och 1 hdmi port.

"Tror" kortet presterar nånstans runt ett gtx 1070? Presterar iaf bättre än ett ASUS GTX 1060 6GB Dual OC jag har haft förr. Kortet är uppskattningsvist använt ca 10-30 timmar

Pris på komplett i dagsläget 3099kr.

Kom med lite bud får vi se eller köp nu för 1999kr plus frakt.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500+f

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

1500+f

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat.

Permalänk
Medlem

Skulle tro grafikkortet är använt någonstans mellan 10-30 timmar. Vill någon köpa det direkt så kör jag ett köp nu pris på 2000kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ville bara flika in och säga att jag djupt beklagar sorgen gällande bortgången av din bror. Jag vet hur det känns då jag varit med om samma sak, och om du vill ventilera så finns jag här.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för omtanken, det är en fruktansvärd känsla som ej går att beskriva med ord.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

bjuder 1600 + frakt mvh

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag beklagar verkligen sorgen.

Jag köper kortet gärna för 1999 + frakt.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är inte intresserad av kortet, men känner att jag måste...
beklagar sorgen. <3 Ta hand om dig!