Samsung reklamvisar Galaxy Z Flip – avtäcks den 11 februari

Permalänk

Verkar intresant men priset lär göra den ointressant

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Kunde de inte gjort den lite bredare? Ingen fan av dessa superlånga mobilskärmar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Undrar vilka amatörmässiga hållbarhetstest de ska hitta på till denna för att döma ut den... Kasta den i väggen eller använda den som jordfräs och tycka det är dåligt att den inte håller. Oh hjälp, det kan komma in damm i springorna.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Inaktiv

Varje gång jag läser om att dessa är "bra" och "framtiden" så undrar jag om det bara är "trolls"? För ingen kan väl på allvar vilja ha en sån här?

Permalänk
Skrivet av anon201296:

Varje gång jag läser om att dessa är "bra" och "framtiden" så undrar jag om det bara är "trolls"? För ingen kan väl på allvar vilja ha en sån här?

Troligen samma Troll som en gång pratade om det där internet? Vem tusan vill koppla upp sin dator emot ett stort nätverk, man vet inte vad man kan få in i datorn. Jag hörde en person vars hela dator efter inkopplad i internet fylldes med kattbilder.

Annars det är fler nu som tror att dessa kan bli något i framtiden, men det är ytterst få som tänker köpa dem i början. Precis som det inte var många som köpte en 32" 720p platt-tv för 50 000kr för några år sedan.
Tiden kommer utvisa hur bra dessa mobiler går att göra, där de både måste få upp kvaliten och ner priset. Som jag tidigare har skrivit i trådar, så om en telefon för 5000kr går sönder så är det för de flesta inte alls roligt. Men skulle en telefon för 20 000kr gå sönder så blir det en katastrof.
Så låg kvalite med högt pris lika med stora risker.

Permalänk
Inaktiv

Denna telefon kommer kosta minst runt 12k. är det värt det bara för att flippa med den?

Jag håller med Marques, hade det varit en större telefon som blev vikt till en vanlig telefon så hade jag sett mer potential i det. Men nu är det en vanlig telefon som blir till miniformat istället.

Permalänk
Medlem

Verkar som att min tidigare gissning inte var alltför tokig https://www.sweclockers.com/forum/trad/1586328-samsung-galaxy...

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD