Emil lĂ€mnar oss 😱

InstÀmmer i kören att det Àr trÄkigt att du lÀmnar, Emil. Du och Jonas var man ju sÄ van att se i bl a fredagspanelen. Det jag minns bÀst Àr nog ditt uttalande om att du hatar datorer.

F

Inget vara för evigt, ibland mÄste man gÄ vidare.

Tycker denna lÄt passa bra, finns Àven ett hemligt budskap.

Dold text
Skrivet av N0tepad:

Oerhört trist att Emil lÀmnar. Kommer vÀl ihÄg första videon dÀr du presenterade dig. Har för mig ni satt i en röd lÀdersoffa lr nÄt! Vilka tider Stort lycka till med framtiden och lova att du hoppar in lite dÄ och dÄ!

Ganska obehaglig, nÀstan lite erotisk, introduktion av @JonasT med.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Skrivet av emilakered:

Those cuts are optimal!

ÖverlĂ€mningen till dig var inte alls stel.

JÀvlar vad hÀrligt att se!

Skrivet av medbor:

Those cuts are optimal!

ÖverlĂ€mningen till dig var inte alls stel.

JÀvlar vad hÀrligt att se!

FÄr kanske göra en roundup med alla mina mest minnesvÀrda videos!

Skrivet av ca.agrell:

TrÄkigt för SweC men du mÄste sÄklart gÄ vidare om du kÀnner att det Àr lÀge för det nu. Lycka till med vad du Àn tar dig för! Grattis till den stundande tillökningen ocksÄ!

Jag gÄr in hÀr ibland och tittar till hur det gÄr för Lezziter, vi skrev en period samtidigt pÄ redaktionen pÄ BF2.se och vid nÄgot tillfÀlle hade vi nÄgon form av redaktionstrÀff i din studentlÀgenhet. Det kÀnns som en livstid sedan, eller Ätminstone en halv (vilket det ju nÀstan Àr). Men sen lÀmnade du oss för SweC och inte lÄngt dÀr efter dog BF2-communityn, det kanske var ditt fel?

Önskar dig all vĂ€lgĂ„ng!

HÀlsn. Colle/Colemeister/vad jag Àn kan tÀnkas ha nickat pÄ den tiden

Haha, missade svara! Klart man kommer ihÄg Colle!

Ja, vi var i Norrköping och körde trÀff, haha. Orimligt med öl, och nÄgon somnade under bordet va? MÄste varit.. 2007-2008 eller sÄ?

För att stÀmma in kören, trÄkigt att du ska sluta. Men samtidigt Àr det kul med nya Àventyr . All lycka pÄ fÀrden!

Som har sagt lite tidigare pÄ ett bra avslut skulle ju vara myskvÀll modellen som lyckades med 2 gÄnger innan(vilka var trevliga) och detta sjÀlvklart dÄ med frÄgor genom Kahoot dÀr vi ska se hur bra koll vi har pÄ dig genom alla Är pÄ Swec eller nÄgot

Och ja minnesvÀrda videos skulle var nÄgot!

Nu har jag inte varit hÀr sÄ lÀnge som mÄnga andra men jag tror jag talar för mer Àn mig sjÀlv nÀr jag sÀger att Sweclockers för mig Àr Emil och Jonas. Det kommer kÀnnas helt annorlunda att titta in recensioner och annat efter att Emil försvinner, med det sÄ menar jag inte att det blir dÄligt. Det kommer fortfarande vara kanon, men kÀnnas annorlunda.

Hoppas du hittar nÄgot roligt jobb!

@trickeh2k: Emil och Jonas tycker jag Àr eldsjÀlarna i Swecloers. TrÄkigt att han försvinner. Stort Lycka till Emil!!!

Slutet pÄ en era Men stort tack för alla dessa Är Emil, och lycka till med tillskottet och alla framtida Àventyr.

Skrivet av m0rk:

FÄ Emil att göra en chassi recension pÄ nÄgot riktigt absurt.. Typ Thermaltake Level 20 med tillhörande skrivbord.

Det vet vÀl alla att chassin Àr Jonas gebit

Lycka till Emil! Du har alltid slagit mig som en vÀldigt nyanserad och klok person i allt frÄn moderationsgrejs (enskilda Àrenden) till hur man lÀmpligast ska jÀmföra gpus.

vad jag vill att han gör?? drar tillbaka sin uppsÀgning sÄ klart

Som en sista grej sÄ kan ju Emil göra en face reveal.

Raka sig och lĂ€gg upp en bild som ”babyface” vore trevligt faktiskt

Att @emilakered ska sluta, lÀste dom flesta mellan raderna, och fattade att det ska ske.
Och, jo det Àr vÀldigt trÄkigt!
En frontfigur ska dra sig tillbaka. Och swec gÄr mot nya tider och kanske nya ansikten.

Men Emil ska inte dö!!

NÀr man lÀser flera kommentarer, och flera skriver typ R I P och jag ska alltid minnas dig. etc etc
LÄter det precis som att Emil hÀngt sig i en nÀtverkssladd och sparkat undan ett dÄligt chassi.

Önskar dig all lycka Emil!

Bittersweet.

Skrivet av skog1s:

Att @emilakered ska sluta, lÀste dom flesta mellan raderna, och fattade att det ska ske.

Intressant det dĂ€r, eftersom inte ens jag sjĂ€lv vetat om det speciellt lĂ€nge. Än mindre kollegorna pĂ„ redaktionen.

Skrivet av emilakered:

Vem skulle inte kÀnna sig lite erotisk nÀr man slipper sin flÀns?
Men helt underbar presentation. Man fÄr verkligen tillbaka kÀnslan av magiska IT tider nÀr man tittar pÄ denna.

Tack för allt content du givit oss genom Ären och lycka till med vad det Àn blir i framtiden

Oj, den fredags panelen med Emil i centrum var en "mainstay" i min svenska upplÀrning(enda saken som hÄllit mig intresserad för en timme i taget). Fair well EMil och Lycka till med nya Àventyr!!!

Men ge honom 15000:- extra i mÄnaden för att stanna

Nej dÄ, lycka till Emil, kör hÄrt pÄ det nya arbetet!

Skrivet av Elakekocken:

Men ge honom 15000:- extra i mÄnaden för att stanna

Nej dÄ, lycka till Emil, kör hÄrt pÄ det nya arbetet!

40 000 miljarder sÄ kan vi snacka!

Skrivet av emilakered:

40 000 miljarder sÄ kan vi snacka!

Ja, inte ens Venezuelansk bolivar (valuta) kan rÀdda den situationen...
Inom vilken yrkeskategori blir det hÀrnÀst?

Mkt trÄkigt!:/
Men hoppas du hittar pÄ nÄgot annat roligt!
Men Sweclockers Àr ju lika bra ÀndÄ!

Skrivet av serdyllon:

Fredagsemil, du Àr ju sjÀlva hjÀrtat i hÄrddisken!

Det hÀr Àr som nÀr bandet man verkligen diggade under lÄng tid vÀljer att splittras och sedan gÄr man och hoppas i flera Är pÄ en renunion....

... varpÄ en av frontmÀnnen cementerar "never gonna happen".

Tur att det Àr helg sÄ att man kan frossa i comfort food och glass.

Typ som Sepultura..RIP

Skrivet av Elakekocken:

Ja, inte ens Venezuelansk bolivar (valuta) kan rÀdda den situationen...
Inom vilken yrkeskategori blir det hÀrnÀst?

Det fÄr vi se! Jag har ingen superbrÄdis som sagt, utan kan mycket vÀl bli en period ledigt med familjen först.

Skrivet av emilakered:

FÄr kanske göra en roundup med alla mina mest minnesvÀrda videos!

Jag vill se en avskedsvideo, Bill gjorde ju en, nÀr han lÀmnade Microsoft.
Kan ha temat, "Emil rakar sig, för att skaffas sig ett riktigt jobb".

Skrivet av Ratatosk:

Jag vill se en avskedsvideo, Bill gjorde ju en, nÀr han lÀmnade Microsoft.
Kan ha temat, "Emil rakar sig, för att skaffas sig ett riktigt jobb".

Det blir inget rakande, det kan jag lova.