Senaste klarade spel?

Outer Worlds och Phoenix point, båda var otroliga besvikelser, hade höga förväntningar av båda.

Som tur var köpte jag dem inte utan ingick i game pass som jag fick med CPU:n helt oväntat.

Bara spelat online-spel sen dess.

Klarade A Plague Tale: Innocence igår. Ganska medioker gameplay men vackra miljöer och ok story räddade det. Rekomenderas om det dyker upp på någon steamsale igen.

Gta Vice City i höstas. Hade inte brytt mig om att klara ut storyn innan.

Skickades från m.sweclockers.com

Link 2 på nes . Minns det som svårare än va det va.

Witcher 3 ink DLC

@Svantesson666: Hur var Sundered? Har det på Epic store och är lite sugen.

Minns inte ens senaste spelet jag spelade klart. Super Mario 3? Svårt att sitta med singel player, även om det finns många spel jag, hade velat klara ut.

Fan, det var längesen jag klarade ett spel nu. Det var nog Uncharted 4 förra vintern. WoW Classic dominerar min speltid.

Nu har jag flera som jag spelar till och från, men aldrig hinner med att riktigt fördjupa mig i. Horizon, Jedi Fallen Order, RDR2, Spiderman och Last of Us remastered (näästan klar tror jag).

GTA V. Tog ett långt break, men till slut tog jag upp de och spelade ut storyn.
Förtillfället har jag ett break från RDR2.

Jag försöker fly från Tarkov, men jag kommer fan aldrig ut.

Hellblade Senua's sacrifice. Bra lir!

Red Dead 2! Det tog ungefär 80 timmar för mig att klara och då gjorde jag det mesta med undantag för vissa easter eggs och liknande. Fantastiskt berättande och röstskådisar i det spelet må jag säga.

Nu har jag börjat spela Red Dead Online, när spelet väl fungerar är det rätt kul.

Körde precis igenom Assassin's Creed: Odyssey. Jag gillade det, även om det kändes mer standard rpg än ett ac-spel. Inga dlc, men tror det tog ca 70-80 timmar, steams siffror på 125 stämmer ju inte då det räknar med alla afk-timmar man får som småbarnsförälder

Fixade det sista för 100% i Journey to the Savage Planet för ett par dagar sen, tror det är första spelet för i år.

Spelade klart Raft med en vän nu i januari. Riktigt fint spel men jag längtar till lite mer innehåll / DLC.

Terminator Resistance. Riktigt nice. Knyter ihop säcken väl med första och andra filmen. Broforce klarades även ut nyss. Perfekt soffspel med polare.

Plöjde igenom Borderlands 3 förra helgen (storyn då 22h played)

Klarade precis Ghosts 'n Goblins på NES efter mycket blod/svett/tårar/svordommar/etc

Skyrim på switchen om man räknar main quest som att klarat ut spelet..

Annars super Mario odyssey.

Har blåst igenom storyn i Far Cry 3 för första gången i år, sedan körde jag Far Cry 4 för andra gången av bara farten.

Darksiders 2. Ska väl börja med Darksiders 3 så småningom men just nu är det Red dead. Har väl hunnit spela i 1.5-2 timmar än så länge. Hållt på sen Dreamhack...

@uberpwnage: Röjigt skulle jag säga. Rätt trevligt och svårt att slita sig ifrån. Jag spelade ut det som corrupted. Förstod inte ens att man kunde välja att spela som corrupted eller embrace innan jag klarade det. Hade jag förstod vad som var skillnaden hade jag dock ändå spelat som corrupted.
Allt som allt ett spel som definitivt är värt att spela.
Tips. Lägg "pengar" på Luck (vill minnas att den heter så) som gör att du får mer pengar per dödad fiende. Om du levlar upp den så snart du har möjlighet kommer du lätt att ha råd att maxa ut din gubbe innan spelet är över. Railgunvapnet som man har som extra vapen måste för övrigt vara ett av de sämsta BFG-vapen som någonsin funnits i ett spel... haha
Ha det så roligt i slakten av en miljon fiender!

Spider Man till PS1. Oerhört svårt.

Är ledig så klarade precis Resident Evil 2 (2019) igen. Claire A, Hardcore mode. Grymt spel förutom de urusla bullet sponge-bossarna. Tur kniven gör mer skada i takt med ökande framerate.
Även värt att lyfta att jag nyligen vart klar med mitt mål att klara FTL på Hard med samtliga skepp (tog flera år, har dock två väldigt slumpmässiga achievements kvar innan 100%). Även Tetris Effect Journey Mode på högsta svårighetsgrad, fantastiskt spel.

Divinity Original Sin - Enhanced Edition

Var riktigt kul att kämpa sig igenom och så här i efterhand kan jag inte släppa musiken!

DragonQuest XI på switch. Tog mig drygt 90 timmar. Perfekt på bussen. Ska se om jag orkar lägga tid på 100%.

@Träfilosofen: Har du inte spelat uppföljaren så gör det omedelbums!

Senaste spelet jag klarade var nog Spyro: reignited triology till pc runt julledigheten. Mycket trevligt att uppleva sina favoritspel från barndomen i nytappning.

Skrivet av Svantesson666:

@uberpwnage: Röjigt skulle jag säga. Rätt trevligt och svårt att slita sig ifrån. Jag spelade ut det som corrupted. Förstod inte ens att man kunde välja att spela som corrupted eller embrace innan jag klarade det. Hade jag förstod vad som var skillnaden hade jag dock ändå spelat som corrupted.
Allt som allt ett spel som definitivt är värt att spela.
Tips. Lägg "pengar" på Luck (vill minnas att den heter så) som gör att du får mer pengar per dödad fiende. Om du levlar upp den så snart du har möjlighet kommer du lätt att ha råd att maxa ut din gubbe innan spelet är över. Railgunvapnet som man har som extra vapen måste för övrigt vara ett av de sämsta BFG-vapen som någonsin funnits i ett spel... haha
Ha det så roligt i slakten av en miljon fiender!

Bra tips. Tack!

Senaste jag klarade är nog Cuphead

Lightmatter. Helt ok pusselspel om man gillade t.ex. Portal eller Talos Principle. Kanske inte riktigt samma nivå som dom två men trevligt litet spel att köra igenom på en kväll.