Uppsamlingsheat med gamla datorbyggare

Permalänk
Medlem

Uppsamlingsheat med gamla datorbyggare

Fick en spontan ide: @JonasT

Vi brukar ju alla(?) vara med och hjälpa folk med inköpslistor och rekommendationer, men oftast brukar feedbacken dö efter ett meddelande med texten ’beställt!’ Eller liknande. Ibland kan TS till och med komma med en uppdatering hur affären slutade och någon bild till och med.

Jag tänkte man skulle kunna kontakta några som köpt en dator efter rekommendationer i forumet och följa upp hur köpet blev. Var budgeten väl vald, rekommendationerna bra, nöjd med köpet, vad har du lagt till efteråt, framtidsplaner, har du själv hjälpt någon annan, vad blev resultatet där i så fall, frågorna är många. Någon mäster-rekommendator som kammat hem kanske hundratals beställningar eller någon som haft många trådar över lång tid för hjälp med uppföljande datorer, skärmar, stolar, you name it. Lite som en intervju med en ’kund’ och bedömning av processen.

Finns säkert andra relaterade saker man kan komma på också men nu är jag lite för trött för att komma på allt.

Kändes bara som en grej som matchar ganska bra med min känsla av siten.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Kul idé! Ska fnula lite på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Kul idé! Ska fnula lite på den.

Tack för att ni tar er tid för oss vanliga dödliga ibland! Det finns en idé där inne någonstans, men kände inte att jag fick ner den perfekt i text.

Bolla med någon annan kanske, men kändes bara sweclockigt på något sätt.

Skickades från m.sweclockers.com