SweClockers på krigsstigen inför Dustin Expo

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på krigsstigen inför Dustin Expo

Håll i hatten! Det blir kamp om ära och rikedom när medlemmarna från Sveriges bästaste respektive sämsta sajt möter varandra på Dustin Expo 2020 i Stockholm.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Aah, det där låter otroligt spännande! Jäkligt nyfiken på vad det blir för tävlingar, hade varit häftigt att vara där.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Keeper of the Bamse

Fasen, nästan så att man ska gå på Expot bara för det

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Har aldrig varit på Dustin Expo men det verkar vara noll och intet om smarta hem, är det normalt så?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Mordekai:

Har aldrig varit på Dustin Expo men det verkar vara noll och intet om smarta hem, är det normalt så?

Det brukar finnas allt mellan himmel och jord på mässgolvet, inte minst på tillbehörssidan.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Nice!!
Kommer dimestam och emil vara med?

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av lastninja:

Nice!!
Kommer dimestam och emil vara med?

Klart jag kommer att vara där! Tror vi även behöver @emilakered för att FZ ska känna pressen på riktigt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av lastninja:

Nice!!
Kommer dimestam och emil vara med?

Skrivet av Dimestam:

Klart jag kommer att vara där! Tror vi även behöver @emilakered för att FZ ska känna pressen på riktigt.

Haha, vi får se! Bebis 2.0 är planerad ungefär två veckor innan, så det hänger mycket på den biten. Har jag möjlighet så tittar jag förbi!

Och oavsett, att @Callemedskägget ska ta sitt lag vinnande ur tvekamp med team @Kenneth ser jag som.. orimligt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Riktigt skoj att ni alla siktar på att vara där, och bebisen kan i värsta fall förlösas på plats av alla proffsmoddare!
Glömde bort Dustin expo förra året, men det här året ska jag banne mig sätta en lapp på ytterdörren en vecka innan

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Lite spänd på att se vem som köra flytande kväve. Någon av de gamla svenska rävarna?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Rauf:

Lite spänd på att se vem som köra flytande kväve. Någon av de gamla svenska rävarna?

Ping @meantek och @calathea

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Dimestam:

Jag kan bekräfta att jag är gammal räv, ja.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Meantek:

Jag kan bekräfta att jag är gammal räv, ja.

Skickades från m.sweclockers.com

Önskar er lycka till