Emil lĂ€mnar oss 😱

PermalÀnk
Medlem ★
●
Citat:

Vad vill du att Emil ska göra de sista veckorna pÄ redaktionen? En extra fredagspanel? LivesÀnd bingoturnering? BerÀtta i kommentarerna.

Vi ska göra en sista LÀsk recension, och den hÀr gÄngen fÄr vi hitta nÄgot riktigt supervidrigt

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

PermalÀnk
Medlem
●

Emil fÄr ge sig pÄ nÄgot slags personligt rekord i överklockning innan han lÀmnar. Blir svÄrare att pb:a sen.

Visa signatur

Asus Rog Strix X570-F | AMD Ryzen 9 3900X | G.Skill 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident | Noctua NH-U12A | Asus Geforce RTX 2070 Super 8GB DUAL OC EVO | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | Corsair Force MP600 1TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Fractal Design Define C TG | Acer 27" Predator XB273K | QPAD MK-85 (Brown) | Razer DeathAdder Chroma | Logitech Z623 | Sennheiser GAME One
http://www.youtube.com/channel/UCl0ZJPJ7XZkjvUoR7zgPOLg

PermalÀnk
Medlem
●
PermalÀnk
Medlem ★
●

Trist förstÄs men lycka till!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag vill se en sammanstÀllning med Bloopers och andra minnesvÀrda stunder framför kameran. Kan absolut heta "In memory of Emil" dÄ det kÀnns lite som en begravning.

Stort lycka till i framtiden. Hoppas du hittar nÄgot spÀnnande <3

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●

Tack, alla! NÄgra har frÄgat var man kan följa mig i framtiden, gör lite skamlös reklam. Förutom hÀr pÄ forumet sÄ Àr det vÀl..

Twitter: https://twitter.com/emilakered (hyfsat aktiv)
Instagram: https://www.instagram.com/emilakered/ (hyfsat inaktiv)
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/emilakered/ (för jobbgrejer)

Skrivet av m0rk:

FÄ Emil att göra en chassi recension pÄ nÄgot riktigt absurt.. Typ Thermaltake Level 20 med tillhörande skrivbord.

Nej. Bara nej. Den fÄr @JonasT ta.

Skrivet av Fluf:

@emilakered DÄ borde du vara fri för en öl pÄ stan nÀsta gÄng man besöker Antiguo El Stockholmo

Ohja! Om du inte lyckas timea Bebis 2.0 precis.

Skrivet av Markusas:

@emilakered Jag önskar mig en Fredagspanelen 200 med dig och Jonas.

NÄgon lÀr det bli, kanske inte just 200 dock!

Skrivet av Teddis:

Är det hĂ€r verkligen lagligt!?

Antagligen inte, men hÄll det för dig sjÀlv.

Skrivet av HoboCop:

Vi ska göra en sista LÀsk recension, och den hÀr gÄngen fÄr vi hitta nÄgot riktigt supervidrigt

Finns ett par tveksamma pÄ lager!

Skrivet av Mugen08:

Emil fÄr ge sig pÄ nÄgot slags personligt rekord i överklockning innan han lÀmnar. Blir svÄrare att pb:a sen.

Är Ă€ndĂ„ svĂ„rt ointresserad av extrem-OC, sĂ„ den kĂ€nns tveksamt lockande.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
Medlem ★
●

Aw shit, missat detta helt fram tills nu har sprungit pÄ dig (er) ett antal gÄnger inne i stan och hÀlsat som en random stalker, hoppas det inte var lÀskigt.

FÄr man frÄga vad du ska göra istÀllet?

PermalÀnk
Medlem
●

Lycka till i framtiden Emil, du kommer vara saknad!

Visa signatur

Dalmas..

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

Tack, alla! NÄgra har frÄgat var man kan följa mig i framtiden, gör lite skamlös reklam. Förutom hÀr pÄ forumet sÄ Àr det vÀl..

Twitter: https://twitter.com/emilakered (hyfsat aktiv)
Instagram: https://www.instagram.com/emilakered/ (hyfsat inaktiv)
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/emilakered/ (för jobbgrejer)

Nej. Bara nej. Den fÄr @JonasT ta.

Ohja! Om du inte lyckas timea Bebis 2.0 precis.

NÄgon lÀr det bli, kanske inte just 200 dock!

Antagligen inte, men hÄll det för dig sjÀlv.

Finns ett par tveksamma pÄ lager!

Är Ă€ndĂ„ svĂ„rt ointresserad av extrem-OC, sĂ„ den kĂ€nns tveksamt lockande.

FÄr du svara pÄ nÀr du slutar, eller har du inte bestÀmt ett datum helt?

Visa signatur

StationÀr PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar frÄn mig

PermalÀnk
Medlem ★
●

Helt missat detta..

TrÄkigt att du tar dig vidare Àven om det Àr förstÄeligt. Lycka till var du en hamnar i slutÀndan!

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skÀrm.

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●
Skrivet av Ninjaflipp:

Aw shit, missat detta helt fram tills nu har sprungit pÄ dig (er) ett antal gÄnger inne i stan och hÀlsat som en random stalker, hoppas det inte var lÀskigt.

FÄr man frÄga vad du ska göra istÀllet?

Som jag sÀger i videon, det Àr inte bestÀmt.

Skrivet av jnsson:

FÄr du svara pÄ nÀr du slutar, eller har du inte bestÀmt ett datum helt?

Det Àr inte helt spikat! Finns ett fallback-datum, men exakt nÀr, var, hur beror pÄ hur andra saker landar. Ett antal veckor till blir det i alla fall!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
Medlem ★
●

En epok i graven. Lycka till i framtiden.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

"Jag Àr sÄ gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tack för allt Emil! Lycka till!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Lycka till med dina nya Àventyr Emil! Kul att ha fÄtt följa dig pÄ Sweclockers i alla Är!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Det lÄter som ett perfekt tillfÀlle för @emilakered att testa den dÀr kolsyrade surströmmingssaften!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Ibymafayhas:

Vi Àr alla olika, jag klarade 7-8 Är pÄ senaste jobbet innan jag kÀnde att jag behövde nÄgot nytt att syssla med. Trivdes ÀndÄ vÀldigt vÀl med arbetskamrater etc, men tror alla jobb blir som att knuffa en sten upp för en backe, se den rulla ned och igen upprepa om och om igen. Hur lÄng tid detta tar Àr nog vÀldigt individuellt.

Men usch... nÀr du skriver pÄ detta sÀtt börjar man ju undra över sitt eget jobb....

PermalÀnk
Medlem ★
●

Stort Lycka Till Emil vart Àn vÀgen bÀr

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tycker att du Emil fÄr ta och print en sÄn dÀr cardboardbox cutout och stÀlla pÄ kontoret. Samt sÀtta upp lite creepy ceiling cat stickers av sig sjÀlv.

PermalÀnk
Geeks
SweClockers ★
●

Jag börjar redan fÄ separationsÄngest! Emil har gjort storartade insatser pÄ Swec och Geeks under Ären, för att inte tala om allt fantastiskt innehÄll han skapat. HÄller verkligen tummarna för att han stannar kvar i branschen. Lycka till kompis!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers pÄ Facebook » SweClockers pÄ Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

PermalÀnk
Medlem ★
●

Stort tack för alla dessa Är Emil och stort lycka till i framtiden!

Jag brukar inte skriva pÄ forumet sÄ ofta men har hÀngt i stort sett dagligen pÄ Swec sedan 2007. Det kommer bli stora skor att fylla.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

PermalÀnk
●

Fanns inget bÀttre Àn att koppla av pÄ fredagen med Fredagspanelen.
Nu fÄr vi hoppas att vi fÄr se mer av Emil framöver i annan form!

PermalÀnk
HjĂ€lpsam ★
●

Lyckat till Emil, du kommer att bli en fantastisk Flourtant (*)!

* Hoppas att jag inte missuppfattat nÄgot.

Hm, undrar hur kolsyrad flourlösning smakar?
Skall dock inte svÀljas, bara skölja runt och spottas ut, kanske gÄr rÀtt bra.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

PermalÀnk
Hedersmedlem ★
●

Tack och lycka till!

PermalÀnk
●

Röstar pÄ livesÀnd bingoturnering!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

PermalÀnk
Snusfri ★
●

Swec borde börja med BingoCloco, som hÄlls varje lördag av Emil dÀr man kan vinna diverse produkter

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

PermalÀnk
●

@emilakered hoppas du hinner med nÄgon mer kvÀllsstream nÀr ni sitter och gibbar
Fantastiskt mysigt att kolla pÄ

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara nÀr det Àr helt slut pÄ glass

PermalÀnk
Medlem ★
●

Du kommer att vara saknad! Var riktigt skoj att trÀffa dig pÄ Swec Live. Tack för allt bra innehÄll som du tagit fram och varit en del i! Lycka till med allt och jag hoppas vi ses i forumen!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

PermalÀnk
Medlem
●

Jag kommer sakna dig men önskar dig lycka till. Ingen kommer kunna ersÀtta dig. Ha det gott.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 pÄ wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

PermalÀnk
Medlem
●

Kan bara önska dig lycka till med dina framtida utmaningar @emilakered.
Du kanske skulle passa pÄ att flytta tillbaks till landets framsida?
Jag har alltid undrat vad tusan du pluggade till för nÄgonting i Falkenberg? HÀr finns ju ingenting.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●
Skrivet av Sir_Manfred:

Det lÄter som ett perfekt tillfÀlle för @emilakered att testa den dÀr kolsyrade surströmmingssaften!

Jag avgÄr hellre! Oh, wait.

Skrivet av m0rk:

Tycker att du Emil fÄr ta och print en sÄn dÀr cardboardbox cutout och stÀlla pÄ kontoret. Samt sÀtta upp lite creepy ceiling cat stickers av sig sjÀlv.

Obehagligt!

Skrivet av Dimestam:

Jag börjar redan fÄ separationsÄngest! Emil har gjort storartade insatser pÄ Swec och Geeks under Ären, för att inte tala om allt fantastiskt innehÄll han skapat. HÄller verkligen tummarna för att han stannar kvar i branschen. Lycka till kompis!

Tack! Vi fÄr vÀl se om ni blir av med mig..

Skrivet av Ratatosk:

Lyckat till Emil, du kommer att bli en fantastisk Flourtant (*)!

* Hoppas att jag inte missuppfattat nÄgot.

Hm, undrar hur kolsyrad flourlösning smakar?
Skall dock inte svÀljas, bara skölja runt och spottas ut, kanske gÄr rÀtt bra.

OCH SÅ GÖR ALLA TVÄTTMASKINEN!

Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

@emilakered hoppas du hinner med nÄgon mer kvÀllsstream nÀr ni sitter och gibbar
Fantastiskt mysigt att kolla pÄ

Ja, det var lÀnge sedan! Jag och @Kenneth fÄr ta tag i det dÀr.

Skrivet av Deriveh:

Du kommer att vara saknad! Var riktigt skoj att trÀffa dig pÄ Swec Live. Tack för allt bra innehÄll som du tagit fram och varit en del i! Lycka till med allt och jag hoppas vi ses i forumen!

Tack sjĂ€lv! Årets pilot och allt..

Skrivet av Barak:

Kan bara önska dig lycka till med dina framtida utmaningar @emilakered.
Du kanske skulle passa pÄ att flytta tillbaks till landets framsida?
Jag har alltid undrat vad tusan du pluggade till för nÄgonting i Falkenberg? HÀr finns ju ingenting.

What? Jag bodde i Falkenberg fram till jag var typ 7 Är, sÄ.. förskolan?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S