SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Medlem

Nu har jag plockat ut min från servicepointen. Jag tänker inte cockteasa er med bilder, för den är ännu stiligare i verkligheten! Gillar verkligen den orange färgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bluefish:

Jag tänker inte cockteasa er med bilder, för den är ännu stiligare i verkligheten!

Det har någon redan gjort... <3
https://www.bildtagg.se/file/6e3xrrfzsgq91r7h6484ge7

Permalänk
Medlem

Beställde den 10:e ca 2 timmar efter nyheten kom upp. Inte fått någon notis från DHL eller någon annan slags uppdatering ang ordern. Bör man ha fått det eller behandlas utskicken helt enkelt i o-ordning?

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Teddis:

Beställde den 10:e ca 2 timmar efter nyheten kom upp. Inte fått någon notis från DHL eller någon annan slags uppdatering ang ordern. Bör man ha fått det eller behandlas utskicken helt enkelt i o-ordning?

Kan vara så att utskicken inte blir helt i ordning. Dessutom verkar leveransbekräftelserna inte skickas ut förrän DHL registrerat sändningen, så möjligtvis finns det risk för lagg där. Håll ut till i början av nästa vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Bra glid på denna (:
Mycket nöjd!

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 9700k 1.290v @ 5 GHz
GPU : MSI Geforce RTX 2080TI Gaming X Trio
RAM : Corsair Vengeance 16GB CL16 DDR4 @ 3.2 GHz
Monitor : LG 32" 32GK850G 1440p G-Sync @ 165 Hz
MOBO : ASUS ROG Strix Z390-F Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@Dimestam:

Jag går i tankarna att försöka matcha min mus till mattan på något sätt. Har ni någon hex, cmyk, rgb, pantone eller vad allt nu heter? Viktigast är väl orange.

Så här ser det ut! 🤘

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

@tsc: Fint! Hur upplever du glidet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@tsc: Fint! Hur upplever du glidet?

Så bra det kan bli på en tygmatta. Alldeles utmärkt.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tsc:

Så bra det kan bli på en tygmatta. Alldeles utmärkt.

Instämmer helt, första tygmattan på väldigt länge då jag tidigare kört med fUnc sUrface 1030 och sedan en hård Steelseries musmatta. Känns väldigt premium!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D || Powercolor AMD Radeon RX 6800 16Gb || G.Skill Flare X 16GB 3200MHz CL14 || Gigabyte B550I Aorus Pro AX || LG 27GL850 QHD IPS 144 Hz || Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB || Samsung SSD 960 EVO 250GB || Corsair SF600 || Louqe Ghost S1 Limestone || 2xMedium Tophat med 2xNF-F12 + 2xNF-A12x25 || Noctua NH-L12

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reiker:

Instämmer helt, första tygmattan på väldigt länge då jag tidigare kört med fUnc sUrface 1030 och sedan en hård Steelseries musmatta. Känns väldigt premium!

Har kört på diverse tyg och icemat. Denna matta känns superbra. Hoppas den klarar ålderstecknet bra också, svårt att sia i men den känns väldigt bra. Inget skräp.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Reiker:

Instämmer helt, första tygmattan på väldigt länge då jag tidigare kört med fUnc sUrface 1030 och sedan en hård Steelseries musmatta. Känns väldigt premium!

Skrivet av tsc:

Har kört på diverse tyg och icemat. Denna matta känns superbra. Hoppas den klarar ålderstecknet bra också, svårt att sia i men den känns väldigt bra. Inget skräp.

Kul att höra! Jag besökte tillverkaren på Computex förra året och undersökte säkert 20-30 olika material innan jag fastnade för denna. Det är större skillnad än vad man kan tro mellan olika varianter av textilmattor.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Har äntligen fått min efterlängtade musmatta!
Min efterlängtade swecmusmatta

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Expertgissare

Fick hem min matta igår, städade det sista idag och la ut den, blev mycket bra

Dock var rörets plombering/tejp bruten när jag packade upp den, någon annan som hade det så?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Fick hem min matta igår, städade det sista idag och la ut den, blev mycket bra
https://i.imgur.com/bdBJNi5_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

Dock var rörets plombering/tejp bruten när jag packade upp den, någon annan som hade det så?

Skickades från m.sweclockers.com

Tejpen var intakt, men däremot så var hela locket demolerat av leverantören.

PS. Musmattan klarade sig oskadd.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D || Powercolor AMD Radeon RX 6800 16Gb || G.Skill Flare X 16GB 3200MHz CL14 || Gigabyte B550I Aorus Pro AX || LG 27GL850 QHD IPS 144 Hz || Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB || Samsung SSD 960 EVO 250GB || Corsair SF600 || Louqe Ghost S1 Limestone || 2xMedium Tophat med 2xNF-F12 + 2xNF-A12x25 || Noctua NH-L12

Permalänk
Medlem

Hallå SweClockers!
Bumpar tråden för jag vill säga att ni borde göra en "unboxing"-video över er egen musmatta!
Stilrent och elegant förpackad, alla som inte köpte en bör få se vad de går miste om...
Med tanke på att de kommer från Kina förväntade jag mig musmattan ihoprullad och inlindad i lite bubbelplast. Men icke...
Det tackar jag för!!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Väntar tålmodigt på min musmatta! När kommer den @Dimestam? Lovar att vara en finne i röven på dig på kontoret dagligen till jag har min rulle i hand.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reiker:

Tejpen var intakt, men däremot så var hela locket demolerat av leverantören.

PS. Musmattan klarade sig oskadd.

Min fick jag hem idag. Både plomberingen och röret var intakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Jacob:

Väntar tålmodigt på min musmatta! När kommer den @Dimestam? Lovar att vara en finne i röven på dig på kontoret dagligen till jag har min rulle i hand.

Precis som vanligt, alltså?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Som en restaurangtallrik

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Lego Master

Fick också min häromdagen. Riktigt sugen på att försöka få tag i en till jobbet med. Det ser ju ut som det finns kvar i shoppen, eller?

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Shudnawz:

Fick också min häromdagen. Riktigt sugen på att försöka få tag i en till jobbet med. Det ser ju ut som det finns kvar i shoppen, eller?
https://i.imgur.com/w9lVFs2l.jpg

Det finns ca. 10 musmattor kvar och ytterligare 10 som är reserverade ifall det blir någon retur etc.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Kul att höra! Jag besökte tillverkaren på Computex förra året och undersökte säkert 20-30 olika material innan jag fastnade för denna. Det är större skillnad än vad man kan tro mellan olika varianter av textilmattor.

Väl genomfört, det tackar vi för!

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Såg att jag har ett paket att hämta ut, ska försöka hinna idag efter jobbet. Annars får det bli imorgon

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Snyggt så det förslår
Ursäkta röran, var närmare ett tekniskt sammanbrott i helgen efter 3dje moderkortet som vägrar starta med nya 3000 ryzen serien.
Har nu införskaffat en programmerare för soic och allt är frid och fröjd, särskilt efter nya musmattan lagts till rätta

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av mrbrix:

Har äntligen fått min efterlängtade musmatta!
Min efterlängtade swecmusmatta

Samma här, mycket mer sober i verkligheten än på bilder, tycker jag.

Skrivet av Dimestam:

Kul att höra! Jag besökte tillverkaren på Computex förra året och undersökte säkert 20-30 olika material innan jag fastnade för denna. Det är större skillnad än vad man kan tro mellan olika varianter av textilmattor.

Underbart jobbat Swec.

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande :/ Knasigt, måste ändå vara bland de första som beställde och supporten sade att de visst går i "datum ordning". Andra hållet antar jag.

Mest bitter för att gamla musmattan jag använder är supertrasig och tråden hoppar upp i topp bland bevakade trådar så jag kan inte stilla mitt sinne!

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Skrivet av Teddis:

Väntar fortfarande :/ Knasigt, måste ändå vara bland de första som beställde och supporten sade att de visst går i "datum ordning". Andra hållet antar jag.

Mest bitter för att gamla musmattan jag använder är supertrasig och tråden hoppar upp i topp bland bevakade trådar så jag kan inte stilla mitt sinne!

Du är inte den ende som väntar på musmattan:(

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CASE Caselabs STH10 CPU 9900k @5.1GHz GPUs 2x RTX 2080Ti RAM 4x8GB G.Skill Trident Z 3600MHz PSU Phanteks Revolt Pro 1000W SSD 860 EVO 1TB, 1x Samsung 970 Pro 1TB M.2 Screen Samsung Odyssey G9 240Hz Motherboard Gigabyte Aorus Xtreme Waterforce Z390 Watercooling 480+480+480+480+240 Headphones Meze Empyrean, Audeze LCD-2CB, Hifiman Sundara DAC/AMP Topping D90&A90

Permalänk
Medlem

Fick min andra matta idag... Blev lite skraj att inte få en när jag inte kunde hitta fakturan i klarna, så jag köpte en mer kort å. Sen fick jag den första jag köpte i december och nu har jag en till som väntar på att hämtas ut.

Känner inget direkt behov av två, käns lite fel tillochmed... Så om någon befinner sig i Umeåtrakterna och vill ha en sån här matta får ni mer än gärna skicka PM.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Hämtade ut min matta igår och jag gillar när något blir över förväntan, själva röret som mattan kom i kändes ju lite lyx med lite samma design. Mattan är även den över förväntan, helt klart värt och kul att sponsra. Bra initiativ tycker jag!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | Asus ROG Maximus Z690 Hero | Intel I9 12900K | DDR5 32Gb Corsair 5200Mhz | M2. WD SN850 2TB | Corsair HX1200W | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | Corsair iCUE H150i Elite Capellix | 34" Alienware QD-OLED 3423DW

Permalänk
Medlem

Hur är ytmaterialet? Går det att tvätta bort smuts med fuktig trasa, eller är det tvättmaskin/handtvätt som gäller?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova