Permalänk

Hjälp med högtalare

Hej, skulle vilja ha nya högtalare eftersom z623 irriterar mig speciellt basen. Är inne på Jbl lsr 305 eller liknande saker men har ont om plats.

Som bilden visar, skulle man kunna flytta bordet till höger och lägga burken ner på marken eller går det kanske att göra något med väggen bakom. Som att göra ställ för just högtalare?

Som ni ser så blockas sataliterna av just skärmen då de sitter bakom skärmen.

Permalänk

Du har inte funderat på hörlurar?
Man kan få bra mycket välljud till en rimlig peng då😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@moondragon84: väggen bakom

Ser lite trångt ut!
Om det inte finns någon annan plats, så sätt upp 2 konsoler och en trähylla på väggen för de små högtalarna.
Sen funderade jag på om du tar bort hylla 2 får inte burken plats på hylla 1 då?
Du får ner datorn mot golvet och slipper ha vänster öra i fläktljudet samt får mer plats på bordet.
Är hyllorna flyttbara?

Permalänk
Skrivet av Bastusmurfen:

Du har inte funderat på hörlurar?
Man kan få bra mycket välljud till en rimlig peng då😊

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har 6xx men problemet är att mina öron börjar att koka efter ca 30 minuter. Kan vara dessa valour pads, känns bättre med högtalare men visst jag kanske måste söka vidare i just hörlursvärlden.

Skrivet av lassesjo:

@moondragon84: väggen bakom

Ser lite trångt ut!
Om det inte finns någon annan plats, så sätt upp 2 konsoler och en trähylla på väggen för de små högtalarna.
Sen funderade jag på om du tar bort hylla 2 får inte burken plats på hylla 1 då?
Du får ner datorn mot golvet och slipper ha vänster öra i fläktljudet samt får mer plats på bordet.
Är hyllorna flyttbara?

Nej, bordet kan inte ändras, det är som det är. Som du säger, bästa vore att göra något med väggen bakom.