SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Medlem

Man får hoppas att den kommer till helgen Beställde den 11:de. Tack vare att jag såg att den var på G så fixade jag in datorn i skrivbordshurtsen igen så musmattan får plats på skrivbordet

Som man har väntat, kan knappt tro att det är sant!

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av roadspig:

Japp, min beställning från 10 dec är också avbruten hos Klarna. Skickat iväg ett meddelande via formuläret @Dimestam länkade till, får väl se vad som hänt. Kanske gått för lång tid...?

Även jag har samma problem "avbruten" står det, borde man beställa en ny? 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Windows 10 Define Nano S I ROG Strix B450 ITX I Ryzen 5 3600 I Sapphire HD 7970 I Corsair SF600W Platinum I HyperX Fury 16GB 2993MHz CL17 I SSD 840EVO 500GB I Asus MG28UQ, 4K, 60Hz, 1ms, Freesync
Annat I Lenovo Y50-70 I Acer 5739G I Razer Imperator I Logitech Z623 I

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Zibbit:

Även jag har samma problem "avbruten" står det, borde man beställa en ny? 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Allra bäst är om du kontaktar kundtjänst och frågar vad som hänt. Verkar vara flera som stött på detta och jag är tyvärr inte såpass insatt i hur Klarna fungerar för att kunna svara på det.

Använd detta kontaktformulär: https://shop.geeks.se/se/contact

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Köp avbrutet på Klarna här med :/ Har kontaktat geeks shopen via formuläret.

Permalänk
Medlem

Beställde 10 december så håller tummarna att den kommer innan helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600
Moderkort: Gigabyte B550
Minnen: G.Skill Trident Z 2x8gb 3600mhz
GPU: MSI RX6800XT GAMING X TRIO
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zibbit:

Även jag har samma problem "avbruten" står det, borde man beställa en ny? 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Fick svar från Merch-Ants nu på morgonen. Dom skrev att det verkade som att Klarna hade något tekniskt problem men att ordern låg kvar och skulle skickas så snart som möjligt.

Permalänk
Medlem

Har bett lagret att fördröja mitt utskick tills på måndag så att jag kan hämta ut efter semestern! Vilket de gick med på så nu är jag lugnare!

I alla fall nu är man ju nyfiken på hur många av de 400 mattorna som sålts hittills? Hur många har ni kvar i lager?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Joakim Ågren:

Har bett lagret att fördröja mitt utskick tills på måndag så att jag kan hämta ut efter semestern! Vilket de gick med på så nu är jag lugnare!

I alla fall nu är man ju nyfiken på hur många av de 400 mattorna som sålts hittills? Hur många har ni kvar i lager?

Det är nog inte mer än 30-40 st. kvar nu.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Dimestam:

First come, first served! Skickas din order inte idag så går den iväg imorgon.

Kan man anta att man får ett leveransmail med trackingnummer? Jag har bara en orderbekräftelse sen före jul.
Merch-ants hemsida är inte direkt fullproppad med orderstatusfunktioner.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Fin! Hade det där hexagonmönstret något med Crysis/CryTek att göra?

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem

Missade helt detta.
Hoppas att min order gick igenom innan alla var slut

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zibbit:

Även jag har samma problem "avbruten" står det, borde man beställa en ny? 🤔
Skickades från m.sweclockers.com

Fick svar från Merch-Ants kundtjänst på morgonen. De säger att det är många med samma problem, att det troligen beror på tekniska problem hos Klarna och att de skickar så snart de kan, och nu för en liten stund sedan ramlade det in ett mejl om att beställningen är på väg. Allt lugnt verkar det som!

Skrivet av Shudnawz:

Kan man anta att man får ett leveransmail med trackingnummer? Jag har bara en orderbekräftelse sen före jul.
Merch-ants hemsida är inte direkt fullproppad med orderstatusfunktioner.

Jag fick precis två mejl, först ett leveransbesked från Merch-Ants och sedan ett från Unifaun innehållande spårningsinfo.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Då har jag också beställt en musmatta! Kommer ligga fint på mitt skrivbord som är 105 x 50 cm.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Då har jag också beställt en musmatta! Kommer ligga fint på mitt skrivbord som är 105 x 50 cm.

Ja det kunde man ju ana att herr Jacobs triggerfinger inte kunde motstå en sådan här lyxpryl till slut!

Fick du personalrabatt?

Nu vill vi se en unboxing och placering av denna lyxmatta på Sweclockers extra!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Kunde inte betala med mitt AMEX-kort. Någon som har lyckats? Går ju att välja det som betalningsmetod så ska ju fungera? Får nekat köp.....

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Joakim Ågren:

Ja det kunde man ju ana att herr Jacobs triggerfinger inte kunde motstå en sådan här lyxpryl till slut!

Fick du personalrabatt?

Nu vill vi se en unboxing och placering av denna lyxmatta på Sweclockers extra!

Haha! Det finns en personalrabatt, men vi måste faktiskt köpa in allt från shoppen med våra egna surt förvärvade pengar!

Ett SweClockers Extra kan jag nog lösa på min patetiska datorhörna i köket här hemma.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Den är här!

Visa signatur

Main: AMD Ryzen 3600X || ASUS ROG STRIX X470-F || HyperX Fury Black 32GB || Noctua NH-U12A || Corsair RM750X V2 || Fractal Design Define C

Server: Intel Core i7 2600K 3.4GHz || Asus P8Z68-V PRO/GEN3 || Corsair Vengeance DDR3 16GB || Corsair Cooling Hydro H80 || Corsair AX 850W Professional Series Gold || Fractal Design R3

Permalänk
Geeks
SweClockers

@ProsaCC: Hur många muskulor får den, på en skala ett till fem?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Åh vad jag är avundsjuk. Väntar fortfarande på min. Jag fick inget tracking nummer så jag kan inte se vart min befinner sig.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av mrbrix:

Åh vad jag är avundsjuk. Väntar fortfarande på min. Jag fick inget tracking nummer så jag kan inte se vart min befinner sig.

Jag har fått ett tracking nummer, men du behöver inte vara avundsjuk, det uppdateras inget där iaf.
Eller så har någon glömt mitt paket någon stannas för dhl har endast fått förhandsinformation och inväntar sändning sedan jag fick mejlet tidigare idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Fick min idag sjukt trevlig musmatta!

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

@Dimestam: svävar som på moln, helt klart 5 av 5 muskulor!

Visa signatur

Main: AMD Ryzen 3600X || ASUS ROG STRIX X470-F || HyperX Fury Black 32GB || Noctua NH-U12A || Corsair RM750X V2 || Fractal Design Define C

Server: Intel Core i7 2600K 3.4GHz || Asus P8Z68-V PRO/GEN3 || Corsair Vengeance DDR3 16GB || Corsair Cooling Hydro H80 || Corsair AX 850W Professional Series Gold || Fractal Design R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ProsaCC:

@Dimestam: svävar som på moln, helt klart 5 av 5 muskulor!

Dina bilder visas inte längre?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Snusfri

Min dyker upp idag, trevligt att kunna pimpa klart skrivbordet innan helgen ❤️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av milky81:

Kunde inte betala med mitt AMEX-kort. Någon som har lyckats? Går ju att välja det som betalningsmetod så ska ju fungera? Får nekat köp.....

Svarar mig själv och för info åt andra. Under "Villkor" på köpsidan så står det att bara VISA och Mastercard accepteras, även om det när du ska betala går att välja både AMEX och DINER - lite dumt.

Men löste det genom att punga ut 35 kr extra för att använda Paypal med AMEX bakom istället.

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

Kom en fin dansmat... musmatta idag!
Trevlig skapelse måste jag säga, känns bra
Snygg förpackning var det också.
Bra jobbat Swec!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu är även mitt paket på väg och jag beställde den 13 december. Får städa skrivbordet under helgen så den får plats nästa vecka!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D || Powercolor AMD Radeon RX 6800 16Gb || G.Skill Flare X 16GB 3200MHz CL14 || Gigabyte B550I Aorus Pro AX || LG 27GL850 QHD IPS 144 Hz || Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB || Samsung SSD 960 EVO 250GB || Corsair SF600 || Louqe Ghost S1 Limestone || 2xMedium Tophat med 2xNF-F12 + 2xNF-A12x25 || Noctua NH-L12

Permalänk
Medlem
Skrivet av milky81:

Kunde inte betala med mitt AMEX-kort. Någon som har lyckats? Går ju att välja det som betalningsmetod så ska ju fungera? Får nekat köp.....

Osäker om jag betalade med mitt Amex när jag beställde detta, men jag vet att har haft problem ibland om butiken inte ligger i sparade som säkra eller vad listan nu heter. Kan rekommendera att kolla det, men osäker om man kommer åt den utan att vara i ett köp..

Edit: Såg nu att du hade svarat dig själv

On topic: beställde 18e December, väntar på leveransbekräftelse här

Permalänk
Medlem

Sitter också och väntar på att få mail med info om leverans (beställt 17/12), men den som väntar på nåt gott

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Kom en fin dansmat... musmatta idag!
Trevlig skapelse måste jag säga, känns bra
Snygg förpackning var det också.
Bra jobbat Swec!

https://www.bildtagg.se/file/6e3xrrfzsgq91r7h6484ge7

Ser bra ut, riktigt snyggt!

Skrivet av snefan86:

Sitter också och väntar på att få mail med info om leverans (beställt 17/12), men den som väntar på nåt gott

Samma här, order från 17/12, hoppas i nästa vecka.