Permalänk

Laptop: Lenovo G50-70

Säljer min bärbara dator en Lenovo G50-70.

Specs är:
Intel i7-4510U 2.00GHz 2.60GHz
6gig ram
700gig lagring.

1366x768 skärmupplösning

Har ej original lådan. Laddaren finns med.

skickar med schenker om avhämtning ej är möjligt.
Har köpt till ett batteri till den det följer oxå med.
Kan ta mer bilder om så önskas

Det ända som är skadat är PgDown knappen och en av gummifötterna på baksidan

Läs hela annonsen här

Permalänk

tja finns laptop kvar? Vad tror du det kostar att skicka i såfall?

Permalänk
Skrivet av Veizelman:

tja finns laptop kvar? Vad tror du det kostar att skicka i såfall?

Tja ja den finns kvar, det beror ju givetvis på vart det ska men någon hundra lapp kanske lite mer
Enligt Schenker själva så ett paket för en högtalare på 70 x 30 x 20 cm 150 kr. Men riktigt så stor blir inte lådan

Permalänk

Hej! Jag är intresserad av din dator. Hur är batteritiden? Finns det någon anledning att du köpt till ett batteri och är det använt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av rebeckaholmgren:

Hej! Jag är intresserad av din dator. Hur är batteritiden? Finns det någon anledning att du köpt till ett batteri och är det använt?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, jag kommer inte ihåg hur batteritiden är. mins jag tyckte den var lite dålig så därför köpte jag ett till men det nya presterade lika dant som det gamla. Så det är lite använt det nya.

Permalänk
Skrivet av NE0NSH4RK:

Hej, jag kommer inte ihåg hur batteritiden är. mins jag tyckte den var lite dålig så därför köpte jag ett till men det nya presterade lika dant som det gamla. Så det är lite använt det nya.

Okej. Har du ngn ungefärlig uppskattning? Om det är så att den klarar sig 4-5 timmar ellet bara runt 1-2 timmar tiöl exempel? Det har viss betydelse för om jag vill köpa den eller inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av rebeckaholmgren:

Okej. Har du ngn ungefärlig uppskattning? Om det är så att den klarar sig 4-5 timmar ellet bara runt 1-2 timmar tiöl exempel? Det har viss betydelse för om jag vill köpa den eller inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har mer bara en gissning för brukar sällan ha koll på det dära men skulle gissa runt 3-4h

Permalänk

Hej

jag skulle gärna vilja köpa den då ändamålet är att göra en klasskamrat glad på grund av att han inte har ekonomisk tillgång såväl som lånar en dator från skolan varje gång när han är närvarande.

jag ser framemot en snabb affär

MHV
Valentin Nielsen

Permalänk

@Niel_sen_Valen_tin: Låter superbra du har pm