The Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Vad roligt att du tycker spelet är kul! Vilken platform spelar du på?

PC,ej steam

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av ExcZist:

PC,ej steam

ok, det har ingen betydelse om det är via steam eller direkt köpt från ZOS hemsida. Man spelar på samma plattform och samma server!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

ok, det har ingen betydelse om det är via steam eller direkt köpt från ZOS hemsida. Man spelar på samma plattform och samma server!

Det vet jag men jag föredrar en Riktig Collector's Editions framför steams digitala även om jag nu måste köpa den senaste på deras egna..
Men var mest det som gjorde att jag skaffade spelet utanför steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Det vet jag men jag föredrar en Riktig Collector's Editions framför steams digitala även om jag nu måste köpa den senaste på deras egna..
Men var mest det som gjorde att jag skaffade spelet utanför steam

Det är synd att dem slutade med den fysiska utgåvan med staty. Jag har de tre andra och de är ganska coola att ha i ett härligt nördigt glasskåp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomas_skane:

Det är synd att dem slutade med den fysiska utgåvan med staty. Jag har de tre andra och de är ganska coola att ha i ett härligt nördigt glasskåp.

Mjo kan endast hålla med då det är ju en samlar box. Har också de andra tre men vill gärna ha alla 😁
Köpt den nya digitalt även om den inte är lika tilltalande 😥
Alla spel jag köper som har en Collectors låda jag är intreesserad av köper jag 😋

Permalänk
Medlem

Nya expansionen som kommer, Greymoor, kommer återigen att ha en fysisk staty (YEEEAAAAAAAAH!).

https://www.amazon.com/Elder-Scrolls-Online-Greymoor-Collecto...

Permalänk
Medlem

Jag som är stendum. Försöker lista ut kostnad/er för att lira ESO. Inköp och per månad.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

tjena alla !
har spelat detta spelet innan men har varit ifrån det ett tag men fick ett riktigt sug igen.
Det jag undrar över är vilken klass som är bästa att lira med om man kör solo

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Beginner:

Jag som är stendum. Försöker lista ut kostnad/er för att lira ESO. Inköp och per månad.

200 kr på steam = engångskostnad. Ingen måndagskostnad.

Det finns ESO+ som kostar 12.99 Euro i månaden som är valfritt att betala. Men inget som man behöver om man inte vill.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Ca1P3:

tjena alla !
har spelat detta spelet innan men har varit ifrån det ett tag men fick ett riktigt sug igen.
Det jag undrar över är vilken klass som är bästa att lira med om man kör solo

Alla klasser funkar att spela solo på. Det är bara vad man tycker är roligast. ESO är uppbyggt: Any role, any class.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Alla klasser funkar att spela solo på. Det är bara vad man tycker är roligast. ESO är uppbyggt: Any role, any class.

funderar på att köra med pilbåge och har läst att det bästa ska vara warden eller templar har du något förslag på detta ?

Permalänk
Medlem

Köpte ESO för 2 dagar sen, är lvl 9 med en Templar än så länge men fy fan va förvirrande allting är när man är ny. Var länge sen jag spelade ett MMO dessutom (spelat WoW och Lotro för många år sen) så jag springer mest runt och yrar i världen, hittar inte så mycket quest som man brukar göra i såna här spel, tycker man mest springer runt planlöst, communityn verkar lika pissig som i alla andra spel, försökte fråga lite i game chatten och fick bara otrevliga och ignoranta svar. Även ett par PM om att jag skulle sluta fråga grejor i zone chatten och "watch a fuckin tutorial or something"

Men jag ger inte upp.. har kollat lite videor på youtube och tycker det ser kul ut, men jag känner mig så satans förvirrad just nu i spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

kan någon rekommendera ett spel som är som eso alltså ett mmorpg spel där du betalar en gång sen är det bara att lira ville spela wow men känner inte för att betala i månaden

Permalänk

Ny spelare här också, har dock fått ett bra bemötande. Träffat lite sjysst folk. Fick ett training-set av en snubbe.

Finns det någon aktiv guild som man kan ansluta sig till?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Majestica:

Ny spelare här också, har dock fått ett bra bemötande. Träffat lite sjysst folk. Fick ett training-set av en snubbe.

Finns det någon aktiv guild som man kan ansluta sig till?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Välkommen till Fragzone, vi är en helsvensk aktiv guild från FZ.se som välkomnar alla. Vad heter du? Ditt account namn vill jag helst ha.

/ Kristallkrona,
Guildmaster för Fragzone

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk

@kristallkrona: Har skickat ett pm