Warcraft III: Reforged – häng med när Gustav livestreamar!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Warcraft III: Reforged – häng med när Gustav livestreamar!

Det är svårt att tro att Warcraft III: Reign of Chaos släppte för snart 18 år sedan och att det tillsammans med sin expansion The Frozen Throne håller än idag (om ni frågar mig)! På grund av vardagsbestyr och jobb har jag själv inte hunnit spela uppfräschade Reforged, men ska ta hela helgen till att sitta hemma i pyjamasbyxor och skjorta (givetvis) för det. Innan dess har jag och alla ni andra chansen att njuta alternativt förfasas över Gustavs livestream som drar igång klockan 14:00!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Kommer även du att streama @Jacob?

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 120GB Intel 530 | 2*500GB HDD | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dracc:

Kommer även du att streama @Jacob?

Vi får se! Vore kul att dra en stream på nån rolig Tower Defense.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kan lira kampanjen? Får upp defeatedskärmen efter cutscenen...

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Bara jag som inte kan lira kampanjen? Får upp defeatedskärmen efter cutscenen...

tror många hade en mardrömslik upplevelse med betan. spelet kan inte ha fixats på några dagar. som tur är finns ju originalspelet. till skillnad från world of warcraft.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gehga:

tror många hade en mardrömslik upplevelse med betan. spelet kan inte ha fixats på några dagar. som tur är finns ju originalspelet. till skillnad från world of warcraft.

Hörde att de tog bort originalet :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

https://www.metacritic.com/game/pc/warcraft-iii-reforged/user...

Herregud alltså. Helt sjukt att man med deras förmodligen stora(?) resurser samtligt med 30 euro som prislapp inte ens har lyckats porta (vi snackar inte nyskapa här...) ett snart 20 år gammalt spel.

Helt horribelt. Trist att se vad som händer med Blizzard.