SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Nu har den första sändningen musmattor ankommit till lagret, så mattor börjar skickas från och med idag.

Min beställning har försvunnit från klarna?
ordernr 149306853

Visa signatur

2600x 1070 Evga sc

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Chubbi:

Min beställning har försvunnit från klarna?
ordernr 149306853

Det låter mystiskt. Allra bäst är om du kontaktar kundtjänst och frågar vad som hänt. Klicka in till formuläret nedan.

https://shop.geeks.se/se/contact

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Det låter mystiskt. Allra bäst är om du kontaktar kundtjänst och frågar vad som hänt. Klicka in till formuläret nedan.

https://shop.geeks.se/se/contact

Ops..miss av mig, om man klicka runt lite mer i appen så låg den där.
Ser fram emot leverans

Visa signatur

2600x 1070 Evga sc

Permalänk
Medlem

Mein gott, vilken stor jävel.
Det finns ingen mindre variant?
Eller ska man behöva ta fram saxen?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

Beställt

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Sir_Manfred:

Mein gott, vilken stor jävel.
Det finns ingen mindre variant?
Eller ska man behöva ta fram saxen?

Tänk, 3-4 musmattor till priset av en! Ta fram saxen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Det står på mitt Klarna-konto att köpet har avbrutits... Beställde 11 dec. Någon med samma problem?

Permalänk
Medlem

Min är på G fick jag mail om för ca 20 min sen! Så imorrn eller fredag lär den vara på plats. Blir fint till helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Blev en musmatta, tänkte köpa mig en mugg också men då blev det 120kr i frakt.. Så jag skippade tyvärr muggen

Permalänk
Skäggig legend

Får man ett mail när den skickas? Beställde likt som många andra 2019-12-10

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Jag kan inte heller se att jag har någon musmatta under pågående leverans hos klarna. Om valet fanns att inte använda klarna när jag beställde så valde jag säkert det och betalade direkt med kort. Jag har fått mail angående den försenade leveransen (20/1) så att inte se något hos klarna är kanske inget problem? Den kommer levereras via DHL va?

Permalänk
Medlem

Äntligen!
Min och sonens julklappar.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av XHI:

Får man ett mail när den skickas? Beställde likt som många andra 2019-12-10

När DHL registrerat leveransen får du ett mail/sms om detta.

Skrivet av Zoulo:

Jag kan inte heller se att jag har någon musmatta under pågående leverans hos klarna. Om valet fanns att inte använda klarna när jag beställde så valde jag säkert det och betalade direkt med kort. Jag har fått mail angående den försenade leveransen (20/1) så att inte se något hos klarna är kanske inget problem? Den kommer levereras via DHL va?

Tyvärr känner jag inte till i detalj hur Klarna fungerar. Allra bäst är om du kontaktar kundtjänst och frågar. Klicka in till formuläret nedan!

https://shop.geeks.se/se/contact

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

offtopic: vad heter tangentbordet på bilden?

Visa signatur

● Active

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoulo:

Jag kan inte heller se att jag har någon musmatta under pågående leverans hos klarna. Om valet fanns att inte använda klarna när jag beställde så valde jag säkert det och betalade direkt med kort. Jag har fått mail angående den försenade leveransen (20/1) så att inte se något hos klarna är kanske inget problem? Den kommer levereras via DHL va?

I mitt bekräftelsemail så står det iaf "kortbetalning" som betalningsmetod, så jag antar att jag inte heller valde Klarna

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av rj45:

offtopic: vad heter tangentbordet på bilden?

Om du menar bilden från vår studio så är det ett Wooting One.
Det högst upp är bara en rendering och inget riktigt tangentbord (vad jag vet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

I mitt bekräftelsemail så står det iaf "kortbetalning" som betalningsmetod, så jag antar att jag inte heller valde Klarna

Ja, stämmer. Jag ser att det står så i min order nu också.. Mitt ärende hos Geeks tar förmodligen bara upp deras tid då, oups🙄.

Permalänk
Medlem

Har ännu inte fått nått mejl om leverans på min order. Innebär detta att jag inte är med på denna leverans( beställde 10.e januari)? Eller kan det fortfarande dyka upp mejl om leverans nu när klockan är 16.23? Hur länge jobbar de på lagret där borta i Katrineholm?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Om du menar bilden från vår studio så är det ett Wooting One.
Det högst upp är bara en rendering och inget riktigt tangentbord (vad jag vet)

Tack!

Visa signatur

● Active

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Joakim Ågren:

Har ännu inte fått nått mejl om leverans på min order. Innebär detta att jag inte är med på denna leverans( beställde 10.e januari)? Eller kan det fortfarande dyka upp mejl om leverans nu när klockan är 16.23? Hur länge jobbar de på lagret där borta i Katrineholm?

First come, first served! Skickas din order inte idag så går den iväg imorgon.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Snusfri

Kommer sitta som handen i hansken under mitt nya tangentbord och mellan mina nya högtalare

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Härligt! Gått och tittat postlådan varje dag nu

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS | 2x24GB G.Skill 8000C36 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem

Min första tanke var väl, ärligt talat, ungefär "Vad fan ska jag med den till?". Sedan läste jag att @Dimestam skrev att det är en upplaga på 400 och att det är tveksamt att det kommer igen. Då slog jag till. Lite exklusivt måste man ju ha samtidigt som man stöttar Sweclockers. Men du, @Dimestam, får man fråga vad ni har för marginaler på det här? Vad får Sweclockers in i vinst på dem i slutänden?

Permalänk
Medlem

Alltså jag älskar hela Swec-redaktionen.
Jonas, Emil och Jacob lite särskilt.
Men den där rubriken är direkt felaktig...

ja jag väntar...sorry...
fixa tullen

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Thekai:

Min första tanke var väl, ärligt talat, ungefär "Vad fan ska jag med den till?". Sedan läste jag att @Dimestam skrev att det är en upplaga på 400 och att det är tveksamt att det kommer igen. Då slog jag till. Lite exklusivt måste man ju ha samtidigt som man stöttar Sweclockers. Men du, @Dimestam, får man fråga vad ni har för marginaler på det här? Vad får Sweclockers in i vinst på dem i slutänden?

Det beror på hur man räknar. Marginalerna är OK så länge man bara tar hänsyn till själva produktionskostnaderna, men när man även inkluderar allt arbete som krävs för att ta fram någonting som detta blir det inte många kronor kvar. Detta är främst någonting vi gör för medlemmarna och förstås för att vi även själva tycker att det är jäkligt kul.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd

Slog till på en matta jag också. Har märkt att min nuvarande vanliga musmatta känns lite i minsta laget beroende på typ av spel. Och ska jag ha en Desk Pad så är 900x400 ganska perfekt. Absolut inget mindre och max några cm större.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elof94:

Det står på mitt Klarna-konto att köpet har avbrutits... Beställde 11 dec. Någon med samma problem?

Japp, min beställning från 10 dec är också avbruten hos Klarna. Skickat iväg ett meddelande via formuläret @Dimestam länkade till, får väl se vad som hänt. Kanske gått för lång tid...?

Permalänk
Medlem

Har äntligen beställt den. Har velat fram och tillbaks men äntligen använde jag köpfingret.

Kommer ni att ha kvar kaffekoppen ett tag till?

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna haft en mycket mindre musmatta o inte en sån här stor

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Mezzlock:

Blev en musmatta, tänkte köpa mig en mugg också men då blev det 120kr i frakt.. Så jag skippade tyvärr muggen

Jag tänkte också lägga en order på både mugg och musmatta, men som sagt den frakten svider.

Går det att lösa @Dimestam ? 🤔

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •