Permalänk
Medlem

Köpes: Hemmabioförstärkare

Söker efter en billig surroundförstärkare. Behöver inte vara något effektmonster, en instegsmodell med några år på nacken duger gott.

Krav: Allt ska fungera, behöver vara minst 3 HDMI in och 1 HDMI ut och helst även HDMI ARC och kalibreringsmikrofon. Endast "riktiga" märken som t ex Sony/Pioneer/Marantz/Onkyo/HK/Denon/Yamaha etc (alltså inga OEM-produkter som Andersson/Centrum är intressanta).

Fördel om den finns i närheten av Härnösand men om originalemballaget finns kvar är jag även öppen för att den kan skickas med t ex Schenker.

Skriv vad du har och ev pris i tråden eller via PM

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena,
Jag har en Onkyo TX-NR609 som har legat i sin låda ett par år nu, så det är väl dags att sälja den
Den blev över efter jag uppgraderade till 4K kompatibla grejer. Då den bara klarar av att skicka ut 4K (uppskalning) men inte ta emot en 4K signal.
Om du är sugen så finns den i Östersund om du har vägarna förbi, men jag har ju original lådan kvar så den går väl alltid att skicka också.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

@{SWEC}Rool82:

Har tyvärr inte vägarna förbi Östersund den närmsta tiden. Min bror har faktiskt en likadan där HDMI började strula efter ett par år. Ser på prisjakt att det även verkar vara fler som har problem med just det. Har du haft några problem med HDMI på den? Vad hade du tänkt för pris?

Permalänk
Medlem

Japp jag är medveten om att folk har haft problem med den modellen, jag har dock inte haft något problem med min. Köpte den 2012-02-02 och slutade använda den 2017-09-21 då jag fick hem min nuvarande Onkyo receiver. Alla in och ut gångar fungerar klockrent (iaf då jag packade ner den, får ju kolla över den igen om du ska ha den).
Angående pris så har jag helt ärligt ingen aning, kostade iaf 4289:- för 8 år sedan så lär ju inte vara värd så mycket idag
Men... hmm... typ 500:- + frakt kanske?

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

Hej! Har en Pioneer VSX-933 med garanti kvar om intresse finns. Originalemballage finns också!

Permalänk
Medlem

@cykelnörden:

Var finns den och vad har du tänkt för pris?

Permalänk

@harno72: Finns i Hässelby ,Stockholm och kan tänka mig 20000:- för den!

Permalänk
Medlem

@cykelnörden:

Antar att det blivit en nolla för mycket där men jag måste tyvärr tacka nej till den även om du skulle stryka en nolla i priset.

Permalänk
Medlem

Hej,
Har en svart Onkyo TX-SR876 I fint skick som du kan få köpa för 1000:-
Finns i Norrköping men har kvar originalemballaget och kan skicka. Jobbar annars en del i Stockholm och har där en kollega som bor i Sundsvall så eventuellt kan man synka en gratis frakt dit

https://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-sr876-35109.html

Permalänk
Medlem

@Doglas:

Tack för erbjudandet. Jag ett par andra alternativ via pm som just nu ligger lite högre upp på "önskelistan" så jag måste avvakta lite. Hör av mig om det inte blir affär där.