Permalänk
Medlem

Datorlådor ATX, mITX

Jag har tre lådor som bara samlar damm:

Antec P180:
- En låda som saknar en av två hårddisk-insatser och diverse andra skenor mm
- Tre fläktar

NoName mATX:
- Det sitter ett moderkort med en i3-CPU och tillhörande kylfläkt
- Grafikkort GTX650
- Med DVD-spelare
- Två fläktar
- Fungerande dator innan diverse delar plockades ur den

Bitfenix Phenom mITX:
- Inga fläktar
- Nätaggregat OCZ StealthXstream 2 700W

Alla objekt säljes till högstbjudande
Budgivning avslutas 2020-01-28 kl. 22.00
Inga objekt skickas
Endast betalning med Swish
Inga garantier ges
Jag reserverar mig mot felskrivningar
Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill

Jag reser mycket och ska t.ex. till Stockholm på onsdag, m.a.o. så kommer jag att passera en massa städer längs antingen E20 eller rv40/E4. Så tveka inte att fråga jag kan leverera...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

@Bläckman: Jag tvivlar, men det finns ingen möjlighet att du åker förbi Helsingborg?

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Inte vad jag vet just nu. Jag åkte förbi i torsdags när jag var i Lund dock...

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk

@Bläckman: antec 180 150kr om du kör den till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Omegaoiled:

@Svampbobby: antec 180 150kr om du kör den till mig

Och var är du då?

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

Tror du att du passerar Kumla på Onsdag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100 för noname atx bor i sthlm kan hämta den från var som helst

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

150 för noname atx om du åker förbi runt Örebro : )

Permalänk
Medlem

Som jag skrev så kan jag ta antingen rv40/E4, och då åker jag förbi södertälje-norrköping-linköping-jönköping. Eller så åker jag E20, vilket då blir rutten förbi Arboga-Örebro-Kumla-Mariestad-Lidköping-Uddevalla. Om jag tar rutten norr eller söder om mälaren får vi se...

Jag åker upp på morgonen och tillbaka hem på eftermiddagen, men avlämning sker helst på eftermiddagen

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk

Tjena!

Vilket skick är Bitfenix Phenom mITX i?
Jag har uppfattat att fläktarna är borta, men är det repigt, eller några andra synliga skador?

Permalänk
Medlem

200kr för No-Name befinner mig i Åby/Norrköping om du har vägarna förbi!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knightfall:

Tjena!

Vilket skick är Bitfenix Phenom mITX i?
Jag har uppfattat att fläktarna är borta, men är det repigt, eller några andra synliga skador?

Jag upptäckte precis att plastytorna (toppen och fronten) har blivit lite klibbiga. Försökte därför att göra ren dom med lite alkohol och det slutade med att ytorna blev ännu klibbigare. Jag slänger nog lådan på tippen istället...

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

Vet du om de är socket 1155 eller 1156 i noname chassit?

Permalänk

@Bläckman: Det är ingen fara, då vet jag om det. Jag är beredd att betala 150kr för den med nätagg.
Om du orkar ta med den till Sthlm.
Jag finns i centrala Sthlm och kan möta upp i de trakterna från 1530.

Har du möjlighet att släppa av den i anslutning till Sthlm stadion så får du 200.

Permalänk
Medlem

Jaha, då skulle budgivningen egentligen avslutas. Jag har dock kommit till insikt att jag kommer att behålla lådorna lite till. Nätagget i Bitfenix-lådan läggs i min bra-att-ha-kartong, grafikkortet i noname-lådan kommer att sättas i en annan dator som jag hittade i källaren.
Resterna kommer jag låta köra till tippen, eller om någon vill ha det så skänker jag det till den som vill hämta det på Tjörn.

Jag ber om ursäkt om någon blev ledsen över detta

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig skicka?
Tänkte på moderkortet med i3 eller om du ska ha de sakerna till annat

Skickades från m.sweclockers.com