Steam firar kinesiska nyåret med reapriser

Steam firar kinesiska nyåret med reapriser

Det råder inte brist på högtider att fira med billigare spel. Nu hedrar Steam det kinesiska nyåret med rabatter.

Läs hela artikeln här

känns meningslös med all rea, inget vettigt från steam

För mycket reor nu för tiden, ge mig ett par "normala" veckor så att man iallafall kan köpa att priset varit högre under en tid.

Känns som att rea priset är normal priset överallt idag och inte enbart hos Steam.

Skrivet av Valonen:

För mycket reor nu för tiden, ge mig ett par "normala" veckor så att man iallafall kan köpa att priset varit högre under en tid.

Helt stört hur mycket folk engagerar sig i dessa reaor. De hade rea för 3 veckor sedan också.

I Sverige firar vi skottår...

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av CymbalCrasher:

Helt stört hur mycket folk engagerar sig i dessa reaor. De hade rea för 3 veckor sedan också.

Ja, är det inte black friday så är det jul-,nyårs-,januari-,sportlovs-rea osv osv.

Skrivet av Irre:

I Sverige firar vi skottår...

Men för faen, nu kommer nåt geni på att ha en skottårsrea som läser detta.

Nej tack, jag vill inte ha Coronavirus.

Vilken dag firar de inte med rea?

Skrivet av Valonen:

Men för faen, nu kommer nåt geni på att ha en skottårsrea som läser detta.

Det lär ju vara en rea man inte hinner tröttna på under en livstid i alla fall typ 😁

Skrivet av anders190:

Nej tack, jag vill inte ha Coronavirus.

Det är 60% rea på Plague Inc

Skrivet av CH4:

inget vettigt från steam

Skojar du nu?

Gog har en rätt så fin rea nu dock

Slog till på Planet Nomads, verkar vara som en sammanslagning av Minecraft och No Mans Sky!

Hade det inte varit mer effektivt om ni skrev om när Steam inte har rea?

//LD

Tyckte jag köpte för 2 veckor sedan på Steam, Steam lägg av nu.

Steam har i stort sett monopol, känns fel att göda dem som redan är feta. Jag söker mig till andra affärer.

https://isthereanydeal.com/

Logga in med steam-konto eller skapa ett med en mailadress, lägg till spel man vill övervaka, sätt prisgränser etc.

Då är det bara vänta tills ett spel hamnar under den gräns man satt och köpa det på den store man gillar/vill stödja mest.