Permalänk
Inaktiv

Blocka användare

Till nästa version av Swec forum borde ni överväga en block funktion. Tror en hel del användare skulle må bra av en sådan funktion

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon246659:

Till nästa version av Swec forum borde ni överväga en block funktion. Tror en hel del användare skulle må bra av en sådan funktion

Hej,

Du har funktionen under inställningar på din profil (dock bara desktopsidan, i dagsläget).
Är det vad du söker eller är det någonting annat?

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Klorixx:

Hej,

Du har funktionen under inställningar på din profil (dock bara desktopsidan, i dagsläget).
Är det vad du söker eller är det någonting annat?

Mvh // Anton

Nja, det var inte riktigt det jag var ute efter. Mer att man blockerar så pass att man inte ens ser varandras inlägg. Testa Discqus hur deras system fungerar.

Permalänk
Skrivet av anon246659:

Nja, det var inte riktigt det jag var ute efter. Mer att man blockerar så pass att man inte ens ser varandras inlägg. Testa Discqus hur deras system fungerar.

Tror det kommer bli rörigt om vissa inte ser andras inlägg i trådar... Mycket dubblettsvar osv och hänvisningar hit å dit att x person redan gett svar på frågan.

Persoligen tycker jag vi klarar oss utan denna funktion. Bara att anmäla inlägg, pm osv så trillar det snart in en admin med en stor hammare.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rouge of Darkness:

Tror det kommer bli rörigt om vissa inte ser andras inlägg i trådar... Mycket dubblettsvar osv och hänvisningar hit å dit att x person redan gett svar på frågan.

Persoligen tycker jag vi klarar oss utan denna funktion. Bara att anmäla inlägg, pm osv så trillar det snart in en admin med en stor hammare.

Tycker det redan är rörigt. De kanske skulle ha en indikator hur ofta något blivit citerat.

Jag har bevittnat tjafs mellan individer som går från ena tråden till den andra. De skulle nog må bäst av att inte se varandra helt enkelt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon246659:

Tycker det redan är rörigt. De kanske skulle ha en indikator hur ofta något blivit citerat.

Jag har bevittnat tjafs mellan individer som går från ena tråden till den andra. De skulle nog må bäst av att inte se varandra helt enkelt.

Njae, personer som är så känsliga att de inte klarar av att se varandras inlägg kanske ska hitta på något annat än sitta på diskussionsforum.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BrutalSwede:

Njae, personer som är så känsliga att de inte klarar av att se varandras inlägg kanske ska hitta på något annat än sitta på diskussionsforum.

Eller så är det två envisa motpoler som ska få sista ordet som förstör för alla. Vilket jag ser allt för ofta här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Enklast är skrolla vidare och lägg inte tid på dom inlägg man inte är intresserad av

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon246659:

Eller så är det två envisa motpoler som ska få sista ordet som förstör för alla. Vilket jag ser allt för ofta här på Sweclockers.

Håller med dig. Som jag och *bort* vi tycker mycket olika och det kan vara skönt att slippa se varandras inlägg. Swedroid har en sån funktion och det finns även en länk att klicka på om man ändå vill se sina blockerades inlägg.

Tagit bort användarnamn /Kent, moderator