Få kontakt med facebook i Sverige

Permalänk
Medlem

Få kontakt med facebook i Sverige

Hej!

Jag har enorma problem med mitt företag genom facebook, dom är omöjliga att få tag på och bryr sig helt enkelt inte. Är det någon som vet hur jag kan kontakta facebook i Sverige och prata med en svensk kundtjänst, eller är det någon här som jobbar på facebook?

Tack på förhand.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad* Hoppas att fler hittar den och kan hjälpa dig framåt i denna fråga

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Hej!

Jag har enorma problem med mitt företag genom facebook, dom är omöjliga att få tag på och bryr sig helt enkelt inte. Är det någon som vet hur jag kan kontakta facebook i Sverige och prata med en svensk kundtjänst, eller är det någon här som jobbar på facebook?

Tack på förhand.

Vad exakt är dina problem? Prova att googla typ Facebook contact där finns en del vägar som kanske funkar.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Facebook är extremt ljusskygga när det kommer till deras lokala kontor och vill inte ha kontakt med vanliga användare. Har du inte ett företagskonto så är det den vanliga Svenssonsupporten du får vända dig till.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Vad exakt är dina problem? Prova att googla typ Facebook contact där finns en del vägar som kanske funkar.

Tjenare!

Driver e-handel och har problem med facebooks nya missvisande "feedback score" system. Många företag har problem med låga betyg även fast man har bra recensioner osv på andra ställen, facebook bryr sig inte och stänger ner konton utan att blinka.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.