Rykte: Nytt Star Wars: Knights of the Old Republic på gång

Permalänk
Melding Plague

Rykte: Nytt Star Wars: Knights of the Old Republic på gång

Oberoende källor pekar på att Electronic Arts planerar att släppa nytt spel i uppskattade Star Wars-serien Knights of the Old Republic.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Inga falska förhoppningar här, jag gillar inte ordet "KAN" detta måste bara ske!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Hoppas hoppas hoppas!
(Och släpp tvåan till mobil när ni ändå håller på!)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Kan bli najs, men jag håller förhoppningarna på noll. Det finns på tok för mycket som kan gå snett.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk

Älskar kotor 1 och 2 men svårt bli upphetsad då tyvärr all talang övergav EA för länge sedan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hjälpsam

Nummerplåten på min bil är SITH = Jag kanske ska spela detta dådå.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd

Spelade både 1 & 2 och tyckte om dom väldigt mycket. Skulle vara trevligt med ett nytt spel i serien.

Visa signatur

8700K/1080Ti/XG32VQR

Permalänk
Medlem

DEWIT!

Och en uppföljare till Republic Commando tack

Permalänk
Medlem

Ber till kraften på en kotor remake!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Åh ja 😍
Det hade varit så jäkla nice!

Skrivet av Radolov:

DEWIT!

Och en uppföljare till Republic Commando tack

Visa signatur

"När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?"

Permalänk
Medlem

En komplett utgåva av KOTOR2 skulle vara trevligt med, de klippte lite väl mycket för att hinna med sin deadline.

Visa signatur

This is not the place for mindless aggression
NAT är fel!

Permalänk
Avstängd

Hej, vad var det som var så bra med dom första spelen? (har aldrig spelat dom)

Permalänk
Avstängd

Är det disney universumet, nej tack.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Merc_:

Är det disney universumet, nej tack.

Skulle det inte vara roligt att springa runt och försöka förhindra (till exempel) Darth Marr från att röja sjögurka i Ankeborg? 😄

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hugashaka:

Skulle det inte vara roligt att springa runt och försöka förhindra (till exempel) Darth Marr från att röja sjögurka i Ankeborg? 😄

Skickades från m.sweclockers.com

Få över Snövit till The Dark Side.

Permalänk
Medlem

Inte första gången det ryktas om ett nytt kotor. Hoppas fasen att det blir ett den här gången

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Få över Snövit till The Dark Side.

Jag kan riktigt se framför mig hur de sju dvärgarna hoppar runt likt Yoda svingandes ljussablar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem

det hade varit fantastiskt med ett nytt kotor men jag tror inte att det kommer bli bra, star wars universumet har blivit förstört, EA har bara bevisat sin inkompetens genom åren och senaste hypade serien tog dom ju kål på också med mass effect andromeda.

nej ska det bli bra så måste alla utvecklare få tillgång till star wars licencen så någon nytänkande, innovativ studio kan få jobbet gjort ordentligt.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Dräglar lite när jag tänker mig ett nytt KOTOR som lever upp till förväntningarna.

Spelar igenom sista igen nu. Blir aldrig för gammalt.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Hoppas på en ny del i serien i så fall för det skulle behövas en total renovering av dessa idag om de ska hålla. Men de har ju mästarna från Dice på grafik och ljud åtminstone och kan man hoppas BioWare steppar upp och börjar leverera igen?

Visa signatur

Här sitter jag och känner in rummet och spelar dataspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Dräglar lite när jag tänker mig ett nytt KOTOR som lever upp till förväntningarna.

Spelar igenom sista igen nu. Blir aldrig för gammalt.

Gör det fortfarande, med båda! Man upptäcker nya saker varje gång

Ett Kotor III hade varit fantastiskt då jag fortfarande ofta drömmer om en uppföljare. Jag hoppas lite att dom bygger vidare på dom två tidigare spelen, och inte gör en ny handling eller trilogi. Det finns för mycket frågor kvar från dom gamla spelen som behöver besvaras.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Hoppas verkligen det blir en remaster/remake/rewhatever! Riktigt bra spel men börjar bli ganska gamla och stela nu. Ett riktigt slut till tvåan vore en bra bonus också

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hugashaka:

Kan bli najs, men jag håller förhoppningarna på noll. Det finns på tok för mycket som kan gå snett.

Skickades från m.sweclockers.com

Ordet "nytolkning" gör det redan snett. Jag garanterar en förenklad spelupplevelse, story, medan MTX-biten är mer komplicerad än att försöka förstå handlingen i senaste SW-filmen. Men jag är alltid redo att ha fel, vilket vore bra för oss alla i detta fall!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Efter att ha tänkt efter en liten stund så har jag kommit fram till att jag inte skulle ha någonting mot ett CDPR-Star Wars spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hugashaka:

Efter att ha tänkt efter en liten stund så har jag kommit fram till att jag inte skulle ha någonting mot ett CDPR-Star Wars spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Exakt det jag tänkte, är det i den stilen så visst men risken är stor att det blir en besvikelse som mycket / allt annat star wars senaste åren.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Släpp till switch!

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Jag skulle hellre se att Obsidian gjorde en tredje del i serien. EA kan hålla sig till remakes. Oavsett vilket, så skulle jag definitivt spela vadfasensomhelst som kom ut och hette KOTOR.

Visa signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem

Ja det finns ju oerhört många möjligheter för EA att klämma in påträngande mikrotransaktioner iallafall.

EA och Disney har dödat Star Wars för mig, till något finns som blir enhälligt hyllat så kan inte jag längre intressera mig..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Hej, vad var det som var så bra med dom första spelen? (har aldrig spelat dom)

Storyn tycker jag.

Skrivet av HoboCop:

Gör det fortfarande, med båda! Man upptäcker nya saker varje gång

Ett Kotor III hade varit fantastiskt då jag fortfarande ofta drömmer om en uppföljare. Jag hoppas lite att dom bygger vidare på dom två tidigare spelen, och inte gör en ny handling eller trilogi. Det finns för mycket frågor kvar från dom gamla spelen som behöver besvaras.

Fortsättning finns i böckerna. Bara att fortsätta följa dom. Skulle kunna bli ganska många spel med olika huvudkaraktärer.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Storyn tycker jag.
Fortsättning finns i böckerna. Bara att fortsätta följa dom. Skulle kunna bli ganska många spel med olika huvudkaraktärer.

Finns även en hel del fortsättning i star wars: the old republic som utspelar sig ett par hundra år efter KOTOR.

En av expansionerna handlar t.ex. mycket om Revan

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1