Svarar på meddelande på m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Svarar på meddelande på m.sweclockers.com

Flertalet gånger nu så har jag svarat på meddelande på min telefon via m.sweclockers.com, coh när jag trycker Skicka så laddar sidan om till ett tomt meddelande.
Har hänt 3 gånger, så jag måste skriva om det var gång.

Sony med Android 8 och senaste Firefox.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Försökte nu att svara i en befintlig konversation.
Det blev samma, laddar bara om utan att skicka det man skrivit.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Jag antar att följande började hända nyligen för dig?
Minns du om Firefox uppdateras i samband med följande problematik?
Har du laddat ner senaste versionen av Firefox?
Sker följande problematik över 4G eller har du Wi-Fi igång?
Har du provat andra webbläsare för att utesluta mottagningen till telefonen?
Vilken version använder du av Firefox?

Buggen är bekräftad. Vi tar och kikar på vad som gör att privata meddelanden tömmer innehållet. Just nu kan du gå runt problemet med att informationen töms genom att först klicka på "Förhandsgranska" innan du svarar. Det är första rutan som inte skickar med informationen.

/ Johan

Permalänk
Medlem

@jreklund:
Kan bekräfta att detta hänt med Safari på iOS med.

Permalänk
Medlem

Får det inte att fungera trots Förhandsvisa

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av SirMacke:

Får det inte att fungera trots Förhandsvisa

Trycker du på knappen innan du har skrivit något? För det är just "snabbsvar"-rutan som är trasig för tillfället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Trycker du på knappen innan du har skrivit något? För det är just "snabbsvar"-rutan som är trasig för tillfället.

Aha, nej det får jag testa.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej, den här buggen ska nu vara ett minne blott.