Permalänk
Hedersknyffel

ASUS ROG Strix GL702VM

Dags att avyttra en laptop för en kollegas räkning som knappt har använts. Skicket överlag är väldigt bra, finns lite repor som inte går att fota med en mobil på locket men det är väl också det enda jag kan tycka mig se.

Spec enligt nedan, (taget från Inet):
Intel® Core™ i7-7700HQ processor
Optimal användarupplevelse med Windows® 10
Högpresterande Nvidia GTX 1060 med 6GB GDDR5
Utrustad med 1TB HDD och 256GB M.2-SSD
16GB DDR4-minne i upp till 2133MHz, Max RAM 32GB
Full HD-skärm med matt WIDEVIEW-panel, 120Hz och G-SYNC™

För Asus egna info:
https://www.asus.com/se/Laptops/ROG-GL702VM/

Bilden är från Google, ska se om min fru kan få med sig kameran hem från jobbet så kanske det går att fota på riktigt. Länk till bilder kommer inom kort!

Budgivning med start runt 4000kr med förbehållen rätt att inte sälja om priset är för lågt eller köpare alldeles för otrevlig:)

Uppdatering 1:
Datorn har 2 minnesplatser, stickan som sitter i är original och ska då vara 16gb. Ingenting i datorn har skruvats i överhuvudtaget, kan absolut dubbelkolla om intresset finns.

Uppdatering 2:
Exakt modellnr: GL702VM-BA195T

Uppdatering 3:
Efter ett par pm, ja kvitto finns,är daterat till 180412 och skickas självklart med till en eventuell köpare efter avslutad budgivning. Garanti bör således fortfarande gälla.
Datorn köptes på Netonnet till ett nypris av 15990:-

Uppdatering 4:
Vänligen lägg alla bud i tråden så att det blir en ärlig och transparent försäljning. Bud som läggs via PM kommer inte att beaktas.

Läs hela annonsen här

Uppdatering
Permalänk
Medlem

tänker bara säger det här är bra prissättning

Permalänk
Medlem

en frågan hur många ram slots är det

Permalänk
Medlem

Bjuder 4k hämtar

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Hedersknyffel

Det är 2 minnesplatser. Stickan i datorn är således 16gb.
Uppdaterar posten för enkelhetens skull:)

Permalänk
Avstängd

I länken du länkar till i annonsen, går till en dator med 6700HQ?

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Hedersknyffel

@Genx031: Ja jag såg också detta men det verkar inte finnas någon annan presentation av datorn från Asus.
Specen som är i annonsen är också de som gäller. Bifogar en skärmdump av ren lathet:

Permalänk
Medlem

4200:- hämtar

Permalänk
Medlem

4500kr + frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det 17.3" skärm?

Permalänk
Medlem

Hur har temperaturen upplevts med datorn?
Svettiga händer? Höga fläktljud?
Verkar ju ha kritiserats lite.

Permalänk
Hedersknyffel

@fesoj: Ja det är 17,3" skärm

@swe91: Mer än jag kan svara på om jag ska vara ärlig. Jag har haft igång den och testkört så att allting fungerar utan att uppleva några direkt problem. Fläktljud kommer säkerligen att finnas med tanke på vad som är i burken, hur det upplevs går nog från person till person.

Exakt modellnr: GL702VM-BA195T

Permalänk
Medlem

4600+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freemax:

@fesoj: Ja det är 17,3" skärm

@swe91: Mer än jag kan svara på om jag ska vara ärlig. Jag har haft igång den och testkört så att allting fungerar utan att uppleva några direkt problem. Fläktljud kommer säkerligen att finnas med tanke på vad som är i burken, hur det upplevs går nog från person till person.

Exakt modellnr: GL702VM-BA195T

Oj, missade att det inte var din.
4700 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

5000kr + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Budar 5200 kr +frakt

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem

5500kr + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

5600 + frakt

Permalänk

6000 plus frakt.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem

6200 +frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

6500 plus frakt.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Hedersknyffel

Jag låter annonsen ligga uppe tills på söndag 12.00, högsta bud som ligger då blir också säljande. Innebärande att bud som inkommer klockan 12.01 eller senare kommer således inte att beaktas.
Till er som lämnat bud via pm, vänligen lägg dessa i tråden så att det blir en ärlig och transparent försäljning. De bud som är lagda via pm kommer således inte att tas med.

Uppdaterar originalposten med samma information för enkelhetens skull!

Permalänk
Medlem

6800kr + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

6900 + frakt