Ser inte när någon skriver på Messenger

Permalänk
Medlem

Ser inte när någon skriver på Messenger

Jag ser inte när någon skriver på Messenger. Varken i appen på mobilen eller när jag använder messenger på datorn.
Trodde det var fel på min förra telefon (iPhone 6), men nu har jag köpt en ny (iPhone 8) men jag ser fortfarande inte dom tre prickarna som skall synas.
Jag ser dom när någon skriver i ett inlägg på FB, jag ser dom när någon skriver i ett sms men inte på själva Messenger.
Hjälp,..

Permalänk
Inaktiv

Jag skulle rekommendera dig att söka på https://www.facebook.com/help/ och om du inte hittar svar där göra ett ärende.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack..

@anon255772: Tack, men jag har testat det. Dom svara bara: tack för att du hjälper till att gör Facebook bättre
Testat 2ggr.

Permalänk
Medlem

Har du tittat i aviseringsinställningarna på facebooks hemsida? Push-notiser är de notiser du får i telefonen, de ska vara aktiverat på allt.

Visa signatur

i710700K|32GB|3070 Gaming OC |Essence STX-II|Denon AH-D2000|Asus VG279QM|

Permalänk
Medlem

@Loika: Har det uppstått senaste månaden eller så? Sedan runt jul har jag haft problem med mobilappen också. Jag ser inte alltid när folk skriver, och framför allt verkar den inte uppdatera meddelanden mellan dator och mobil automatiskt utan det synkas först när jag öppnar respektive konversation.

Vet en till bekant som har samma problem som jag, och flera som inte, men det vore inte första gången Facebook har luddiga fel av den här typen som bara berör vissa..

Permalänk
Medlem

Eftersom det är både på dator och telefon låter det mer som ett fel hos Facebook tyvärr, har du anmält ett fel på hemsidan så kommer någon titta på det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i710700K|32GB|3070 Gaming OC |Essence STX-II|Denon AH-D2000|Asus VG279QM|

Permalänk
Medlem

@Kamouflage: Nej det har varit i typ ett år nu. Men jag trodde det va mobilen. Men nej.. Min slutade också att "plinga" när jag fick meddelande men sen helt plötligt kom det igen. Samma med prickarna. Dom försvann, sen kom dom, sen va dom borta igen. Det är verkligen ett i-landsproblem men det stör mig lite att jag inte hittar det någonstans på Google haha!

Permalänk
Medlem

@Loika: Ja jag har anmält det där, två ggr. Men ingen svarar