Pressbilder på TV – en studie i betong

Pressbilder på TV – en studie i betong

I jobbet inför årets TV-guide har hela redaktionen hjälpt Thomas med bilder. De behövs mest för att lätta upp i texten lite, därför blir det framför allt pressbilder från de olika tillverkarna.

Att leta efter och titta på dessa har visat sig vara rätt besvärande för psyket. Vem bor sådär? Vilka sitter sådär? Hur? Varför?

Här är en laddning av våra favoriter!

Besök galleriet här

@emilakered: Hahaha bästa. Tack för detta

Blir alltid helt till mig av reklam för tv.

Klockrent galleri!

Årets galleri, lätt!

Skrivet av SCORPIUS:

@emilakered: Hahaha bästa. Tack för detta

Blir alltid helt till mig av reklam för tv.
https://www.i1.creditdonkey.com/image/1/tv-shopping.jpg

Skrivet av PerUtanZ:

Klockrent galleri!

Skrivet av Kattus:

Årets galleri, lätt!

Ska se om jag inte kan fylla på med några till under dagen!

Vad tog Rull-TV vägen i TV guiden?

Fick inget svar på det i texten men fick skratta hela vägen hit till kommentatorsfältet. Härligt!

Det här! Det här är humor!

Dessa bilderna är inte helt orimliga. Handlar väldigt mycket om inredningsdesign.
Har man väldigt mycket pengar och gillar inredning/strävar efter status, så kan det se ut åt dom hållen eller extremare.
Det ska se dyrt ut och se bra ut, för det är status. Ska det vara skönt? Då får man ha ett separat tv-rum eller på ovanvåningen, nära ungarnas rum.

Jobbar inom lyxmöbeldesignssfären, ofrivilligt.

Hemtrevligt så det förslår!

Betong är förövrigt riktigt bra om man vill ha extra skum akustik i vardagsrummet.

Skrivet av Berglund03:

Dessa bilderna är inte helt orimliga. Handlar väldigt mycket om inredningsdesign.
Har man väldigt mycket pengar och gillar inredning/strävar efter status, så kan det se ut åt dom hållen eller extremare.
Det ska se dyrt ut och se bra ut, för det är status. Ska det vara skönt? Då får man ha ett separat tv-rum eller på ovanvåningen, nära ungarnas rum.

Jobbar inom lyxmöbeldesignssfären, ofrivilligt.

Jag.. var rädd för det.

Skickades från m.sweclockers.com

:'-D

Nice Emil! Ja dom flesta bilder är minst sagt mysko.

Bör jag bli kränkt om någon av bilderna ser ut som hemma hos mig (minus fläskig TV)?

Skrivet av heffaklumpmamma:

Bör jag bli kränkt om någon av bilderna ser ut som hemma hos mig (minus fläskig TV)?

Lite..? Fråga @Jacob, han är expert på kränkt.

Terrarium & parkeringshus är årets trend alltså 😁

Jag vet inte... Jag tycker nog fan att det är snygga ideer. Men jag bor VERKLIGEN inte så. Massa barn och husdjur och gamla möbler från 1900-talet i ett 110 år gammalt hus.

Underbart

Det sjuka i det hela är att det finns gott om folksom förmodligen har på tok för mycket pengar och som faktiskt bor som på bilderna. Kommit hem till flertalet av dessa via jobbet och man blir bara mer fundersam varje gång tyvärr.

En god vän jobbar som arkitekt, och det finns en skrämmande stor mängd människor som vill ha liknande hem.

Men det absolut värsta med sådana hem, är att man inte får ha annat än datorer från Apple i dem.

Har inget emot när det är hyfsat stilrent men det här är ju bara helt dött och kliniskt. Förstår inte alls vitsen.

Är väl inget fel på betong. Tycker det ser trevligt ut

Mer sånt här 😁😁

Personen som gjort de här bilderna verkar också vara inblandad i alla entreer, trappuppgångar och liknande som byggs numer. Bar betong överallt. Hur det ser ut bryr jag mig inte om, men hur det låter, däremot - det blir extremt bullrigt. Borde bli det här också.

För övrigt, angående Samsungen på trähyllan, tredje från slutet: Jag tror inte att det är en vas, utan en urna - eller två. Samsung tänker att gammelfarmor vill titta på TV även från andra sidan.

"ett hem lika sterilt som Nya Karolinska"
Ehrm...
Efter larmet om smutsiga instrument – NKS lex Maria-anmäler

Bra tänkt att ha TV med direkt solbelysning också, det borgar för en god tittarupplevelse.

Alltså... jag bor typ sådär Inga barn och hatar sladdar och massa prylar/tavlor/skålar/skit.
Tydliga American Psycho-vibbar.

@emilakered: Haha, kul! Dock, om man har att köpa en strand att bygga ett glashus på, så har man nog inga grannar innom 100km...

Skrivet av galenmyra:

@emilakered: Haha, kul! Dock, om man har att köpa en strand att bygga ett glashus på, så har man nog inga grannar innom 100km...

Å andra sidan så är horisonten mindre än 5 km bort ändå så... antar att Emil syftar till att man kan se TVn från rymden?

För mig som vill ha det lättstädat, samt är lite död på insidan, så är flera av dessa boenden mycket tilltalande.

Jag säger att detta är konst! Konst ska ifrågasättas, känslor hos individer ska uppväckas.

Fint humor Galleri