HP CZC144FJQ7 (Pavilion HPE h8-1145sc?)

Permalänk
Avstängd

HP CZC144FJQ7 (Pavilion HPE h8-1145sc?)

Tjenare, det är min brors gamla och den ligger och skräpar i mina föräldrars garage.
Jag trodde den hade en 2500 (icke k) i sig, men prisjakt skriver att det är en 2600 (icke k).
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?e=1011318

Enligt prisjakt är specsen:

Intel Core i7 2600
GeForce GTX 550 Ti
16GB DDR3 @ 1 333 MHz

Det finns en stor chans att den är hårddiskfri.

Senaste gången jag såg den funkade den. Jag försökte dock dra ur DVD läsaren och trycka in den i min dator, men HP vill att man ska kasta allt och köpa nytt från dom så det gick inte. Jag lyckades däremot orsaka plåtskada på buren på insidan, men det är ingenting man ser om chassit är stängt.
Den är troligtvis jävligt skitig och aldrig rengjord, so be prepared.

Eftersom att jag inte har den här så har jag inga bilder på den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@AppleMuffin: om du skulle tänka dig skicka den hade jag varit väldigt intresserad! Betalar såklart för frakt och lite till

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att det här är riktigt schysst av dig! Om du hade varit närmare Stockholm skulle jag gärna ha tagit den

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna och hämtar den då jag behöver lite komponenter till ett HTPC bygge.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Avstängd

Tar den gärna vore en bra nybörjardator till dottern.

Permalänk

Ställer mig i kö om några före skulle banga ur. Kan hämtas närsom

Visa signatur

1. x570-f, 3800x, 16gb, 520hx, gtx1060, 27" 144hz
2. z77-itx, 3570k, 8gb, HD7870
3. Chaintech M-atx, Pentium 733mhz, 640mb, Ati Rage II 8mb

Permalänk
Avstängd

Vilket intresse

@johnsa var först ut via PM, så han har första plats. Mina föräldrar sa att det kan vara bra att dubbelkolla med min brorsa innan jag ger bort något som han sagt innan ska slängas (jag kanske var lite väl snabb där, hehe), så jag får göra det först innan jag ger bort den.

Permalänk

Ställer mig i kö, kan hämtas när som!

Permalänk
Avstängd

Datorn borta.