Permalänk
Medlem

Gigabyte Radeon HD 7770

Köpte för att den hade två Mini DisplayPort. Sparsamt använt och har legat oanvänt en längre tid.
Gigabyte Radeon HD 7770 (GV-R777OC-1GD)

Endast avhämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Ingen chans att du kommer vara nära innerstan? Intresserad

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av något av dina annonser, kan hämta. Behöver den då jag har en ESXI med ett moderkort utan inbyggd grafik och behöver ett grafikkort för att komma åt konsol när den strular (som den gör ibland) och inte startar. I dagsläget måste jag flytta mitt grafikkort från min speldator.Men om någon har större nytta av den kan du skänka den till dem.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Ingen chans att du kommer vara nära innerstan? Intresserad

Jag kan ta med det till jobbet på Kungsholmen så kan du hämta det där?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av GG25:

Jag är intresserad av något av dina annonser, kan hämta. Behöver den då jag har en ESXI med ett moderkort utan inbyggd grafik och behöver ett grafikkort för att komma åt konsol när den strular (som den gör ibland) och inte startar. I dagsläget måste jag flytta mitt grafikkort från min speldator.Men om någon har större nytta av den kan du skänka den till dem.

Mvh

Hej, du kan ta det andra kortet isf (från andra annonsen). Är passivt kylt också, så inga fläktar.

Skicka mig ett PM om det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Jag kan ta med det till jobbet på Kungsholmen så kan du hämta det där?

Skickades från m.sweclockers.com

Det skulle funka
När kan du ses?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Det skulle funka
När kan du ses?

Jag skickar PM

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts