Permalänk

Bubblande läte från Aio kylning.

Har börjat bli ett mystiskt bubblande med min kraken m22. Hade en corsair tidigare och den gjorde aldrig något sånt ljud ifrån sig.
Vet att de kan komma luftbubblor i systemet. Men bör man vara orolig?

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

Har börjat bli ett mystiskt bubblande med min kraken m22. Hade en corsair tidigare och den gjorde aldrig något sånt ljud ifrån sig.
Vet att de kan komma luftbubblor i systemet. Men bör man vara orolig?

Nej det är normalt, det brukar komma och gå, vet att det bubblade kring den AIO jag hade också på den tiden när jag ägde en.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Bubblar lite då och då från min tjejs dator också, antar att det är normalt

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

normalt, framför allt om den är ny

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

I varje AIO finns det ett litet miniatyrsamhälle som har placerats där för att köra pumparna och hålla rören rena. De jobbar och sover i skift. Om du har en AIO som bubblar då har du fått en snarkare! Det är bara sparka eller lätt slåt till datorn så vaknar dem. Lycka till.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk
Skrivet av sunefred:

I varje AIO finns det ett litet miniatyrsamhälle som har placerats där för att köra pumparna och hålla rören rena. De jobbar och sover i skift. Om du har en AIO som bubblar då har du fått en snarkare! Det är bara sparka eller lätt slåt till datorn så vaknar dem. Lycka till.

Hahah! Men tack för alla svar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"