Vilken maträtt vill ni ha på er födelsedag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av videopac:

Man gör en bechamelsås som man sedan blandar ner makaronerna i efter att de kokats klart.

Sås

Det ska prövas

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

När jag var liten så önskade jag alltid Fondue när jag fyllde år.
Nu när familjen bor utspritt så försöker vi ses en helg (oftast i sthlm då det är i mitten av där alla bor) och boka en ny restaurang.

Senast åt vi på Mr Voon som var väldigt trevlig.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av spjakarn:

Är inte paneer gjort på mjölk?

Jag har inte riktigt haft någon rätt som jag bara måste ha, brukar bli det jag är sugen att laga

Skickades från m.sweclockers.com

Jag fuskar fortfarande lite..

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Om jag är ledig på födelsedagen så blir det engelsk frukost på morgonen och sen smörgåstårta på kvällen. Sen nån form av tårta/bakelse till kaffet på kvällen.
Jobbar jag så blir det pizza!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Morsans lasange vore inte alls dum. Annars skulle jag inte ha något emot AG's porterhouse.

Permalänk
Inaktiv

Jordgubbs tårta och smörgåstårta (skaldjursvariant).. Mmmmm.. sen jäsa skönt i soffan med en bra rulle.