Gamla grejer säljes som "defekt": grafikkort, ethernet, ram och cpu-kylare

Permalänk
Medlem

Gamla grejer säljes som "defekt": grafikkort, ethernet, ram och cpu-kylare

Så.. det här är lite av ett mellanläge och jag är nästan säker på att många av dom här prylarna fungerar men jag orkar helt ärligt inte testa om dom verkligen fungerar så jag säljer allt som defekt. Jag skulle ju kunna skänka bort det men det känns som att jag bara får administration att hantera och jag vill ge dom som är seriösa en chans att plocka hem grejerna.

Accepterar hur låga bud som helst med andra ord.
Ett villkor är att ni talar om för mig om det faktiskt fungerade eller inte när ni väl testat dom

Jag kan skicka om ni betalar frakt men då får ni lägga på en liten summa på arbetet som ni anser vara skälig.

Och kom nu ihåg - det är inte säkert att grejerna fungerar även om jag gissar att dom gör det.

Min _gamla_ spelmaskinsom farsan hade vars delar jag hann slita ur innan den prompt skulle till tippen. Då mindes jag inte vad som var i den men detta var vad jag lyckades rädda:

Pentium 4 CPU - alla pinnar raka. Fungerade när jag plockade ur den ur farsans dator.
Sannolikt fungerande.

Zalman CPU-kylare - saknas skruvar men tung som satan.
Sannolikt fungerande.

Leadteak 8800 GT Winfast A400 Ultra - på sin tid en riktig bjässe som jag minns det.
En sån här.
Sannolikt fungerande.

2x512 MB DDR Adata nånting nånting...
Två såna här tror jag...
Sannolikt fungerande.

Från dödsbo:

Geforce FX 5200 Ultra
Tror det är en sån här...
Ingen aning om status.

Två ethernetkort för PCI 10/100
Om någon är intresserad kan jag kolla vad det är. Annars går det till tippen. Skänkes absolut!
Det ena är ett sånt här...
Och det andra är ett sånt här:
Ingen aning om status.

2x2 GB SO-DIMM för Macbook på den gamla tiden (KTA - MB1066K2/4G)
Såna här
Ingen aning om status.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

@Alumax: Bjuder 200kr + frakt för Winfast A400 Ultra & GeForce 5200 Ultra

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjan_84:

@Alumax: Bjuder 200kr + frakt för Winfast A400 Ultra & GeForce 5200 Ultra

Tack! Bud noterat. Det här kommer vara en kort budgivning men jag kan lika gärna låta den ligga till söndag för jag kommer inte hinna skicka innan klockan 9 imorgon då mitt ombud hämtar för frakt.

Fasen, jag hoppas jag tillräckligt med antistatpåsar. Återkopplar detta när jag kikat i garaget imorgon.

Antistatpåsar
Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

100kr inklusive frakt för 2x512 MB DDR Adata VITESTA.

Du tar swish?

Jag tar swish

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjan_84:

@Alumax: Bjuder 200kr + frakt för Winfast A400 Ultra & GeForce 5200 Ultra

Sådär. Grejerna ligger nerpackat. Jag skickar ett PM med mitt telefonnummer så kan du smsa dina uppgifter dit.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

100kr inklusive frakt för 2x512 MB DDR Adata VITESTA.

Du tar swish?

Samma för dig som ovan. Jag skickar ett pm med mitt nummer sen kan du skicka dina uppgifter dit

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD