Dell U2715Hc (IPS 27" 2560x1440 60 Hz)

Permalänk
Medlem

Dell U2715Hc (IPS 27" 2560x1440 60 Hz)

Den kommer från frugans brorsas dödsbo. Han använde den som sin primära skärm.
Saknar kvitto. Pengarna kommer gå dit oavsett om det är mina där jag får "köpa" den av dödsboet eller någon av er.

Jag har vänt och vridit på allt på skrivbordet här för att få plats med den själv men det ser fasen inte vettigt ut. Det är för trångt helt enkelt. Jag har själv behov av en skärm till när jag jobbar men det är galet att ha den här permanent när uppdragen kan variera.

Allmänt:
- Dell U2715Hc (IPS 27" 2560x1440 60 Hz)
- Tillverkningsdatum april 2015.
- Har inte kollat backlight bleed på den eller så men jag har letat efter döda pixlar och det finner jag inga.
- Klarar 75 Hz utan problem. Testat en kort stund dock men inget flimmer eller liknanden.

Hur som helst, den själv i befintligt skick men man får absolut komma förbi och kika på dess skick innan köp. Med det sagt; jag skickar inte. Den hämtas. Jag har inget emballage till den här grejen och är det inte perfekt tycker jag risken är för stor att den går sönder på vägen.

Jag sätter ett (kanske) högt riktpris för jag helt enkelt inte har någon aning och vill ha in så mycket pengar som möjligt. Någon dag kommer jag behöva en extra skärm och då är jag väl glad att denna står i garaget om buden blev för låga. Dock är jag inte argumentimmun. Kom med bud även om det är lågt och motivera det gärna om ni anser er ha bra argument

Jag låter den ligga i några dagar och jag avgör vem som vinner budgivningen även om någon annan har ett högsta bud. Får jag plötsligt hybris och väljer att behålla den så bestämmer jag även det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Hej
Jag kan ge 800 för den (det gav jag för den förra skärmen, samma modell) om den finns runt Göteborg så jag kan hämta.
Finns några till till salu, https://www.sweclockers.com/marknad/178775-2st-27-1440p-skarm....
Peter

Permalänk

900 kr, hämta

Permalänk
Medlem

Jag har fått ett bud på 1200 av @talanglos och väljer att acceptera det. Så den är preliminärt såld såvida han svarar på mitt PM

Visa signatur

HRLD

Permalänk

1300 kr, hämta. That is, unless you prefer sneaky bids by PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

1300 kr, hämta. That is, unless you prefer sneaky bids by PM.

Well, I actually accepted his bid and I want to keep my honor points high, even though it was a sneaky bid. So, it’s now sold to the @talanglos gentleman. Who actually paid 1300 for it without me knowing at first. He is one true sneaky guy for sure.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD