SweClockers firar nya funktioner i Marknad med fri annonsering helgen ut

Permalänk
Melding Plague

SweClockers firar nya funktioner i Marknad med fri annonsering helgen ut

Team Teknik ger SweClockers Marknad kärlek. I samband med nya funktioner ber vi om feedback och bjuder på annonsering!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag har sagt det förut, det marknaden saknar är en enkel funktionalitet för att lämna referenser/betyg. Behöver inte vara något enormt, men att ha något enkelt inbyggt är tusen gånger bättre än den samling referenser som finns nedskriver i en gigantiskt tråd i forumet

Permalänk
Medlem

Haha jag la alltså in min annons 1 min för tidigt skönt att 15kr går till det man gillar mest

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ibland:

Haha jag la alltså in min annons 1 min för tidigt skönt att 15kr går till det man gillar mest

Haha, surt! Får se om jag kan göra något för dig.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Jag har sagt det förut, det marknaden saknar är en enkel funktionalitet för att lämna referenser/betyg. Behöver inte vara något enormt, men att ha något enkelt inbyggt är tusen gånger bättre än den samling referenser som finns nedskriver i en gigantiskt tråd i forumet

Detta hade varit riktigt bra!

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Jag har sagt det förut, det marknaden saknar är en enkel funktionalitet för att lämna referenser/betyg. Behöver inte vara något enormt, men att ha något enkelt inbyggt är tusen gånger bättre än den samling referenser som finns nedskriver i en gigantiskt tråd i forumet

Vore jättebra, men är det enkelt ökar risken för missbruk.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Vore jättebra, men är det enkelt ökar risken för missbruk.

Mycket möjligt, men som med allt gott här i världen går det att missbruka, någon form av moderering på samma sätt som här i forumet kanske? Finns det problem, finns det ju lösningar

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Jag har sagt det förut, det marknaden saknar är en enkel funktionalitet för att lämna referenser/betyg. Behöver inte vara något enormt, men att ha något enkelt inbyggt är tusen gånger bättre än den samling referenser som finns nedskriver i en gigantiskt tråd i forumet

Håller med men med en viss tvekan. Har faktiskt lagt ner lite tid på att gå igenom referenserna, men det är så sällan nån missar på 5/5 (eller missar jag?)

De som gjort bort sej verkar inte försöka här igen tycks det, och då blir kanske ditt förslag till ingen större vägledning ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Mycket möjligt, men som med allt gott här i världen går det att missbruka, någon form av moderering på samma sätt som här i forumet kanske? Finns det problem, finns det ju lösningar

Jo, men då är det inte enkelt längre

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

RIKTIGT bra uppdateringar so far, tack för att ni frågar och tack för att ni lyssnar. 5/5.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk
Medlem

BankId eller Freja eID+ på köpare och säljare hade varit grymt! Behöver inte synas mellan användare eller vara obligatoriskt, men kan vara en liten symbol som visar att personen har verifierat sin identitet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| Cpu: i7 2700k @ 4747 Mhz || Ram: 2x4 = 8gb corsair DDR3 Vengeance/LP @1600Mhz 1.55V || Graffe: Asus Strix 970 1450/7500 || Nätagg: Corsair HX 750W || Moderkort: Asus p8z68-v pro || Hårddisk: Corsair force GT 120GB || Skärm: Acer Predator XB271HUA G-sync 27" 165hz ||

Permalänk
Medlem

Finns det någon funktion där man kan lägga upp liknande produkt igen, utan att behöva fylla i alla uppgifter igen? Så det blir som en färdigmall som man kan lägga upp igen om den inte blivit såld.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Skrivet av muSashi:

Finns det någon funktion där man kan lägga upp liknande produkt igen, utan att behöva fylla i alla uppgifter igen? Så det blir som en färdigmall som man kan lägga upp igen om den inte blivit såld.

Jag kan i alla fall se alla mina gamla annonser om jag går in i profil och trycker på "annonser i marknaden" Kan du göra det så kan du i alla fall kopiera därifrån.
Edit kan även se dina gamla när jag trycker på din profil.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

En till nyhet är att kommentarstråd numera är obligatoriskt....
Tycker det är extremt dåligt då jag har sett så galet många annonser där det blir en massa off topic i kommentarerna och många gånger spårar det ur. Likaså ser man många som klagar på priset på en annons o så blir det en stor diskussion om det priset.
Det slutar med att annonsen blir nersmutsad av alla kommentarer o annonsören inte får varan såld.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag ska försöka ge ett bra svar på diskussionen om referenser/betyg och hur vi ”bakom kulisserna” resonerar kring det. Vi är väl medvetna om att det är önskat av många men det finns några problem.

Marknad är en köp och sälj-sida och inte en auktionssida, det innebär att vi inte kan hålla koll på hur affärerna går till. Vi kan inte veta vem som har sålt till vem, hur betalningen har gått till, och så vidare. Sidor som Tradera har utvecklat egna system där köpare och säljare registreras, betalningen sker genom deras system. Det blir därför väldigt svårt att moderera ett referenssystem på SweClockers. ”Jag fick ett dåligt betyg, men det stämmer inte” Hur ska vi kunna veta vem som har rätt? Moderatorerna jobbar hårt redan idag och det här tror jag skulle sätta en orimlig press på dem att lösa tvister där det endast är ord mot ord. Kanske extremfall men kommer garanterat att ske.

Har ni några kloka förslag på hur vi kan lösa det här så lyssnar vi givetvis! Jag vill gärna vara transparent och berätta hur vi tänker.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tycker största problemet med swec marknad är att man inte kan redigera annonsen efter 24h, på ”alla” andra annons sidor (tradera, blocket, eBay, etc) är det inget problem att redigera annonsen medans den ligger uppe så vet inte varför swec har beslutat att låsa redigering av annonsen, som tex nyligen la jag ut en annons där jag sålde flera hårddiskar, skulle varit bra om man kunde redigera och stryka över det diskar vart eftersom det sålts samt justera priset per disk i annons texten. Hade även andra annonser ute som jag skulle velat ändra/uppdatera annons texten på, så tycker ni borde ta bort den begränsningen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Hedersmedlem

@scorp10 Jag kan inte lova något, men vi kikar på det!

@muSashi Finns inte i dagsläget. Det är dock något vi har pratat om så inte omöjligt!

@Jonathanknet Det är såklart inte okej med off topic, de inläggen borde anmälas till en moderator som kan kika på det. Diskussioner om pris är något som många har uttryckt som en positiv grej med SweC, medlemmarna är väldigt kunniga och varorna säljs oftast till vettiga priser.

@Patan77 Vi har pratat om det här och begränsningen kommer inte tas bort, men vi har några andra lösningar som vi funderar på är det något särskilt du vill ändra eller ta bort så kan du höra av dig till oss så kollar vi på det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Patan77 Håller helt med dig angående de här att man inte kan redigera annonsener efter 24h de är riktigt dåligt tyvärr.

Mvh Paw

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk

Det skulle fan bli krav på att man blev tvungen att sälja när man skriver ut ett pris. Vet inte hur ofta man ser 123 eller 123456 som pris. Är man beredd att släppa det för 1kr skriver man 0 och bud i rubriken annars skriver man det lägst pris man kan tänka släppa varan för.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Finns det någon funktion där man kan lägga upp liknande produkt igen, utan att behöva fylla i alla uppgifter igen? Så det blir som en färdigmall som man kan lägga upp igen om den inte blivit såld.

Copy, and Paste gör jag!

Skrivet av Jonathanknet:

En till nyhet är att kommentarstråd numera är obligatoriskt....
Tycker det är extremt dåligt då jag har sett så galet många annonser där det blir en massa off topic i kommentarerna och många gånger spårar det ur. Likaså ser man många som klagar på priset på en annons o så blir det en stor diskussion om det priset.
Det slutar med att annonsen blir nersmutsad av alla kommentarer o annonsören inte får varan såld.

Att kommentarstråd numera är obligatoriskt är väldigt bra!

Då allting blir genomskinligt. Visst, det kan bli en massa off topic. Men du vet, man måste inte läsa allt som är off.

Många gånger så är det on topic som gäller i slutet.

Hellre off topic i kommentarerna, än on topic i Pm

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit Pm och bett dom öppna upp kommentarerna, så alla kan läsa budgivningarna.
Och dom flesta har gjort det, lättare för säljaren och alla budare kan se vad som gäller.

Säljer man en produkt, och inte pallar en massa "off topic" där medlemmar diskuterar allt från + till - ja då ska man nog hålla sig till tradera eller blocket!

Marknaden är till för oss medlemmar, och det handlar inte enbart om att sälja o köpa. Vi har alla sett en medlem sätta ut en annons om hjälp, och det bara trillar in svar! Kan vara allt från att låna en värstingkamera för 300 000Kr till nybörjaren som vill ha hjälp med att bygga första datorn i sin hemstad!

Och hjälpen kommer!!!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av Jonathanknet:

En till nyhet är att kommentarstråd numera är obligatoriskt....
Tycker det är extremt dåligt då jag har sett så galet många annonser där det blir en massa off topic i kommentarerna och många gånger spårar det ur. Likaså ser man många som klagar på priset på en annons o så blir det en stor diskussion om det priset.
Det slutar med att annonsen blir nersmutsad av alla kommentarer o annonsören inte får varan såld.

Tycker det är bra med diskussion. Sen kan gränsen mellan goda råd och att kasta skit vara hårfin. Många har ju ingen koll på priset är då är det bra att det snabbt kommer fram. Sen kan jag inte förstå att man inte säker på Tradera och avslutade auktioner. Då får man snabbt upp vad prylar är värda, sen får man sänka några kronor om man lägger ut det här. Jag kollar ofta vad sakerna är värda innan jag lägger bud härinne. Skambud smutsar ner lika mycket tycker jag.

Ska du sälja, kolla Tradera.
Ska du köpa, kolla Tradera.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Det skulle fan bli krav på att man blev tvungen att sälja när man skriver ut ett pris. Vet inte hur ofta man ser 123 eller 123456 som pris. Är man beredd att släppa det för 1kr skriver man 0 och bud i rubriken annars skriver man det lägst pris man kan tänka släppa varan för.

Skickades från m.sweclockers.com

Detta här är en sådan sak som är så Swec"

Hur kan du reta dig så mycket på det ?

1 2 3 4 5 6 etc = Bud. (Punkt)

Är man beredd att köpa varan, så lägger man ett bud, som tilltalar, både säljare o köpare. Så enkelt är det.

Fattar inte varför det ska vara så svårt.

Vet inte hur många konstiga frågor jag har fått.
Och så svarar man.
sen kommer nästa med det bästa budet.... SÅLD

Sen ska man svara den med konstiga frågor

Lägg rätt bud om du vill ha varan.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Detta här är en sådan sak som är så Swec"

Hur kan du reta dig så mycket på det ?

1 2 3 4 5 6 etc = Bud. (Punkt)

Är man beredd att köpa varan, så lägger man ett bud, som tilltalar, både säljare o köpare. Så enkelt är det.

Fattar inte varför det ska vara så svårt.

Vet inte hur många konstiga frågor jag har fått.
Och så svarar man.
sen kommer nästa med det bästa budet.... SÅLD

Sen ska man svara den med konstiga frågor

Lägg rätt bud om du vill ha varan.

Men varför skriver man 123456 sen ett pris i annonsen. Står det 123456 då ska man vara beredd att sälja för 1kr. Annars skriver man ett pris där budet startar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Freeride.se har börjat med digitalt köpekontrakt som signeras med bank id på sin köp och sälj sida. Har inte använt det själv ännu så vet inte hur smidigt det är men kan vara värt att kika på kanske.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Men varför skriver man 123456 sen ett pris i annonsen. Står det 123456 då ska man vara beredd att sälja för 1kr. Annars skriver man ett pris där budet startar.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag vet inte varför några gör så, själv gör jag aldrig så.

Är det inte oftast där säljaren är osäker på priset ?

För min del kvittar det, säljer jag en sak, och rätt person ser det, löser det sig. Båda blir nöjda.

Lika så om jag är ute för att köpa, ofta jag ser en sak, och man kan läsa den ena frågan efter den andre, så skriver jag x Kr och den är såld. Och dom andra som undrade , blir helt plötsligt förvånade varför den är såld

Vill man ha en sak, får man bjuda till lite.

Som säljare är det underbart att kunna få varan såld så fort som det går här på Swec.

Alla saker jag har sålt här, hade jag kunnat få mycket mer betalt för, men väljer att sälja här till nördarna.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Jag vet inte varför några gör så, själv gör jag aldrig så.

Är det inte oftast där säljaren är osäker på priset ?

För min del kvittar det, säljer jag en sak, och rätt person ser det, löser det sig. Båda blir nöjda.

Lika så om jag är ute för att köpa, ofta jag ser en sak, och man kan läsa den ena frågan efter den andre, så skriver jag x Kr och den är såld. Och dom andra som undrade , blir helt plötsligt förvånade varför den är såld

Vill man ha en sak, får man bjuda till lite.

Som säljare är det underbart att kunna få varan såld så fort som det går här på Swec.

Alla saker jag har sålt här, hade jag kunnat få mycket mer betalt för, men väljer att sälja här till nördarna.

Jag förstår att jag hänger ut personen nu men pekar finger till alla som gör så. 1kr och ändå startar det på 200...?

Sen skriver många till att jag säljer till vem jag vill. Har det någonsin varit så här inne att man blivit tvingad att sälja något. Alla som säljer något, vad eller var man säljer det så är det ju säljaren som har sista ordet.

https://m.sweclockers.com/marknad/179073-lian-li-strimer-24pi...

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Att kommentarstråd numera är obligatoriskt är väldigt bra!

Då allting blir genomskinligt. Visst, det kan bli en massa off topic. Men du vet, man måste inte läsa allt som är off.

Många gånger så är det on topic som gäller i slutet.

Hellre off topic i kommentarerna, än on topic i Pm

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit Pm och bett dom öppna upp kommentarerna, så alla kan läsa budgivningarna.
Och dom flesta har gjort det, lättare för säljaren och alla budare kan se vad som gäller.

Säljer man en produkt, och inte pallar en massa "off topic" där medlemmar diskuterar allt från + till - ja då ska man nog hålla sig till tradera eller blocket!

Marknaden är till för oss medlemmar, och det handlar inte enbart om att sälja o köpa. Vi har alla sett en medlem sätta ut en annons om hjälp, och det bara trillar in svar! Kan vara allt från att låna en värstingkamera för 300 000Kr till nybörjaren som vill ha hjälp med att bygga första datorn i sin hemstad!

Och hjälpen kommer!!!

Håller helt med!

Undviker generellt objekt där kommentarer är låsta, vad försöker annonsören att dölja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Jag förstår att jag hänger ut personen nu men pekar finger till alla som gör så. 1kr och ändå startar det på 200...?

Sen skriver många till att jag säljer till vem jag vill. Har det någonsin varit så här inne att man blivit tvingad att sälja något. Alla som säljer något, vad eller var man säljer det så är det ju säljaren som har sista ordet.

https://m.sweclockers.com/marknad/179073-lian-li-strimer-24pi...

Japp!

Håller med om att det är fel.

Kanske vi alla kan ta ett egenansvar och skriva till dom som gör så ?

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Japp!

Håller med om att det är fel.

Kanske vi alla kan ta ett egenansvar och skriva till dom som gör så ?

Jag bjuder på en till. Blir ju någon form av clickbait.

https://m.sweclockers.com/marknad/179066-gaming-dator-saljes-...

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Jag har lagt ut en del annonser det senaste och saknar numera Ort-referensen som fanns i desktopversionen av annonsen förut. Den saknades i mobilversionen. Nu, i det nya formatet, finns det ingen i desktopformatet heller. Eller, är jag bara fullständigt blind och inte läskunnig? Kan ju faktiskt vara så...

Jag har skrivit in min ort (utöver Västra Götaland då alltså) på samtliga annonser och har fått frågor i samtliga fall. Jag trodde att folk tittade i mobilversionen för jag förutsatte att det inte försvunnit i den nya men så vitt jag kan se finns det inte att finna längre.

Visa signatur

HRLD